Nainen, mikä mahtaa olla markkina-arvosi?
Kommentit (10)
kakkosella :)
Vai peräti haarakonttori?
Haarakonttoria en nyt tällä erää ole perustamassa, mutta pidetään mielessä vastaisen varalle.
tosin ratkaisuehdotuksena tarjotut pakolliset bordellikomennukset (siis aniset sinne töihin) yms ovat aika heikkoja esityksiä. Näistä juahettiin nyysseissä sfnetissä paljon kymmenkunta vuotta sitten.
Oma markkina-arvo on varmaan aika keskinkertainen, jos koko miespopulaatiota ajattelee. Iso osa miehistä kiertää kaukaa liian pitkän, korkeasti koulutetun naisen, vaikka kroppa ja pleksi ovatkin aika kunnossa. Ikääkin alkaa olla. Ja parisuhdemarkkinoilla kaksi lasta laskee markkina-arvoa huomattavasti.
Itsaeäni kiinnostavien, samantapaista elämää viettävien miesten populaatiossa arvoni on varmasti korkeampi kuin isommassa miesotoksessa.
Naisilla muuten markkina-arvo seksisuhteeseen ja parisuhteeseen on huomattavan erilainen. Miesten kohdalla taas ero ei ole iso. Ehkä siksi, että nainen hakee jo seksikumppanissa puolisoksi sopivaa?
käviks herra laama itse avaamassa ketjun?
Luulen, että jos palaisin markkinoille täytyisi kohottaa hiukan markkina-arvoa (itsetutkiskelua, itsetunnon kanssa työskentelyä, kampaajaa, kosmetologi, säännöllisempää liikuntaa, uusia vaatteita, iloista naisseuraa). Ulkoiset luodut on noin muuten kohdallaan (ulkonäkö, talous, työ, parisuhteen arvostus).
olen pelkkä lihava yh-lähihoitaja ja tälläiselle seuralaiselle en ilmeisesti kelpaisi.
"Olen Tumma fiksu luotettava hoikka 52 vuotias pituutta on kertynyt 191 senttiä Olen Palvelualalla töissä välillä työpäivät venyvät olisi kiva löytää kiva uusi suhde jonka kanssa on hyvä olla ja jonka syliin nukahtaa voisi iltaisin lähden Juoksulenkille Laajavuoren maastoon juoksemaaan Raikas Happi tekee hyvää ja juoksu lenkin jälkeen laitan itämaista teetä Hautumaan Olen aloittanut Uudellen Jooga Harrastukseni Etsin Hiljaisen Paikan tyhjennän ajatukseni
Seuraan muotia Erityisesti Miesten Muoti ja Naisten muoti Lasten Muoti Kauden Trendit Työni vuoksi Naisten kosmetiikka ja Hajuvedet Olen tutkinut Eri laatuisten Hajuvesien Koostumusta mistä muodostuu Hyvä Parfyymi Esimerkkinä Oma hajuvesi merkki on Minun Lempi Tuoksuni
Minulla on tiettyjä Ominaisuuksia Joita Asikaat työssäni ja Vapaa ajallani olen antanut Vinkkejä
Syyskauden Juhla Pukeutumisesta Ja mikä Parfyymi Korostaa Naisen ihon on Herkempi kuin Raavalla Miehellä
"Haluan Tavata Pitkän siron tai hoikan Naisen nainen on Älykäs ja Huumorintajuinen Lääkäri Johtaja Tohtori Varatuomari Akateeminen Nainen Virka Nainen
Arvostan Naisessa Rehellisyyttä Luotettavuutta Avoimuutta Asioista voi puhua ja täytyykin Hyvään Parisuhteeseen Tarvitaan Molempia Rakastuminen ja Rakkaus saavat ihmeitä aikaan olisi kiva Löytää Nainen jonka kanssa voisi alkaa kehittäämään Suhdetta"
Lainaus siis eräästä seuranhakuilmoituksesta.
olen pelkkä lihava yh-lähihoitaja ja tälläiselle seuralaiselle en ilmeisesti kelpaisi.
"Olen Tumma fiksu luotettava hoikka 52 vuotias pituutta on kertynyt 191 senttiä Olen Palvelualalla töissä välillä työpäivät venyvät olisi kiva löytää kiva uusi suhde jonka kanssa on hyvä olla ja jonka syliin nukahtaa voisi iltaisin lähden Juoksulenkille Laajavuoren maastoon juoksemaaan Raikas Happi tekee hyvää ja juoksu lenkin jälkeen laitan itämaista teetä Hautumaan Olen aloittanut Uudellen Jooga Harrastukseni Etsin Hiljaisen Paikan tyhjennän ajatukseni
Seuraan muotia Erityisesti Miesten Muoti ja Naisten muoti Lasten Muoti Kauden Trendit Työni vuoksi Naisten kosmetiikka ja Hajuvedet Olen tutkinut Eri laatuisten Hajuvesien Koostumusta mistä muodostuu Hyvä Parfyymi Esimerkkinä Oma hajuvesi merkki on Minun Lempi Tuoksuni
Minulla on tiettyjä Ominaisuuksia Joita Asikaat työssäni ja Vapaa ajallani olen antanut Vinkkejä
Syyskauden Juhla Pukeutumisesta Ja mikä Parfyymi Korostaa Naisen ihon on Herkempi kuin Raavalla Miehellä"Haluan Tavata Pitkän siron tai hoikan Naisen nainen on Älykäs ja Huumorintajuinen Lääkäri Johtaja Tohtori Varatuomari Akateeminen Nainen Virka Nainen
Arvostan Naisessa Rehellisyyttä Luotettavuutta Avoimuutta Asioista voi puhua ja täytyykin Hyvään Parisuhteeseen Tarvitaan Molempia Rakastuminen ja Rakkaus saavat ihmeitä aikaan olisi kiva Löytää Nainen jonka kanssa voisi alkaa kehittäämään Suhdetta"Lainaus siis eräästä seuranhakuilmoituksesta.
Ilmoituksen 52-vuotias herra ei osaa edes alkeellista kielioppia, joten ainakin minulla soisivat hälytyskellot (vai HäLYtys KelloT?) päässä.
Jos nyt ero tulisi, niin löytäisin kyllä itselleni markkinat, joilla kysyntää riittää. Niin makaa kuin petaa ;-)