jos itse opiskelisit iltaopintoja niin veisitkö silti lapsen
Kommentit (7)
Opiskelen parhaillaan enkä todellakaan vie.
Opiskelu on muutakin kuin tunnilla läsnäoloa. Ja jos lapsi on niin iso, että tarvitsee jo ryhmätoimintaa, voisin viedä silläkin perusteella.
jos yli 4v, niin veisin aamupäiviksi. Saisin samalla keskittyä läksyihin yms.
tehnyt lapsia sen takia että joku muu saa hoitaa ne..
Jos opiskelisin päivisin, sitten tietenkin veisin. Mutta en iltaopintojen ajaksi. Silloin astuu lapsen isä kuvioihin ;)
Opiskelen iltaisin, isompi lapsi on jo koulussa, pienempi käy hoidossa perhepäivähoitajalla, max 13 pvä/kk. Pienemmän hoitoajat käytän opiskeluun - käytännössä etätöitä ja läksyjä tulee niin paljon, että ilman hoitopaikka olisin tosi pahassa jamassa.
En ymmärrä millä ajalla muuten nämä koulutyöt tekisin - iltaisin olen koulussa, päivisin hoitaisin lapsia. Pienempikään ei nuku päiväunia enää kuin satunnaisesti. Jotenkin sitä kokee, että perheen yhteistä aikaakin pitäisi olla, kun arkea ei olla porukalla yhdessä ollenkaan. Siksi viikonloput onkin pyhitetty pääosin yhteiselle tekemiselle.
Jännä, että vastaajat ovat olleet niin hoitovastaisia, itse kun en taas näe muuta vaihtoehtoa.
jos sulla on varaa hoitaa lapsia kotona, muttet silti voi tuomita ihmisiä jos lapset käy hoidossa,kaikilla ei oo mahdollisuutta olla täyspäivä koti äitejä..Minun mielestä tekee muutenki hyvää lapselle nähdä muitakin kun äitiä!
[en]tehnyt lapsia sen takia että joku muu saa hoitaa ne..
[/quote]