Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, nautinnollisin asento ylöspäin kaareutuvalle

Vierailija
23.08.2011 |

Kertokaa naiset oletteko saaneet napaa kohti seisovaa, kovaa ja hieman ylöspäin kaareutuvaa munaa. Missä asennossa tällainen miehinen varustus on tuottanut teille suurimman nautinnon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaapäin huono, kun hinkkaa kokoajan peräsuolen seinämää

Vierailija
2/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajassa hieman alakulmasta lähestyen ois unelma. Eli nainen nostaa lantiotaan, vaikka tyyny peffan alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään hieman vasemmalle kääntäen. Näin siis ehdottomasti nautinnollisinta kun mitataan vain miehisen varustuksen tulokulmaa.

Noin IRL ihan vitun sama, kun on rakastunut tai muuten kiima päällä. Paras viimekertaisista seisten verkkokellarin seinää vasten. Ihan en ehtinyt kulmaa mittaamaan.

Tämä tietty vaan yksi mielipide.

Vierailija
4/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin IRL ihan vitun sama, kun on rakastunut tai muuten kiima päällä. Paras viimekertaisista seisten verkkokellarin seinää vasten. Ihan en ehtinyt kulmaa mittaamaan. Tämä tietty vaan yksi mielipide.

Mutta jätin tuon oleellisimman pois ja vastasin vain kysymykseen... :)

Nro 3

Vierailija
5/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään eniten, kun olen itse päällä. Mies istuu ja minä kyykyssä päällä, hmm. Ja toinen että istun pöydällä ja mies seisoo ja tulee edestä, siinä voi samalla painatua miestä vasten. Myös lähetyssaarnaaja hyvä mut noi kaks mun lempparia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi