Rakas karppaaja, joka suhtaudut intohimolla hommaan
olethan tietoinen, että joka kerta kun vaahtoat aiheesta, vieraannutat ihmisiä. En enää jaksa oikein kutsua karppaajia meille syömään, ravintolassa heidän kanssaan syöminen on täysin vastenmielistä ja facebookissa olen piilottanut intomielisimmät vaahtoajat. Enkä halua kuulla sanaakaan koko aiheesta. Minun näkökulmastani, se ei ole mielenkiintoista.
Pahimmassa tapauksessa menetät ystäviä.
Nimim. laiha sekasyöjä, joka urheilee 4 kertaa viikossa ja jonka lapsen kummitäti on törkeän lihava karppaaja, joka yrittää aivopestä kaikkia
Kommentit (29)
Mulle on aivan se ja sama, minkälaista ruokavaliota kukakin noudattaa. Jos meille tulee kakkukahveille joku karppaava ihminen, niin kattokoot kieroon kahvipöytää jos haluaa. Ei ole mun asiani tehdä kahvipöydästä vain hänelle sopivaa, kun kerta marginaaliporukkaan kuuluu. Erityisruokavaliot kuten gluteeniton ja laktoositon ovat kuitenkin eri asia. Toki, jos mulle joku karppaava soittaisi ennen kekkereitä, niin voisin laittaa jotain kurkkutikkuja esille. Mitä karppaavan ihmisen kahvipöytään edes kuuluu???
ja lukea heidän takiaan muutamia opuksia ja nuolla heidän valtavia takapuoliaan syöttämällä heille kermaa, voita ja muuta epäterveellistä tai väsäämällä parillekymmenelle ihmiselle ruokaa ja siihen päälle vielä miettiä mitä nämä natsit haluavat.
En myöskään enää ikinä halua kuullakaan karppauksesta. Olen puoleni valinnut.
Suljin siis heidät tuttavapiiristäni ulos, enkä takaisin ota.
ja lukea heidän takiaan muutamia opuksia ja nuolla heidän valtavia takapuoliaan syöttämällä heille kermaa, voita ja muuta epäterveellistä tai väsäämällä parillekymmenelle ihmiselle ruokaa ja siihen päälle vielä miettiä mitä nämä natsit haluavat.
En myöskään enää ikinä halua kuullakaan karppauksesta. Olen puoleni valinnut.
Suljin siis heidät tuttavapiiristäni ulos, enkä takaisin ota.
Itse en pidä karppaajien jehovantodistajamaisesta käännyttämisestä, mutta eipä sulle ole silti paljoa ystävät merkinneet jos karppauksen vuoksi olet valmis katkaisemaan välit! Tekisitkö saman ruoka-aineallrgiselle ihan vaan siksi, ettet jaksa perehtyä, mitä ruokaa voit valmistaa?
minulla on yksi hyla, pari maitoallergista ja yksi gluteiiniton ja lähemmäs parikymmentä sekasyöppöä, joista muutamalla yksittäisiä allergioita sekä kasvissyöjä. Minusta se on riittävän haastavaa, joten eipä oikein enää irtoa mielenkiinto parille drama queen karpille, jotka nenä nyrpeinä tuijottavat antimia.
Jos ei kelpaa, voi syödä kotona tai kohteliaasti kieltäytyä, ei nyrpistellä sille, että joku on vääntänyt tuntitolkulla sapuskaa!
Muut voivat oikeasti sairastua ruuasta, mutta nämä kaksi vain ylimielisesti haluaisivat syödä aina karpisti ja laajentaa karppauksen ilosanomaa!
Mulle on ihan sama, mitä muut syövät, mutta karppien käännytystyö ja ylenkatse nostaa karvat pystyyn siinä missä keiden tahansa muidenkin fanaattisten uskovaisten.
Syökää mitä syötte mutta pitäkää se omana tietonanne.
Meitä oli neljä äitiä ja söimme puistoaikoina aina lounaan vuorotellen jokaisessa kodissa, paitsi perjantaisin.
Sitten yksi alkoi karpisti, joten ehdotimme hänelle, että jospa hän sitten söisi kotonaan ja otimme hänen tilalleen ruokarinkiin uuden mamman.
Myöhemmin hän yritti takaisin, mutta emme ottaneet, koska olimme siinä vaiheessa jo niin silmät ja korvat täynnä karppauksen ilosanomaa, että ei paljon enää kiinnostanut.
monet karppaajat haluavat puhua aiheesta ärsyttääkseen. He saattavat oikeasti olla kokeneet täydellisen muutoksen ja ovat innoissan siitä ja puhuvat siksi niin paljon aiheesta. Mutta en ymmärrä miksi eivät muuta voi sanoa, että tämä aihe ei nyt kiinnosta.
Ei ne karpit ole ainoita ylenkatsoajia. Kasvisruokailijat ovat tätsin samalla tasolla. En itse sanut tilata ravintolassa pihvi, kun naapuria "alkoi tekemään pahaa". siis mitä? Tämä oli polttareissa. Sitten kun tilasin sen pihvin, niin tää naikkonen joutui ihna vaihtamaan paikkaa, koska haju oli jo sellainen että tuli ne laiduntavat eläinen ihan mieleen ja olisi pian alkanut itsekkämään. Ja puhun nyt 25-vuotiaasta aikuisesta. En lapsesta.
ystävillä on niin tapana tehdä.