Hmmm... toivotaan, että Victoria tiesi tästä puhelusta
Tuli vähän kumma olo tästä uutisesta. Miksi oli erikseen soitellut? Tiesikö Victoria?
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/victorian-haissa-esiintynyt-la…
Kommentit (8)
Kiitti esiintymisestä. Ihan normaalia kohteliaisuutta. Eiköhän kiittäminen ole Victoriankin mielestä normaalia.
Luet liikaa siskaa ja katsot liikaa mainoskanavien hömppää :)
jotenkin ihan poikkeuksellisen sisältököyhä elämä tyhhjän pään lisäksi vai miksi koet tarvetta tuollaisia avauksia tehdä ja varsinkin moisia miettiä???
on se jänskää, saataskos tästä nyt jotain draamaa sorvattua!? Hei tuu palstalle, siis sinä joka aina väännät sitä kioskikirjallisuusdraamaa pitkät pätkät! :D
"Toivottavasti hän ei huomannut mitään, Carlsson kertoo."
LOL
ihan normaali väärinkäsitys, ja ihan normaalia kohteliaisuutta kiitää esiintyjä jälikäteen jos ei itse juhlassa ehdi.
Nyt alkoi itseäkin naurattaa. Joo taidan hieman nähdä kummituksia. Olen vain niin tottunut että tulee aina jotain nega uutisia julkkiksista, eroa eron perään, pettämistä, selän takana kymmenien rakastajattarien pitämistä, että on kai tullut tavaksi ajatella aina että jotain hämärää on tällaisessa aina takana. Ja kun ajattelee tuota perhettä, mitä siellä on viimeisten viikkojen aikana utisoitu, niin.. :/
Mutta kiva kuulla, että suhtaudutte noin. Olen heidän häistään saakka toivonut koko sydämestäni parille onnea, mutta myönnän, että myös pelännyt jotain pahaa tapahtuvaksi en tiedä miksi. Joku outo aavistus olevinaan. Mutta toivottavasti täysin turhaan :(
olla vähän mustasukkainen luonne... Hei, tiedoksi, kaikki ei ole.