Taistelu alkakoon: mikä on se PARAS toppahaalarimerkki?
Nyt kaikki kehumaan hyviä ja haukkumaan huonoja ostoksia: mikä haalari kannattaa taaperolle hankkia talveen? ReimaTec on ollut meillä suosiossa aikaisemmin, mutta nämä isompien (etenkin poikien) haalarit on jotenkin niin kamalan rumia, että tekis mieli vaihtaa merkkiä. Minkä siis ostan, kertokaa!
Kommentit (45)
varsinkin kun ostaa alesta-50-70%
niitä jää aleen.... Esim. Molo kidsejä ei jää koskaan aleen koska ne on parhaita, kaikin puolin!
Koska nyt on Molo-mania. Vähän aikaan sitten oli cupcake-mania, eikä silloin jäänyt juuri lainkaan aleen. Nyt taas on jäänyt cupcakea hyvin aleen. :)
muuten jää cuppista tänä vuonna aleen, kyllä on kiven alla löytää vaikka sitä harmaata haalaria pilkuilla ja pinkillä sydämellä. Tai niitä pienten unelma-anorakkeja ja hiippuhupullisia haalareita. Lupaan että jouluna ei löydy mistään, edes normaalihinnalla.
No meidän pojalle löytyi kaksi takkia ja yksi haalari juuri kesän alesta, välikausivaatteita tosin. Mutta voihan olla että vk-puvuilla on eri menekki. :)
Niin ja haalari lähti -50% ja takit -70%. Hei, mä olen vaatefriikki myös, joka shoppaa aivan liikaa. Mutta kyllä mä osaan nauraa itselleni ja manioilleni. Molo ON ihana. Ja kovin IN. :)
Korjaan, takit lähti -60, ei -70.
Ehdottomasti kulutuskestävin ja ihan nättikin. Kokeiltu on lähes kaikki haalarimerkin hintahaarukasta 25-120e. Lenne testattu myös "kaksostestinä" Jonathanin kanssa ja vei voiton.
69e, kesti rajun pojan leikit, ja haalari erinomaisessa kunnossa jälleenmyyntiä varten, ei huomaa käytön jälkiä(polvet ja peppu vahvistettua kangasta). Suosittelen T_O_D_E_L_L_A!!!
Ääni Remulle. Lassietec ollut myös hyvä. Reimatecia olen ostanut kirpparilta ja sekin ajanut asiansa, uutena en ostaisi, ei se niin hyvä ole, että sitä hintaa maksaisin.
ehdottomasti Rasavil. Nykyään ovat jopa hyvännäkösiä :D Cordura alaosalla kestävät poikien rymyämiset. Samoten hanskat on ollut rasavilliltä, peukalopotit. Joku puku oli Kappahallista meilläkin eikä siinäkään ollut mitään vikaa.
Osaako kukaan kertoa Minymon haalareista? Ne on aika edulliset ja hyvännäköiset. Mutta onko ne lämpimiä ja kuinka hyvin kangas kestää kulutusta?
lapset oli pieniä. Vauvalle oli viime talvena Reiman "makuupussi"haalari ja tulevalle talvelle löysin kirppikseltä kympillä uudenveroisen Lassietecin. Ehkä joutuu ostaa vielä toisen varahaalarin uutena jos ei kirppiksellä käy mäihä. Cupcake, Ticket ja Molo on vaan mulle aivan liian kalliita vaikka ovatkin ihania, joten päädyn ehkä taas Remuun... myös se KappAhlin haalari kiinnostaa.
Ostin toiselle Cupcaken toppapuvun, toiselle takin & housut alesta. Kolmannella on Remun uusi haalari. Varapukuja on jokaisella yksi: nuorimmalla on kaksi talvea käytetty Remu, edelleen hyväkuntoinen, keskimmäisellä yhden talven käytetty Cupcake, edelleen hyvä. Ja vanhimmalla yhden talven käytetty Rasavil, edelleen hyvä.
Lisäksi nurkissa lojuu vara-vara-haalarina ReimaTec, joka meni vuodessa ihan kauheaksi! Muutama vuosi sitten ei näin ollut, mikä on muuttunut?
varsinkin kun ostaa alesta-50-70%
niitä jää aleen.... Esim. Molo kidsejä ei jää koskaan aleen koska ne on parhaita, kaikin puolin!
Koska nyt on Molo-mania. Vähän aikaan sitten oli cupcake-mania, eikä silloin jäänyt juuri lainkaan aleen. Nyt taas on jäänyt cupcakea hyvin aleen. :)
muuten jää cuppista tänä vuonna aleen, kyllä on kiven alla löytää vaikka sitä harmaata haalaria pilkuilla ja pinkillä sydämellä. Tai niitä pienten unelma-anorakkeja ja hiippuhupullisia haalareita. Lupaan että jouluna ei löydy mistään, edes normaalihinnalla.
