Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerran pettäjä aina pettäjä, onko näin??

Vierailija
26.08.2011 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin eksääni, mutta olen 110 % varma, etten tule ikinä pettämään nykyistä miestäni.

Vierailija
2/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en aio enää ikinä olla.

(Saman miehen kanssa ollaan edelleen ketä petin, hän antoi anteeksi enkä aio enää pettää luottamustaan)

Tosin "osasyy" pettämiseeni oli vakava masennus, en usko että olisin täysissä järjissäni tehnyt sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheistä voi oppia, mutta tämä koskee tietenkin vain niitä jotka haluavat.

Vierailija
4/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kertaalleen on sen jo tehnyt, on matalampi kynnys tehdä se uudestaan.

Vierailija
5/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ikää (n.40v) niin lopetin. Ei jaksa enää mitään salailua ja säätöjä.

Vierailija
6/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä vastaajista on miehiä ja ketkä naisia.

Vierailija
7/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aio tehdä niin enää ikinä.

(olen nainen)

Vierailija
8/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti exäänsä (ei mun kanssa) ja on pettänyt mua. Mutta en jaksa ajatella tuollaista, se on ollutta ja mennyttä. Jos pähkäilisin noita juttuja niin eihän elämästä mitään tulis.

Vierailija
9/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en voi elää pettämättä.

Vierailija
10/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannessa pitkässä suhteessa, 2. avioliitto..

Vierailija
11/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin eksääni, mutta olen 110 % varma, etten tule ikinä pettämään nykyistä miestäni.

Vierailija
12/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet ja naiset, you know?

Vierailija
13/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kyllä jotain omassatunnossani särkyi kun petin. Se oli vain kerta, enkä tiedä tapahtuuko sitä koskaan enää, mutta ainakaan mä en voi enää itselleni uskottavasti sanoa että "en mene nyt mukaan tähän, koska minä olen sellainen ihminen joka ei koskaan voisi pettää". Selvästikään EN ole sellainen ihminen joka ei koskaan voisi pettää. Joten mistäs minä tiedän - toivottavasti en petä, mutta ehkä petän.

Kuulostaa ihan kamalalta, mutta yritän nyt vain olla rehellinen. Asiaa ei mitenkään muuta se jos te rupeatte huorittelemaan tms.

Vierailija
15/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän joitakin pettäjiä (molempia sukupuolia), joiden suhteessa on ollut hyvin paljon mätää. Ei ole saatu aikaiseksi erota ja kaikki purkautuu pettämisenä. Voisin sanoa että 90% näistä tapauksista ei pettäisi nykyistä kumppaniaan, ovat kai ottaneet "opikseen" ja osaavat sitten jatkossa lähteä suhteesta ennen kuin satuttaisivat sekä itseään että kumppaniaan pettämisellä.

Eri asia ovatkin sitten ne miehet ja naiset, joille pettäminen on "pakkomielle", halutaan valloittaa, testata omaa vetovoimaa, nautitaan huomiosta tai ollaan muuten vaan jollain tapaa riippuvaisia suhteen ulkopuolisesta seksistä. Mutta sanoisin että nämä tapaukset eroaa aika selvästi ensimmäisenä mainitsemistani.

Tapauskohtaista, ei voi yleistää.

Vierailija
16/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nainen.

Vierailija
17/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pettänyt miestäni ja en käsi sydämellä aivan varmasti petä enää koskaan!!! Sitä en hänelle, enkä itselleni tekisi.

Olen nainen

Vierailija
18/21 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaisin sillä paitsi läheisiäni, myös itseäni.

Vierailija
19/21 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon myös siitä miksi on pettänyt...

Vierailija
20/21 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme ensimmäisen vuoden aikana petin miestäni useaan otteeseen ja usean eri miehen kanssa. Syyllisyys oli valtava ja tunnustin asian miehelleni. Hän yllätyksekseni sanoi, että minun on turha kuvitella pääseväni hänestä noin helpolla eroon. Vihainen ja pettynyt hän tulee olemaan jonkin aikaa, mutta jos minä tosissani haluan yrittää niin hän antaa mahdollisuuden. 12 vuotta myöhemmin voin sanoa, että olen ollut sen luottamuksen arvoinen ja että saimme suhteemme toimimaan ihan uudella tavalla.

Jälkikäteen tiedostan olleeni silloin hyvin masentunut. Pettäminen oli naurettava tapa muka pönkittää itsetuntoani. Minun piti jotenkin todistaa itselleni, että kelpaan. Onneksi mieheni näki minussa jotain muutakin kuin vain sen pettäjän.