Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

silmiä pyörittelevät työkaverit

Vierailija
26.08.2011 |

Mitä hittoa niille pitäisi tehdä.

Olisko kellään hyviä keinoja saada silmien pyörittely loppumaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muurautuu ne silmät umpeen ja loppuu pyöriminen. Vaihtoehtoisesti voit kysyä onko silmissä jokin synnynnäinen vika, kun eivät toimi ihan normaalisti. Ei tuohon auta, kuin kunnon v***uilu takaisin

Vierailija
2/18 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ikävää syödä tässä kun sä pyörittelet noita silmiäs tuolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne silmät pyörimään?

Vierailija
4/18 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jälleen ihmettelen tätä av-palstan elämää.

Kirjoitteleeko tällaisia aloituksia joku ihan vaan kirjoittaakseen jotain, kun ei viisaampaakaan aihetta keksi ja kaikki karoliinat ja kaisat on kaluttu loppuun?

Vai onko jossakin maailmassa olemassa sellainen työpaikka, jossa "silmienpyörittely" on yhtä arkista kuin amerikkalaisissa teinileffoissa?

Ja onko olemassa ihmisiä, jotka siihen oikeasti kiinnittävät huomiota?

Terveisin ajastaan jälkeenjäänyt av-mamma?

Vierailija
5/18 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä ääliöitä löytyy...

Vierailija
6/18 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä avaus.

Vierailija
7/18 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos kenties arvioinut, mikä sinussa saa ne silmät pyörimään?

lähti muualle töihin edellinen silmien pyörittelyn kohde. Nämä silmienpyörittelijät yrittivät saada minutkin mukaan edelliselle uhrille ilmeilyyn.

Tätä silmien pyörittelyä harrastaa vain muutama henkilö, mutta heidän takiansa koko työyhteisö on alkanut tuntumaan ikävältä.

Vierailija
8/18 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy yhteen toiseen ketjuun tämä avaus.

Ne on just ne karppaajat.

Vierailija
9/18 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jälleen ihmettelen tätä av-palstan elämää. Kirjoitteleeko tällaisia aloituksia joku ihan vaan kirjoittaakseen jotain, kun ei viisaampaakaan aihetta keksi ja kaikki karoliinat ja kaisat on kaluttu loppuun? Vai onko jossakin maailmassa olemassa sellainen työpaikka, jossa "silmienpyörittely" on yhtä arkista kuin amerikkalaisissa teinileffoissa? Ja onko olemassa ihmisiä, jotka siihen oikeasti kiinnittävät huomiota? Terveisin ajastaan jälkeenjäänyt av-mamma?

Ensin vaihdetaan merkittäviä katseita ja sitten pyöritellään silmiä oikein antaumuksella.

Ei se minuakaan häirinnyt ennen kuin itse jouduin kohteeksi :/

Vierailija
10/18 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jälleen ihmettelen tätä av-palstan elämää. Kirjoitteleeko tällaisia aloituksia joku ihan vaan kirjoittaakseen jotain, kun ei viisaampaakaan aihetta keksi ja kaikki karoliinat ja kaisat on kaluttu loppuun? Vai onko jossakin maailmassa olemassa sellainen työpaikka, jossa "silmienpyörittely" on yhtä arkista kuin amerikkalaisissa teinileffoissa? Ja onko olemassa ihmisiä, jotka siihen oikeasti kiinnittävät huomiota? Terveisin ajastaan jälkeenjäänyt av-mamma?

Ensin vaihdetaan merkittäviä katseita ja sitten pyöritellään silmiä oikein antaumuksella.

Tässä alkuperäinen ihmettelijä edelleen: minkä ikäisiä sellaiset pyörittelijät ovat? Entä mikä mahtaa olla sellainen työpaikka?

Karppausketjun olen ohittanut lukematta, eli miten tämä asia siihen liittyy?