No meidän pojalle löytyi kaksi takkia ja yksi haalari juuri kesän alesta, välikausivaatteita tosin. Mutta voihan olla että vk-puvuilla on eri menekki. :)
tän kevään välikausisuosittua, mut talvi on! Varsinkin poikien vaatteet oli rumia tänä keväänä.
lapset oli pieniä. Vauvalle oli viime talvena Reiman "makuupussi"haalari ja tulevalle talvelle löysin kirppikseltä kympillä uudenveroisen Lassietecin. Ehkä joutuu ostaa vielä toisen varahaalarin uutena jos ei kirppiksellä käy mäihä. Cupcake, Ticket ja Molo on vaan mulle aivan liian kalliita vaikka ovatkin ihania, joten päädyn ehkä taas Remuun... myös se KappAhlin haalari kiinnostaa.
ei olis varaa taas ostella halpismerkkejä kun niillä ei ole jälleenmyyntiarvoa. Esim. Cupcaken takista voi saada kaksinkertaisen hinnan käytetystä kuin mitä olet uutena maksanut. Huutonetistä löytyy esimerkkejä. Itse ostan vaan kalliita huippumerkkejä niin siten ei jää haalarille hintaa montaa kymppiä tai jää jopa voitolle.
Osaako kukaan kertoa Minymon haalareista? Ne on aika edulliset ja hyvännäköiset. Mutta onko ne lämpimiä ja kuinka hyvin kangas kestää kulutusta?
kuulemma, blogimaailmaa jos seuraa niin niissä ollut paljon reklamaatiota minymoista. Popin vaatteisiin taas tarvii itse laittaa goretex kalvo niin siinä ei ole mitään järkeä. Paras on kyllä Molo 149e mut myydessä saa ainakin 100 e.
hyviä merkkejä, joissa hyvä hinta-laatusuhde.
loistava hinta-laatu-suhde :). Kaksi talve apelittänyt, eikä käytönjälkiä. Samat ominaisuudet kuin huippumerkkien haalareillakin. Minymosta kokemusta takeista ja ovat olllet hyviä. Mutta silti, Molo on ollut paras :)!
kuulemma, blogimaailmaa jos seuraa niin niissä ollut paljon reklamaatiota minymoista. Popin vaatteisiin taas tarvii itse laittaa goretex kalvo niin siinä ei ole mitään järkeä. Paras on kyllä Molo 149e mut myydessä saa ainakin 100 e.
ja oli positiivinen ylläri. Lämmin ja kestävä, sekä kohtuuhintainen. Ulkokangas oli samantyyppistä kuin Ticketin talvihaalareissa, eli kestävää ja liukasta. Ainoa huono puoli oli vuori, oli samanlainen fleecevuori kuin Molon haalareissa, eli vaikea lapsen itse pukea.
Tästä on jo pari vuotta aikaa, joten en tiedä, ovatko Minymon talvihaalarit nykyään millaisia. Minymon vk-haalarit ovat sitten ihan erilaisia materiaaliltaan, tosi ohutta kangasta (yllättävän hyvin kyllä kestänyt käyttöä), enkä niitä kovin kylmällä ilmalla käyttäisi. En seuraa blogeja, joten en tiedä mitä niissä on Minymoa moitittu.
24
69e, kesti rajun pojan leikit, ja haalari erinomaisessa kunnossa jälleenmyyntiä varten, ei huomaa käytön jälkiä(polvet ja peppu vahvistettua kangasta). Suosittelen T_O_D_E_L_L_A!!!
Tuosta Lindexin haalarista saat hyvällä tuurilla 10 euroa myydessä, eli itse asiassa tulee kalliimmaksi kuin joku nätti ja laadukas haalari :) Näin ainakin minä ajattelen, ja sijoitan sen 130 euroa haalariin josta saan noin 90 euroa myydessä. Ja lapseni saa sen kaikista söpöimmän haalarin.
Mitä ihme höpö höpöä tämä on?
Ei varmasti pidä paikkaansa. meillä ollut ainakin viidet eri haalarit ja kyllä kaikki vedenpitäviä, sekä välikausi että talvihaalareita.
haalari on paras!!! Etukupongilla hintaa jäi vain 52e.
Haalarin jälleenmyyntiarvo on n.30e ja siihen taas pari kymppiä itseltä niin on taas hyvä haalari talveksi. Tottakai jos on varaa "sijoittaa" haalariin 200e ja jälleenmyyntiarvo on 100e niin saat enemmän rahaa, mutta mahtaakohan olla epävarmempaa kohdetta sijoittaa kuin haalari???
Siihen hienoon Moloon kun tule reikä tai jokin tahra joka ei lähdekkään pesussa niin haalarin jälleenmyyntiarvo on 0e.
Itse sijoitan rahani varmempiin kohteisiin ja ostan haalarin joka on todella hyvä ja halpa, eli kappAhlista.
Mitä ihme höpö höpöä tämä on?Ei varmasti pidä paikkaansa. meillä ollut ainakin viidet eri haalarit ja kyllä kaikki vedenpitäviä, sekä välikausi että talvihaalareita.
Ja todettiin bullshitiksi. Meillä kans ollut popin ulkoiluvaatteita ja ovat aivan huippuja. Eikä mitään sellaisia goretex-suihkeita edes ole olemassakaan :)
Mä olen kyllä aina löytänyt niin Moloa kuin Cuppistakin alesta. Ja aina sen haluamani mallin jopa. En toki Suomesta, en täältä ole edes katsonut, mutta vähän verkkokauppoja (yleensä Tanskasta tai Ruotsista) selaamalla on ainakin tähän asti löytynyt. Luotan siihen, että tänäkin talvena löydän alesta tarvittavat talvivermeet (tytölle juurikin tuon Cupcaken haalarin, pojalle ehkä Molon).
Vastauksena kysymykseen minäkin liputan Molo Kidsin puolesta. Laatu on ollut tosi hyvää. Ticket on myös hyvä, kangas on ollut siinä mainiota.