nurimijärven yksityinen päiväkoti pääskynen
minkälainen on? Tai siis olen kuullut jotain negatiivisiä huhuja.. onko kellään kokemusta?
Kommentit (18)
Omistajan kommentti????? Vanhemmat valvomaan mitä tässä päiväkodissa tapahtuu?
Kukakohan sitä liikuntaa siellä harjoittaa, kun yleensä ei mennä uloskaan mielellään.
Nykyinen yrittäjä lopettaa Kirkonkylällä ja toimintaa jatkaa päiväkotiketju Touhula (http://www.paivakotitouhula.fi/paivakodit) jatkaa toimintaa uusissa tiloissa. Tilat ovat upeat ja juuri valmistuneet Laidun alueelle. Kävin katsomassa paikkaa ja varmasti hyvä tulee. Piha on kyllä vielä yhtä kuravelliä...
Lapset ja henkilokunta siirtyvät uuteen päiväkotiin. Sekä myös uusia lapsia että henkilökuntaa tulee lisää. Itse olen kuullut paikasta pelkkää hyvää.
eikä johtajassa mitään vikaa ole...oli mielestäni pidetty. Närää on ainoastaan herättänyt, kun hän oli antanut kaikkien ymmärtää, että on opetteja, vaikka näin ei olekaan. Toisaalta aiemmin omistajana pääskysessä hän ei tarvinnut opettajan koulutusta.
eikö tommonen ole laitonta. Joo, mä oon lääkäri tai no emmä ookkaan?? Mielestäni outoa toimintaa
Voit toimia päiväkotiyrittäjänä ja samalla johtajana ilman koulutusta. Ooettajana toimimiseen tarvitaan toki pätevyys.
Napakasti asiat otettu hoitoon oli johtajana kuka sitten tahansa. Huoli oli luvatuista paikoista syksylle 2012, nyt asia kunnossa. Sain hyvän kuvan toiminnasta!!
pitäisi tehdä nopeita päätöksiä päiväkotiin hausta
En suosittele. Aika hurjannäköistä touhua on ja henkilökuntaa liian vähän.
Tyttäreni on siirtymässä tähän päiväkotiin vuoden alusta, kun päiväkoti muuttaa uusiin tiloihin. Yksi kaveri päiväkodissa on jo valmiina, ja hänen äidiltään olen kuullut pelkkää positiivista. Itselläni päätökseen vaikuttivat eniten päiväkodin uudet tilat ja liikuntapainotteisuus.
minkälainen on? Tai siis olen kuullut jotain negatiivisiä huhuja.. onko kellään kokemusta?
Miten sen nyt sanoisi. Paikasta voi saadakin hyvän kuvan... mutta mitä lastenhoidon lakiin ja asetuksiin tulee niitä ei tunneta kyseisessä paikassa (eikä ainakaan noudateta). Tietoja ei päivitetä lainkaan.Ei eletä 2000 luvulla.
Ihan pieniä poikkeuksia lukuunottomatta ovat kyllä koko syksyn ulkoilleet. Oma lapseni viihtyy ko. päiväkodissa hyvin ja mitään ongelmia en ole havainnut.
Kurja sanoa, mutta kaikki eivät huomaa ja henkilökunta ei puhu kaikille.
Varsinkin johtajan pitää olla uutta henkilökuntaa.
Pääskysen henkilökunta jatkaa uuden yrittäjän palveluksessa eli touhulan. Myös pääskysen vanha johtaja jatkaa tietääkseni uudessa päiväkodissa.
eikä johtajassa mitään vikaa ole...oli mielestäni pidetty. Närää on ainoastaan herättänyt, kun hän oli antanut kaikkien ymmärtää, että on opetteja, vaikka näin ei olekaan. Toisaalta aiemmin omistajana pääskysessä hän ei tarvinnut opettajan koulutusta.
eikö tommonen ole laitonta. Joo, mä oon lääkäri tai no emmä ookkaan?? Mielestäni outoa toimintaa
Outoa on. Ihminen, joka voi valehdella noin pitkään, voi valehdella mistä tahansa muustakin asiasta. Onko henkilökunta ollut tietoinen asiasta vai ovatko hekin olleet osallisia tähän valehteluun? Ei hitto vie anna hyvää kuvaa tästä päiväkodista!
Varsinkin johtajan pitää olla uutta henkilökuntaa.
siis jatkaako pääskynen ja sen lisäksi aloittaa vielä touhula?
Mitä vikaa on johtajassa
Aivan kaikkien vanhempienkin mielestä erittäin hyvä päiväkoti.Ei mitään valittamista ja tammikuussa 12 upeat uudet tilat.Aivan käsittämätöntä, jos kuullut negatiivisia huhuja-Naurettavaa!