Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen läski ja silti minulla on vientiä.... Onpa

Vierailija
27.08.2011 |

kumma kun miehet ovat kiinnostuneita liiaksikin, vaikka olen LÄSKI... Av palstaan ei siis ollut uskominen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta.

Vierailija
2/10 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sanotaan että "läskit" naiset piilottavat epävarmuutensa iloisuutensa alle..Olkoon niin tai ei minun mielestäni hieman ylipainoinen,itsestään huoltapitävä ,kivasti pukeutuva nainen on paljon kauniimpi kuin langanlaiha kokoajan kilojaan kyttäävä ja ruokavaliolla oleva nainen.

Itse en ole ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä ei käy kiistäminen, että se on epäterveellistä. Lihavuus tappaa.

Vierailija
4/10 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että kelpaat miehille. Mutta kelpaatko itsellesi, jos ainoa asia minkä sanot itsestäsi on, että olet läski? Miksi syöt?

Vierailija
5/10 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sanotaan että "läskit" naiset piilottavat epävarmuutensa iloisuutensa alle..Olkoon niin tai ei minun mielestäni hieman ylipainoinen,itsestään huoltapitävä ,kivasti pukeutuva nainen on paljon kauniimpi kuin langanlaiha kokoajan kilojaan kyttäävä ja ruokavaliolla oleva nainen.

tämäkin viesti! Kaikki laihat EIVÄT kyttää kilojaan, ole ruokavaliolla jne..

Minä syön ihan normaalisti, ei ole mitään vaikeuksia ruoan ja syömisen suhteen (kuten monilla läskeillä kuitenkin tuntuu olevan, useammin he sanovat pullaa ottaessaan jotain kun ei saisi jnejne ja tekevät asiasta numeron).

En vaan ole koskaan alkanut ahmia, en ilmeisesti syö yli tarpeeni koska en liho. SIlti välillä nautin ruoasta, siis sellaisista joista tykkään.

Ja uskokaa tai älkää; mullakin on vientiä enemmän kuin omiksi tarpeiksi (jos sitä pitää laskea???)

Vierailija
6/10 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se unelmien paksu poikamieskin! Ei kaikki miehetkään ole tikkulaihoja.

Vierailija
7/10 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä normaalipainoiset (tai 5kg ylipainoa omaavat) voivat yllättäen olla läskejä.

Mutta aiheeseen, miksei sulla olis vientiä?Olet varmasti viehättävä nainen painosta huolimatta.Ja jos huomio on sinusta kivaa, niin mikäs siinä.Nauti!

Mukavaa syksynalkua!

Vierailija
8/10 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet huomaavat, että sinulla on läskinä huono itsetunto ja siitä syystä jaat varan vuoksi kaikille.

Vierailija
9/10 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotat että valomerkin jälkeen on vientiä ja annat helposti?

Vierailija
10/10 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin viesti! Kaikki laihat EIVÄT kyttää kilojaan, ole ruokavaliolla jne..

Minä syön ihan normaalisti, ei ole mitään vaikeuksia ruoan ja syömisen suhteen (kuten monilla läskeillä kuitenkin tuntuu olevan, useammin he sanovat pullaa ottaessaan jotain kun ei saisi jnejne ja tekevät asiasta numeron).

En vaan ole koskaan alkanut ahmia, en ilmeisesti syö yli tarpeeni koska en liho. SIlti välillä nautin ruoasta, siis sellaisista joista tykkään.

Ja uskokaa tai älkää; mullakin on vientiä enemmän kuin omiksi tarpeiksi (jos sitä pitää laskea???)

Ja "läskit" ovat aina elämänmyönteisiä nautiskelijoita ja ilopillereitä, jotka saavat vain positiivista huomiota joka paikassa :D