Petin EHKÄ miestäni
Mitä teen kun olin viime vkl niin humalassa, etten muista koko illasta yhtään mitään paitsi pieniä pätkiä? Mies sanoi seuraavana päivänä että kotiintullessani hän oli lähes varma että pimsastani oli tullut spermaa (oltiin kai nussittu tai jotain, en muista).
Rakastan siis miestäni, enkä ymmärrä miksi olisin häntä mennyt pettämään, mutta alkaa kyllä epäilyttämään kun en itse muista mitään..
Kommentit (30)
Tyrmaystippoja kaytetaan ilmeisen paljon. Tama pitaisi ymmartaa laajemmin, myos poliisin pitaisi alkaa ymmartaa. Muuten uhri kuvittelee itse tehneensa jotain ja kokee turhaa hapeaa ja syyllisyytta.
Syitakin tippojen antamiseen voi olla monia. Joidenkin mielesta on vain kiva katsella, kun toinen on heidan vallassaan.
olen siis aika tukevassa humalassa ollut, joten en epäile tyrmäystippoja, vaikka ovathan nekin mahdollisia.. Olin viettämässä iltaa tuossa lähibaarissa yksin ja muistan jutelleeni pitkään yhden jätkäporukan kanssa. Yleensä siis aina juttelen ihmisten kanssa kun olen humalassa, joko miesten tai naisten, ja tämä on miehestäni ihan ok. En siis ole jutellut "siinä mielessä" kenellekään.
Muistan myös vaihtaneeni numeroita yhden ihmisen kanssa, jonka kanssa enemmän juttelin illan aikana, mutta en muista että siinä olisi ollut mitään seksuaalista juttua mukana, pelkkää juttelua vaan.
Tosin kun en koko iltaa muista niin en voi olla mistään varma.. Ahdistaa ja vituttaa tää tilanne kun ei muista..
Eihän sitä tollasta ämmää yksikään Mies katsele.
Vetää ensin jumalattomat kännit ja sit ei edes muista onko antanut muille.
Tosi hieno vaimo olet.
Siis okei, voisin käsittää ettet muista, jos olet suudellut jotain baarissa (pettänyt näin). Mutta kai sä nyt muistaisit, jos sellainen aikalapsus olisi illassa, että kaiken sen juttelun jälkeen olisit käynyt jossain (missä?) viettämässä aikaa, harrastamassa seksiä, sitten kuitenkin pukenut fiksusti ja löytänyt kotiin?
Veikkaukseni on, että et ole pettänyt.
miten sun ukko on pystynyt panemaan sua kun oot ollut ihan kaatokännissä. Varmaan tosi hurmaava näky....
Niitä voidaan laittaa jo huomattavassa humalassakin olevalle. Helpomminhan niitä kännissä olevalle saa livautettua. Siis tarkoitan, että ei reipas juominen sulje esim. raiskaushuumeita pois. Aina ollaan sitä mieltä että, se on joko tai - jos juot pari annosta alkoholia ja menetät muistin, niin olet saanut tippoja, mutta jos juot useamman niin sitten se oli pelkkää humalaa. Itse tiedän molempia tapauksia, joissa kaikissa on selvästi saatu tyrmäystippoja. Olen itsekin saanut.
Voiko sperman ja normaalin valkovuodon muka paljaalla silmällä erottaa silloin kun siinä vaiheessa kun se valuu ulos?
Jos mun mieheni alkaisi syynäämään eritteitäni niin tuskin suhde jatkuisi lainkaan.
Teillähän on ihana suhde. Kun toinen tulee tiedottomassa tilassa kotiin niin siinähän on tunnelma katossa harrastaa seksiä. Varsinkin on luultavaa että olet sammunutkin kesken touhujen. Eihän se muisti yleensä pikku määristä lähde ja kuten itsekin ilmaisit että olit aivan tolkuttomassa humalassa.
Jotenkin en vaan jaksa uskoa että olisit unohtanut molempia seksikertoja jos siis kyse vain kännistä eikä mistään tyrmäystipoista.
Miehesi taitaa mustasukkaisuuksissaan vaan tarinoida että saisi sulle mahdollisimman paskan olon.
jos kerran on harrastanut kanssasi seksiä eikä sinulla ole mitään tajua asiasta.
Sanoisin näin:
"HEI, mitä sä oikein puhuit sillon kun tulin kännissä kotiin... epäilitkö sä että olin ollu jonku muun kanssa?"
Ja sitten kuuntelisin selityksen uudestaan.
Kieltäisin olleeni kenenkään muun kanssa mutta myöntäisin että olin aivan tajuttomassa humalassa, mutta "vaikea mun on uskoa että joku olis käyttänyt sitä hyväkseen niin etten muistaisi mitään... aika mahdoton tilanne kuvitella...".