Manducan käyttäjät
Laitatteko selän puolella olevat klipsit kiinni ylä- vai alakautta? Vauvaa vatsan puolella kannettaessa siis.
Itse juuri testailen ja harjoittelen käyttämään tänään ostamaani manducaa. You tuben videossa nainen näppärästi yläkautta laittaa klipsin kiinni, mutta minulla ei kyllä mitään saumaa ylettää siihen... onkohan mulla säädöt jotenkin päin seiniä? Olkahihnat meinaa valua hartioiltani. Ei varmaan valu, mutta ei tunnu napakalta.
Vauva kyllä on tyytyväinen, nukahti _heti_ kun sain hänet kyytiin :)
Kommentit (3)
Mies on jus Manducansa ja lapsen kanssa juoksulenkillä niin en pääse tarkistamaan, mutta muistelisin, että sitä soljen paikkaa saa säädettyä ylemmän jolloin siihen ylettyy helpommin.
Mieskin alkuun valitti, että hankala siihen on ylttää, mutta äkkiä sen sitten oppi. :)
Onnittelut erinomaisesta kantovälinevalinnasta, meillä tuo on ollut ihan mahtava arjen pelastaja ja liikkeellevapauttaja.
Ja löysälle myös. Sitten se on helppo saada yläkautta kiinni ja kiskoa vähän alemmaksi oikealle paikalleen.
Sinulla on varmaan liian pitkinä alaremmit. En tarkoita sitä isoa naksautettavaa lantioremmiä vaan olkahihnojen alaosassa on myös remmit, joilla säädetään olkahihnojen pituutta. Silloin kun olkahihnojen pituus on oikea niin yläremmit osuvat juuri näpsäkästi paikalleen.
Ihan esimerkkinä niin itselläni on sieltä alaremmistä lyhennetty olkahihnoja niin, että "ylöspäin" tuleva "ylimääräiseksi" jäävä musta hihna on n. 30cm pituinen kummallakin puolella.