Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisukas.net onko kellään HYVIÄ kokemuksia?

Vierailija
26.08.2011 |

Löysin sisukas.netistä ihanan vauvan vaatteen ja meinasin tilata, mutta sitten luin nettikeskusteluista useista huonoista kokemuksista, joita asiakkailla oli kyseisestä kaupasta. En löytänyt vaatetta muista nettikaupoista. Uskaltaisiko tulta sisukkaasta tilata?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 16.8 alennuksessa olevat Cream-merkkiset neuletakki ja hihaton tunika. Sain paketin tänään ja siinä on oikeat tuotteet oikeassa koossa.

Olen lukenut paljon negatiivista palautetta netissä sen jälkeen kun olin jo tilannut joten jännitin kyllä hiukan että mitenköhän tässä menee.

mutta onneksi toimii.

Tilaan taas kun heillä on seuraavan kerran ale, sen verran hintavat nuo Creamin vaatteet ovat.

Vierailija
2/12 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan alesta, tilatut tuotteet loppu,joka ilmoitetaan viikon päästä tilauksesta, sähköposteihin ei vastata, rahojen palautusta saa odottaa kuukauden. Ihania vaatteita, mutten tilaa sieltä enää ikinä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tilaus ongelmitta joskus viime tai toissavuonna ja toinen nyt alkusyksystä ja niin perse toimintaa kuin vaan voi olla, en edes aaanut maksamaani tuotetta:/

Vierailija
4/12 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä kolmesti ja kaksi kertaa tuli ihan ongelmitta. Kolmannella kerralla toimitusaika oli pitkä, 3 viikkoa, mutta oikeat tavarat tulivat.

Vierailija
5/12 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 16.8 alennuksessa olevat Cream-merkkiset neuletakki ja hihaton tunika. Sain paketin tänään ja siinä on oikeat tuotteet oikeassa koossa.

Olen lukenut paljon negatiivista palautetta netissä sen jälkeen kun olin jo tilannut joten jännitin kyllä hiukan että mitenköhän tässä menee.

mutta onneksi toimii.

Tilaan taas kun heillä on seuraavan kerran ale, sen verran hintavat nuo Creamin vaatteet ovat.

On kyllä ihan hillitön toimitusaika... vertailun vuoksi - tilasin Ticketiltä Tanskasta kasan vaatteita perjantaina 2.9. Tulivat tänään UPS:n kuljettamana kotiovelle.

Vierailija
6/12 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tilasin toissaperjantai-iltana, tai to-iltana, tanskasta Ticketiltä ja tulivat kotiovelle seur ti!

-3-

mutta onneksi toimii.

On kyllä ihan hillitön toimitusaika... vertailun vuoksi - tilasin Ticketiltä Tanskasta kasan vaatteita perjantaina 2.9. Tulivat tänään UPS:n kuljettamana kotiovelle.

Vierailija
7/12 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-4&7-

Vierailija
8/12 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitus oli nopea ja tilaus ongelmaton.

Minkälainen tilanne on nyt - sitä en tiedä.

Vierailija
9/12 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 16.8 alennuksessa olevat Cream-merkkiset neuletakki ja hihaton tunika. Sain paketin tänään ja siinä on oikeat tuotteet oikeassa koossa. Olen lukenut paljon negatiivista palautetta netissä sen jälkeen kun olin jo tilannut joten jännitin kyllä hiukan että mitenköhän tässä menee. mutta onneksi toimii. Tilaan taas kun heillä on seuraavan kerran ale, sen verran hintavat nuo Creamin vaatteet ovat.

Sielläkin toimitusaika 7vrk ja kun tarkemmin tutkii niin se on 7 arkivuorokautta + 1 arkivuorokausi päälle jos on tilannut tuotteet klo 10 jälkeen aamupäivällä. Toimitusaika siis oikeasti lähes 2vkoa. Käsittämätöntä! He sentään ovat iso putiikki jolta voisi olettaa nopeaa toimintaa.

Vierailija
10/12 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Kaks kertaa oon tilannut, n. vuonna 2008 ja 2010. Ei ongelmaa, hieman hidasta mut ok. Uskaltaisin uudelleenkin, pitää vaan varautua odotukseen, en usko että ovat sinänsä epärehellisiä, facessa ovat avoimesti jne.

Vierailija
11/12 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää IKINÄ koskaan kukaan tilatko tuolta MITÄÄN, tilasin nyt heinäkuun alussa, sain paketin kuukauden päästä tilauksestani, palautin paketista yhden tuotteen, jo 8.8. ja rahoja en ole saanut vieläkään!! Puhelin ei vastaa ja sähköpostiinkaan ei vastata! Käsittämätöntä että näin p####a lafka voi vielä olla pystyssä!!!!!!!!!

Vierailija
12/12 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari kuukautta sitten sisukkaalta kaksi tuotetta. Odotin ja odotin....No, potipoika kantoi minulle kotiin toisen tilaamistani tuotteista ja ilmoituksen, että toinen tuote on loppunut. Mukana oli ohjeet rahan palutukseen. Toimin ohjeiden mukaisesti ja tuoloksena oli uusi paita rahojen palautuksen sijaan.Joku Timberlandin paita oli ilmeisesti jäänyt pyörimään nurkkaan ja ajateltiin, että sen lähettämällä ei sitten tarvitse palauttaa rahoja. Yhteyttä ei saa! Mä en tota paitaa tilannut joten haluan rahani. Ihmeellistä toimintaa. Muualla nettikaupoissa ne ole koskaan joutunut ongelmiin, palvelu ollut nopeaa ja palautukset onnistuneet. Nyt kun olen pautetta seurannut huomaan, että sisukas on jälleen luonut "en osta koskaan enää asiakassuhteen".