Jos minä jossakin elämänvaiheessa joutuisin tuollaisen kohteeksi - mikä on erittäin epätodennäköistä tämänikäiselle - niin luultavasti häkeltyisin hetkeksi ennen kuin saisin hämmästykseltäni kysytyksi, että "mikä ihme teidän silmillenne tuli?"

Vierailija
11/18 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne kertoo esimiehen heikoista antenneista ja/tai tunnetaidoista. Työyhteisössä ei pitäisi olla mahdollista, että yhteisön jäsentä halveksitaan noin avoimesti. Pomon pitäisi otta pyörittelijät ystävälliseen puhutteluun ja ottaa selvää, mitä he käytöksellään tarkoittavat. Sen jälkeen käytöksen takana oleva asia pitäisi hoitaa kuntoon.

Vierailija
12/18 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä, ja millainen työ?

Kyseessä on isompi suunnittelutoimisto.

Silmien pyörittelemistä harrastaa osa avustavasta henkilöstöstä.

Vierailija
13/18 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, ettei silmien pyörittelijä ole kovinkaan ammattimainen vaan tunteella käyvä ja muita väheksyvä.

Vierailija
14/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä alkuperäinen ihmettelijä edelleen: minkä ikäisiä sellaiset pyörittelijät ovat? Entä mikä mahtaa olla sellainen työpaikka?

Karppausketjun olen ohittanut lukematta, eli miten tämä asia siihen liittyy?

Kyllä sitä voi vanhempikin työntekijä harrastaa, vaikka luulisi, että ikä tuo kypsyyttä käytökseen. Näin ei valitettavasti kuitenkaan ole. Jotkut ihmiset vain ovat kiusaajia luonteeltaan ja jostain syystä saavat siitä myös sosiaalista hyväksyntää. Ehkä se johtuu siitä, että mikroilmeet, kuten vino hymy ja silmien pyörittely jää helposti huomaamatta muilta kuin kohteeltaan. Ihmetyttää vain, että muut eivät näe kaiken muun esittämisen läpi. Sama henkilö voi olla ylitsevuotavan ystävällinen muille, mutta yhden hän ottaa silmätikukseen ja tekee tämän elämästä kurjaa. Miten hän oikeuttaa tämän, on mysteeri, mutta johtunee persoonallisuushäiriöstä. Toki se merkitsee, että hänkin on voinut kokea vääryyttä, mutta liika ymmärtäminen ei auta. Pitäisi vain itse osata sivuuttaa moinen.

Vierailija
15/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ainakin pyöritelty silmiä. En viitsi mainita mikä työpaikka kyseessä, mutta silmien pyörittelijä on noin kolmikymppinen. Erittäin pienikokoinen kolmikymppinen nainen, noin 150 cm. Vaahtosammuttimen korkuinen kiljukaula. 

Vierailija
16/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, ettei silmien pyörittelijä ole kovinkaan ammattimainen vaan tunteella käyvä ja muita väheksyvä.

Nämä on just niitä pomonnuolijapäsmäreitä oman kokemuksen mukaan. Kaikkitietäviä kyttääjiä, välillä hyvänä päivänä hunajaa ja sitten taas mulkoillaan vihaisesti ja merkitsevästi.

Kyllä vaikuttaa minunkin työviihtyvyyteeni nämä. Tuntuu että tämmöinen löytyy jokaisesta työkohteesta.

Näitä ei kannata kuvitella ystävikseen. 

Vierailija
17/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriikö sulla persesilmäkin samallalailla,,,,, näytä en usko.

Vierailija
18/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittele takaisin. Matki samalla jonkin aikaa pyörittelikän kaikkia ilmeitä eleitä ja liikkeitä. Tirskahtele samalla arvoituksellisesti. Tällätavoin sofistikoituneesti weetuilemalla saat aikaan hämmentävän ja kiusallisen olotilan pyörittelijälle. Viimeistele performanssi leipomalla sitä idaria dunkkuun.