Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö huolestua?

Vierailija
26.08.2011 |

Olin pyykkäämässä ja laitoin mieheni työvaatteet pesuun. (mies on töissä rakennuksella) Jostain hänen työvaatteidensa joukosta tipahti naisten hiuspinni lattialle. Olin just siivonnu enkä käytä sellasia pinnejä, joten ei voi olla multa peräsin...kannattaako tosta huolestua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jossain voinut tulla vastaan, olla tiellä ja mies on nostanut sen taskuun kun ei oo ollut roskista.

Jos jää vaivaamaan, niin voithan sä siitä kysäistä, silleen ettet syyttele tai mitään.

Vierailija
2/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran työmaalla piirustukset hiuspinnillä niputettuna, kun joku oli hukannut alkuperäisen paperiliittimen siitä... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, joo eipä se muuten oo mitenkää erikoisesti käyttäytyny tai en oo ainakaa huomannu mitään erikoista. Taidan jättää koko asian sikseen, kunhan mitään alushousuja ei ala tulemaan työvaatteiden mukana =)

Vierailija
4/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nyt esim. maalareilta (meillä ne on tosi usein naisia) saattaa tipahdella hiuspinnejä lattialle, ehkä miehes on noukkinut sen ja pitänyt antaa se takaisin likoille, mut on unohtanut.

Tai jos se oli vaikka mun pinni? Multa on hukkunut punanen :-) Kypärä on sellainen, että siihen voi tarttua hiusvermeet helposti kiinni ja sit ne tipahtelee minne sattuu, viimeistään kun kypärän ottaa pois. Tai jos välillä tuulettelee päänuppiaan, korjaa kypärän asentoa tms.

Vierailija
5/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuspinni kertoo, että mies on vietelty.

Vierailija
6/6 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui vanha ketju luettavaksi. Mitä tarkoittaa että mies on vietelty? Onko se joku sananlasku vai kakkosnaisten tapa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä