Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pakoilee vastuuta!!

Vierailija
26.08.2011 |

Eli olemme asumuserossa, mutta tilanne on kehittynyt niin hyvin että mies tulee aina töistä suoraan minun kotiini ja lähtee täältä aamulla töihin. Omat rahat meillä vielä on ja hän tekee omat ruokansa ja minä omani. Minä teen kaikki kotityötkin,vaikka mise täällä "sotkemassa on". Se on ollut ihan ok tähänasti kun olen ollut lapsemme kanssa kotona. Nyt aloitin työt ja kysyin mieheltä että josko hän hakisi lapsen aina silloin kun itse pääsen myöhempään(klo17), antaisin avaimen hänelle minun luokseni, kun kerta tähänkin asti on aina tullut meille ja ollaan käyttäydytty kuin perhe :) Noh ,mies sanookin että ei hän sellaiseen ala, kun hänellä on omiakin menoja..pikkasen tyrmistyin,yhtäkkiä alkaa löytymään omia menoja, vaikka tähänasti tullut suoraan töistä minun luokseni ja hän ollut kuin kotonaan.

sanoin miehelle että en mäkään sitten sellaiseen ala että kumpikin töissä ja minä teen kaikki yksin,kotihommat ja lapsen asiat hoidan,vaikka hän käytännössä asuu meillä. vaikka se ei virallista ole niin silti! sanoin että saa sitten mennä tästälähin kotiinsa ja nähdään kun nähdään,kumpikin elelee omassa kodissaan. en ala moiseen. ajattelenko nyt ihan typerästi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette asumuserossa?? Siis onko teillä aikomus erota vai mistä on kysymys? Tottakai sinulla oikeus vaatia miestä osallistumaan kaikkeen, jos kotonasi majailee.

Kai se nyt sopii miehelle, kun passataan valmiiksi, eikä tarvi sen kummempaa vastuuta kantaa mistään. Pimpsaakin saa niin kauan, että löytää uuden. Eiköhän tuossa jo viimeistään pitäisi eropäätöksen kypsyä sinulla.

Vierailija
2/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako mies erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää nyt kuoria rusinoita pullasta, eli nauttia perhe-elämästä vastuuta kantamatta.

Jos lähdet mukaan tuohon leikkiin, ei paluuta tasapainoiseen perhe-elämään ja parisuhteeseen todennäköisesti ole.

Toivottavasti saatte asianne selvitettyä ja mies tajuaa typeryytensä. Tsemppiä!

Vierailija
4/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en moiseen suostu,luulee vissiin ihan idiootiksi. Ihan asiallisesti asiani ilmaisin, en todellakaan ala mitään raivokohtausta järjestämään. Menkööt kotiinsa jos ei oikea perhe elämä sittenkään kelpaa.Ap

Vierailija
5/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en moiseen suostu,luulee vissiin ihan idiootiksi. Ihan asiallisesti asiani ilmaisin, en todellakaan ala mitään raivokohtausta järjestämään. Menkööt kotiinsa jos ei oikea perhe elämä sittenkään kelpaa.Ap

kokemuksesta sanon että tuohon pelleilyyn ei kannata lähteä. Meillä mies teki tuota avioliitossa ollessa ja kun vielä asuttiin virallisesti yhdessä, mutta eleli miten sattuu.

Suosittelisin, jos ette ole jo käyneet lastenvalvojalla, käyntiä siellä sopimassa elatusmaksut ja lapsen tapaamisajat. Jos haluaa tavata lasta sitten joskus teillä ja se tuntuu sinustakin paremmalta, niin se on ok, mutta tuossa tapauksessa se ei oikein taida onnistua, ainakaan meillä ei ole onnistunut. Silloin jos erotaan selkeästi ja yhteisestä tahdosta, niin tiedän tapauksia, että isä on esimerkiksi hoitanut lasta entisessä kodissa äidin työmatkan aikana, mutta sellainen vaatii isältä kypsempää otetta kuin ap:n miehellä nyt on.

Tsemppiä ja voimia ja rohkeutta sulle ap!

Vierailija
6/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä ja yrittää,olemme menossa hyvään suuntaan ja mies onkin "kuin asunut meillä", mutta nyt sitten kyllä tuli emämoka mieheltä kun tuollaista alkaa höpöttää. Elatus asiat ja tapaamis jutut on ok tehty joskus erotessamme,mutta nyt olemme palaamassa yhteen,ensin katsellaan kuitenkin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan