Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahneet yh:t ajatte etävanhemman yksiöön asumaan, nyhdätte rahat

Vierailija
25.08.2011 |

ja sitten itkette kun etä ei olekaan kiinnostunut lapsiaan yksiöönsä tapaamisiin ottamaan kun ei ole rahaa ruokaan eikä yksiöön lasten kanssa mahdu.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne YH:t imevät AHKERIEN VERONMAKSAJIEN rahoja erilaisien tukien muodossa kuin VAMPYYRIT samalla laiskotellen kotona ja kasvattaen kakaroistaan vastuuntunnottomia SOSIAALIPUMMEJA JA KIERRE JATKUU!

YH:T OVAT TÄMÄN MAAN SYÖPÄ!

Vierailija
22/31 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä mennä töihin niin riittäisi rahat vaikka ihan kaksioon. Vai luuletko että alan yksin maksamaan kaiken mitä lapsi kuluttaa?

Sitä paitsi se ukkosi saa ne elarit verovähennyksinä takaisin joten lakkaa poraamasta ja jätä jo se luuseri. Ei siitä ole muuhun kun isättömiä lapsiä pökkimään.

Been there, seen it, done that.

t. se huonon miesmaun omaava uusioneiti x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että onpa kalliit elarit. Maksoi minimielareita. Tienasi bruttona noin 1000 euroa enmmän kuin minä. valitti, että hän maksaa minunkin elämiseni. Mitään asumistukia yms en saanut mistään.

Tietyssä elämänvaiheessa lapsi halusi muuttaa isäsä luokse. Johan muuttui ääni kellossa. Vaikka maksoin saman verran elareita kuin hän oli maksanut, niin urputti, että maksan niin vähän lapsestani, että hän joutuu maksamaan minunkin elämiseni.

Eli asui lapsi minun luonani tai hänen luonaan, vaikka molemmat maksoivat elareita saman verran, niin silti hän aina maksoi minun elämiseni.

Vierailija
24/31 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että onpa kalliit elarit. Maksoi minimielareita. Tienasi bruttona noin 1000 euroa enmmän kuin minä. valitti, että hän maksaa minunkin elämiseni. Mitään asumistukia yms en saanut mistään.

Tietyssä elämänvaiheessa lapsi halusi muuttaa isäsä luokse. Johan muuttui ääni kellossa. Vaikka maksoin saman verran elareita kuin hän oli maksanut, niin urputti, että maksan niin vähän lapsestani, että hän joutuu maksamaan minunkin elämiseni.

Eli asui lapsi minun luonani tai hänen luonaan, vaikka molemmat maksoivat elareita saman verran, niin silti hän aina maksoi minun elämiseni.

Vierailija
25/31 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asunut lapsena yh-äitini ja siskoni kanssa monta vuotta. Isälläni oli eron jälkeen omakotitalo ja meillä tilava kolmio. Äitini sai tasan tarkkaan samat lapsilisät kuin muutkin ja kohtuulliset elatusapumaksut. Mitään asumistukia tai muita tukia hän ei saanut. Äiti kävi töissä ja maksoi ihan omilla palkkatuloillaan mm. harrastuksemme.

Vierailija
26/31 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä vaan, erotkaa tekin ja alkakaa elää tuilla ja mahtavalla toimeentulolla :)

Ihan luksustahan tämä tietysti on!

Meillä exä asuu paritalossa uuden vaimon ja uuden lapsen kanssa, minä pienessä kaksiossa lapsemme kanssa. Näkevät noin kerran kuukaudessa. Nostan kaikki mahdolliset tuet -toki- koska tällä hetkellä olen opiskelija. Olen pahoillani, että saan esim. asumistukea, ei sillä tosin vuokraa makseta..

Ajatuksena olisi jossain vaiheessa saavuttaa parempi toimeentulo ja elämä lapseni kanssa. Eli oikeastaan en edes ole pahoillani. Ja onhan siellä sossussa aina ilo asioida! Tietty vain sen takia, että pääsisin kerran kuussa baariin. Ei siksi että saisimme ruokaa pöytään ja vuokran maksettua.

Vierailija
27/31 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan kulut kuukaudessa on 308+huvit ja muut.

Kyllähän sen äidinkin pitää elättää lapsiaan,ei ainoastaan isän.

Vierailija
28/31 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kuluta enempää kuin 280 euroa. Tästä isommasta laskelmastahan puuttuivat vielä isomman asunnon kustannukset, liikenne, matkustuskulut (yh ei voi matkustaa yksin), palkattomaat vapaat kun lapsi pitkään sairaana (näitähän ei etä kompensoi), urheiluvälineet, koulureput ym

Vierailija
29/31 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kuluta enempää kuin 280 euroa. Tästä isommasta laskelmastahan puuttuivat vielä isomman asunnon kustannukset, liikenne, matkustuskulut (yh ei voi matkustaa yksin), palkattomaat vapaat kun lapsi pitkään sairaana (näitähän ei etä kompensoi), urheiluvälineet, koulureput ym

Vierailija
30/31 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se silti aika omituista, että vaikka lapsi asuis lähin ja etän luona yhtä paljon, lähi ja etä ostaa kaikki vaatteet yms. itse molempiin koteihin, maksavat puoliksi harrastukset, toinen päivähoitomaksun ja toinen vakuutuksen (eli kustannukset ovat kutakuinkin tähän mennessä molemmille samat), niin silti se etä joutuu maksamaan lähille elareita. Tämä ei mee mun kaaliin minkään laskuopin mukaan.

Vierailija
31/31 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullu, että yh:t on yksinhuoltajia. Sit kun on etävanhempi, niin on yheishuoltajuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan