Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musiikkiluokka ja sen lapset nirppanokkia

Vierailija
24.08.2011 |

Onko näin. Oma lapseni sanoo, että musiikkiluokalla olevat luulevat olevansa jollain tapaa parempia kuin muut. Kulkevat nokka pystyssä, leuhkivat matkoistaan ja saavat soitella välitunnilla luokissaan musiikkia eli erivapauksiakin. Miksi ne muuten noin voi tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä asian oikeaa laitaa. Kun itse olin koulussa oli musiikkiluokka kylläkin varsinainen kanakoulu. Siellä ne kaakatti laumassa nokkimisjärjestyksessä kuin kanat tarhassa. Jos oli tyttö ja mahtui tuohon muottiin niin ok, pojilla saattoi olla lystiäkin. Mutta jos tyttönä jäit kanalauman ulkopuolelle niin kyyti oli kovaa. Ja kyllä ne taisi itseään vähän parempina pitää. Tämä kuitenkaan on koko totuus kaikissa musiikkiluokissa tässä maassa. Jännä kuitenkin, että esim liikuntaluokalla ei taida samanlaista mainetta olla. Niin ja itse olen enemmän noita musiikki-ihmisiä.

Vierailija
2/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuolinen. Ei siinä paljoa luokan prinsessat vaivautuneet juttelemaan, mutta onneksi sain kavereita muualta. oli ne kyllä äärimmäisen juppia porukkaa ei voi muuta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun alueella, jossa on paljon näitä musiikkiluokkalaisia ja hyvä että tervehtivät, vaikka kuinka minunkin lapseni olisivat samoissa kerhoissa olleet.

Ja äitinsä nyt ovat sitten jo luku sinänsä...

Minä en edes halunnut lapsiani musiikkiluokalle, koska Helsingissä on paljon muitakin painotuksia! En tajua mitä ihmeen hienoa tuossa edes on.

Vierailija
4/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jumalansanana...

Vierailija
5/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat olevansa parempia kuin muut ja etenkin niiden vanhemmat luulevat.

Vierailija
6/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla samanlainen urbaani legendaa kuin, että suomenruotsalaiset pitäisivät itseään parempana kuin suomalaiset...

Vierailija
7/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä ikinä ajatellut että oltaisiin parempia kuin muut. En kyllä ikinä tutustunut kehenkään rinnakkais (normaali)luokalta, mutta mä olin niin ujo että se ei ollut mikään yllätys. Meillä oli aika hyvä luokkahenki ja muutenkin tiivis porukka joten kai se ulkopuolelta saattoi vaikuttaa ettei muiden kanssa haluta olla tekemisissä.

ja ihan samanlaisia ne lapset sillä luokalla oli kuin muuallakin. Vanhempia oli kaikista yhteiskuntaluokista. Löytyi pari oikeasti rikastakin (ainakin meidän mittapuulla) ja toisesta päästä sosiaalitapaus, jonka lapset lopulta laitettiin lastenkotiin. Ja kaikkea siltä väliltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi