Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakkaitten palvelemisesta

Vierailija
25.08.2011 |

Miten voi olla mahdollista, että vielä tänäkin päivänä vuonna 2011 suuri osa ihmisistä, jotka soittaa rakennusalan firmaan, alkaa änkyttämään kun luurin päässä vastaa nainen? Kuinkahan monta kertaa viikossa kuulen lauseen "Onko siellä yhtään miestä paikalla?"

Sydämeen sattuu tällaista feministiä niin kuin minäkin oon, kun aina vedetään se johtopäätös ettei nainen voi millään tietää mitään teknisistä asioista. Ja ai että tuntuu hyvältä, kun kuulee hämmästyksen äänen siellä toisessa päässä, kun huomaavat että Jaa! Tää "tyttöhän" tietää mistä puhun.

Kaikista paras tapahtui tossa muutama minuutti sitten, kun tänne soitti joku vanhempi nainen. Kerkesin ainoastaan esittelemään itseni, kun jo kuului luurista "Ai siellä vastas joku nainen. Meni liian vaikeeks. Ei mitään ja hei."

:O

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoi vaikka eletään 2000-lukua niin edelleen toimitukseen soittelee ihmisiä jotka pyytää saada puhua oikean urheilutoimittajan kanssa kun kaverini vastaa puhelimeen. :=)

Vierailija
2/10 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..itse olen naiskauppias.

Meni tosi kauan ennenkuin miespuoliset edustajat, asiakkaat, arpajaispalkintojen pyytäjät yms hoksasivat, että minä olen se, kenen puoleen pitää kääntyä.

No monesti teki mieli hieman naruttaa, ja kun tällainen henkilö kysyi onko kauppias paikalla, niin vastasin iloisesti, että kyllä on, löydät hänet TÄSTÄ..

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoi vaikka eletään 2000-lukua niin edelleen toimitukseen soittelee ihmisiä jotka pyytää saada puhua oikean urheilutoimittajan kanssa kun kaverini vastaa puhelimeen. :=)

t. toimittaja

Vierailija
4/10 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon bussikuski ja saan kuulla toisinaan kommenttia tyyliin: "miten tuollainen nuori nainen ajaa linja-autoa.." oon sit valottanu, että ihan samalla lailla, ku ne karvaiset, isomahaiset ukotkin ja toisinaan jopa paremmin. :)

Paras oli mies, joka oli pysäkillä jupissu, että jaa, nainen, en lähe kyytiin.. ja sieltä kulki autot kerran tunnissa kaupunkiin..

Eräs pappa arveli 45min kyydissä istuneena, että osasithan sinä ajaa.. :)

Pahinta on, että oma isä ei usko, että voisin naisena tietää yhtään mitään autoista tai ajamisesta. En voinu tietää edes, että meidän talossa on toisessa päässä rossipohja.. usko vasta ku hain kuvat. Sit totes, että ei tää oo oikea rossipohja, ku siellä alla on joku vanha autotallin pohjavalu.. mutta tuulettuva välipohja kuitenkin on..

Toisaalta moni ihmettelee sitäkin, millä oon saanu miehen jäämään kotiin isäkuukautta pitämään, vaikka ite tuo on halunnu pitää vanhempain vapaita

Vierailija
5/10 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa ihan saman. Asiakas saattaa odottaa työkalupuolella sitä miestä palvelemaan, vaikka itse seisoisin vieressä:)). Ei kai sitä voi kuvitella että minä tietäisin, minkälainen piuha käy tietsikan ja telkkarin välille. Tai että onko meillä myynnissä klapikoneita, mähän olen nainen...

Lisäksi kysymys: "Oletko töissä täällä?" vaikka samaan aikaan möyrin perse pitkänä jonkun laatikon uumenissa :D. Välillä naurattaa, välillä tekis mieli tempasta lättyyn.

Vierailija
6/10 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamassa maalia. Siellä naismyyjä ei osannut käyttää sävytyslaitetta, vaan paikalle piti hakea mies. Sydämeen sattui tällaista feministiä.

Vierailija
7/10 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut että kuule kyllä nyt 2000-luvulla on naisille avautunut mahdollisuus ajokorttikin ajaa... ;)

Ite oon bussikuski ja saan kuulla toisinaan kommenttia tyyliin: "miten tuollainen nuori nainen ajaa linja-autoa.." oon sit valottanu, että ihan samalla lailla, ku ne karvaiset, isomahaiset ukotkin ja toisinaan jopa paremmin. :)

Paras oli mies, joka oli pysäkillä jupissu, että jaa, nainen, en lähe kyytiin.. ja sieltä kulki autot kerran tunnissa kaupunkiin..

Pahinta on, että oma isä ei usko, että voisin naisena tietää yhtään mitään autoista tai ajamisesta. En voinu tietää edes, että meidän talossa on toisessa päässä rossipohja.. usko vasta ku hain kuvat. Sit totes, että ei tää oo oikea rossipohja, ku siellä alla on joku vanha autotallin pohjavalu.. mutta tuulettuva välipohja kuitenkin on..

Toisaalta moni ihmettelee sitäkin, millä oon saanu miehen jäämään kotiin isäkuukautta pitämään, vaikka ite tuo on halunnu pitää vanhempain vapaita

Vierailija
8/10 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten maltat pitää suusi kiinni, kun asiakaspalvelijan kai tulisi käyttäytyä kohteliaasti ja hyvin?

Vierailija
9/10 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa ihan saman. Asiakas saattaa odottaa työkalupuolella sitä miestä palvelemaan, vaikka itse seisoisin vieressä:)). Ei kai sitä voi kuvitella että minä tietäisin, minkälainen piuha käy tietsikan ja telkkarin välille. Tai että onko meillä myynnissä klapikoneita, mähän olen nainen...

Lisäksi kysymys: "Oletko töissä täällä?" vaikka samaan aikaan möyrin perse pitkänä jonkun laatikon uumenissa :D. Välillä naurattaa, välillä tekis mieli tempasta lättyyn.

että se on varminta kysyä, onko joku töissä täällä vai jossain muualla, ennen kuin alkaa vaatia palvelua. Ja mitä siihen tulee, että joku odottaa, myyää vaikka sä seisot vieressä, se liittyy varmaan siihen, että sä et tarjoa niille palvelua, joten ne olettaa sun olevan tekemässä jotain muuta. Se ois kiva kun rautakaupassakin tultais kysyyn, että "voisikos teitä palvella", eikä aina vaan yritettäis olla kiireisen näköisen kauempana...

Vierailija
10/10 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..itse olen naiskauppias.

Meni tosi kauan ennenkuin miespuoliset edustajat, asiakkaat, arpajaispalkintojen pyytäjät yms hoksasivat, että minä olen se, kenen puoleen pitää kääntyä.

Montako naista olet tällä viikolla myynyt? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä