Tyttöystävän kokemattomuus ärsyttää
Kun ei se monia juttuja edes tahdo yrittää, esim. suihin ottamista. Itseään antaa nuolla ja muutenkin hyväillä kunhan vain ei anaaliin työnnä. Sängyssä on ns.lahna. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tämä. Seksi ei näytä kiinnostavan häntä. Aina minä saan tehdä aloitteet, joista niistäkin useimmat hän torjuu. Hän ei ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa ennen minua. Mitä tuollaiselle voi tehdä, jota ei edes kiinnosta oppia seksistä mitään?
Kommentit (25)
Tyttö ei ole valmis seksisuhteeseen ja on ilmeisesti suostunut tuohonkin vähään miellyttääkseen sinua. Miksi pitää alkaa sekstailla kauhean nopeasti tapaamisesta. Nuori tyttö tarvitsee ihan muuta. Olen sitä mieltä, että ellei seksistä kyetä juttelemaan toiveineen kaikkineen ennen seksin yritystä, niin sitten sitä ei edes kokeilla.
Minusta et arvosta tyttöä lainkaan, kun retostelet täällä hänen kokemattomuuttaan. Loukkaavaa toimintaa.
Toivon tytön kannalta, että hän löytää arvoisensa miehen, joka on häntä varten, kunnioittaa, eikä vaadi tekemään mitään, ennen kuin on valmiutta siihen. Eli olet väärä mies hänelle.
että tyttösi löytää miehen joka saa hänet haaveilemaan seksistä ja läheisyydestä.
Viesteistäsi huokuu aktikeskeisyys ja seksin "käsittäminen" pelkästään fyysisenä, kun pitää räplätä ja runkata kiihottuakseen. Muakin korpeaisi.
että tyttösi löytää miehen joka saa hänet haaveilemaan seksistä ja läheisyydestä.
Viesteistäsi huokuu aktikeskeisyys ja seksin "käsittäminen" pelkästään fyysisenä, kun pitää räplätä ja runkata kiihottuakseen. Muakin korpeaisi.
Niin tai näin, mutta kerro missä mielessä normaalia ja vapautunutta AP:n tyttöystävän suhtautuminen seksiin on? Eikä missään käynyt ilmi, että AP olisi isommin seksihullu sika.
Joskus käy niin, että seksuaalisuudet eivät kohtaa.
Aloitus ja muutamat täsmennykset ovat ihan asiallisia ja pitää muistaa, että olemme seksipalstalla.
Parisuhde on muutakin kuin seksiä, mutta jos seksielämä on epätyydyttävää, niin ennuste elämän kestävästä liitosta on äärimmäisen huono.
Ei ole ap:lle ollut tässä ketjussa muuta neuvoa antaa kuin että aika kertoo, vapautuuko tyttöystävä/vaimokandidaatti seksuaalisesti tai sitten on annettu neuvo, että turha potkia tutkainta vastaan eli paras erota nyt eikä myöhemmin.
Eli tsemiä ap. Sinä itse olet paras asiantuntija siihen, että onko sinulla aikaa, rakkautta ja psyykkisiä voimavaroja harjoitella ja etsiä tyttöystävän kanssa seksin saloja. Jos positiivisiä puolia tuosta hakee, niin jos jatkatte parisuhdetta, niin parempaanhan tuo voi vain mennä. Jos ei tunteesi seksielämän tyytyäväisyydestä parane, niin erohan tuosta tulee ja se on sitten palvelus molemmille osapuolille.
on saatanan tylsää, jos perusseksi on pelkästään tätä, huh.