Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

km ja antibiootit ?

Vierailija
26.08.2011 |

Minulla tuli ti aivan hirvittävä alavatsakipu. Tohtori diagnosoi sen kohtutulehdukseksi ja määräsi Kefexin+Flagyl kuurit 10 pv vaikka tulehdusarvo ei ollut juurikaan koholla (?)

Verikoe raskauden mahdollisuuden takia otettiin, koska ehkäisyä emme käytä, vaikka olin vuotanut jo reilun viikon ja luulin sitä menkoiksi. Mutta, seuraavana päivänä soitettiin, että olinkin raskaana, samantien tulikin valtava hyytymä ja todellisuus iski ;(

Nyt vähän järkytyksestä toivuttuani mietin, että syönkö turhaan tuota kuuria vai lopetanko ? Mielestäni naistenklinikka hoiti tämän nyt jotenkin sekavasti enkä enää saa sinne yhteyttä, viikonloppukin tuli. :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin Flagyl-kuuri määrättiin alkurasaudessa emätintulehdukseen. Epäselväähän tapauksessasi tosin on, tuleeko siitä mitään.

Vierailija
2/4 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tulehdustahan ei ilmeisesti sitten ollutkaan, vaan kipu oli tuo keskenmeno jota gyne ei tajunnut, mutta verikoe ja hyytymän tulo todistivat myöhemmin ? Olen aivan sekaisin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani keskenmenostasi!! Ottaisin kuitenkin luurin loppuun jos lääkäri on sellaiseen tarpeen todennut. Vaikka kipu onkin ehkä johtunut kmsta, ei tulehdusta voida silti poissulkea. Voihan olla että tulehdus on syynä tähän kaikkeen? Voimia sinulle!!!

Vierailija
4/4 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän