Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seksiä 2 viikkoa synnytyksestä?

Vierailija
23.08.2011 |

ei tullut tikkejä, ei repemiä, jälkivuotoa tulee aika vähän enää. tekis mieli.. mutta uskaltaako jo 2 viikkoa synnytyksestä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut, vaikka en taaskaan ollut itse halukas, mutta tämä oli eräänlainen kiitos miehelleni ihanasta terveestä lapsesta.

Esikoisen synnytyksen jälkeen pihtasin 4kk ja seuraavien 2vko-1kk.

KIITOS miehelle terveestä lapsesta? Häh. Miehen kai olisi pitänyt kiittää SUA että synnytit ihanan terveen lapsen. Mikä se miehen osuus siinä ollut, yksi pano. Ihan käsittämätön ajattelutapa. Mun mielestä jos naisen itse tekee mieli niin mikäs siinä, mutta miehen takia ei seksiä tarvi alkaa harrastamaan noin pian synnytyksestä. Jos paikat ei ole kunnolla parantuneet niin siinä voi tehdä vaan itselleen vahinkoa. Voi sitä sitä paitsi tyydyttää toisen ilman penetraatiotakin. Itse ainakin muistan, että hyväilimme toisiamme ja harrastimme suuseksiä, mutta penetraatio vasta sitten kun jälkivuoto oli loppunut ja lääkärintarkastus tehty.

Vierailija
2/15 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltauduin eka synnytyksen jälkeen noin 1,5 vkoa harrastelemaan ja toisen jälkeen tais olla viikko :) ihan miltä itestä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 päivää sektion jälkeen harrastettiin seksiä, kun kumpaakin halutti niin paljon..

Vierailija
4/15 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla oli jälkivuoto loppunut kokonaan.

Jospa kumin kanssa? :)

Vierailija
5/15 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä paneta niin nopsaan.

Vierailija
6/15 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tietenkin käyttää kondomia jo ihan tulehdusriskin vuoksi.

Meillä oli seksiä puolitoista viikkoa synnytyksen jälkeen.

Vierailija
7/15 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri harrasti viikko synnytyksen jälkeen ekan kerran seksiä. Itseäni moinen hirvittää, mutta mikäs siinä jos kerta molemmat haluaa.

Vierailija
8/15 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, jos siltä tuntuu niin siitä vaan. Kondomi ja liukkari mukaan. Itse olen rakastellut 10-14 päivää synnytyksestä.

Vierailija
9/15 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni meilläkin suunnilleen noihin aikoihin. Liukkaria kyllä tarvitsi ja kondomi kannattaa olla jos vähääkään epäilen vielä vuotoa tulevan ihan tulehdusten välttämiseksi.

Kunhan itse koet olevasi valmis. Kannattaa hommailla rauhallisesti, koska paikat voi olla vielä arat. On nimittäin niin ohuet limakalvot.

Vierailija
10/15 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla halutti. Mieheni oli tosi hellä. Ja liukastetta käytettiin....

Vierailija
11/15 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortsuja. ;)

edellisten synnytyksen jälkeen on mennyt n. kuukausi ennen kuin teki edes mieli (sillon oli kyllä tikkejä jne).

nyt synnytyksestä 11päivää (jälkivuotoa tulee siis vielä, mutta aika vähän) ja yllätyin itsekin kuinka nopeasti olen toipunut synnytyksestä ja siitä että tekee mieli..

-ap

Vierailija
12/15 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin ole nykyisin miestäkään.

Vierailija
13/15 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta 5 vrk:n jälkeen ja tokasta 7 vrk:n jälkeen, koska minua halutti niin kovasti. Mieheni olisi malttanut odottaa. Mukavaa oli, ei kipuja jne.

Vierailija
14/15 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta 5 vrk:n jälkeen ja tokasta 7 vrk:n jälkeen, koska minua halutti niin kovasti. Mieheni olisi malttanut odottaa. Mukavaa oli, ei kipuja jne.

Ja siis kait nyt naiset osaa hoitaa homman niin, ettei tartte kivuista kärsiä? Mies selälleen, itse varovasti kokeilemaan, ja jos ei tunnu hyvältä, niin sitten siirtyy seksi toiseen kertaan.

Vierailija
15/15 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut, vaikka en taaskaan ollut itse halukas, mutta tämä oli eräänlainen kiitos miehelleni ihanasta terveestä lapsesta.

Esikoisen synnytyksen jälkeen pihtasin 4kk ja seuraavien 2vko-1kk.