Voinko olla raskaana? CB:n testi näytti eilen, että
en ole raskaana, tein jopa kaksi kertaa. Menkkojen pitäisi alkaa tänään, mutta on niin paha olo, että konttaan lattioilla, ollut jo kolme päivää. Lapset ovat terveitä, luulisi, että mahatauti olisi niillä ensimmäisenä, jos sitä on.
Mutta eikö ne CB:n testit näytä aika varmuudella jo päiviä aiemmin?
Kommentit (12)
Ei pahoinvointikaan noin voimakkaana vielä neljännellä raskausviikolla tulisi. Hyvin pian kyllä!
Ehkä olet saanut ruokamyrkytyksen, mutta lapset eivät.
Minulla on kyllä alkanut pahoinvointi kahdessa raskaudessa jo rv 3+4. Mutta raskaudet kyllä ovat näkyneet siinä vaiheessa jo sitten testissäkin selvästi.
yritimmekin raskautua, kolmatta lasta siis ja näin paha olo ei ole ollut siis sitten viime oksennustaudin puoli vuotta sitten ja juuri nyt ennen menkkoja.
Niin, eli mietin samaa, että jos on niin paljon hormoneita, että käynnistää pahoinvoinnin, pitäisi plussankin ilmestyä?
Kai tässä on mentävä sitten lääkäriin tämän olon kanssa.
t, ap
Minulla on kyllä alkanut pahoinvointi kahdessa raskaudessa jo rv 3+4. Mutta raskaudet kyllä ovat näkyneet siinä vaiheessa jo sitten testissäkin selvästi.
pitäisköhän mun lopettaa täällä kysely ja mennä apteekkiin. hmm.
Maksaa noin 15€.
Parilla ystävällä ollut epäselvä tilanne onko raskaana vai eikö ja tuolla on sitten tullut selkeä ja luotettava tulos. Siis onko raskaana vai ei.
Viikot ei sitten kyllä välttämättä pidä paikkaansa.
Minulla näyttää liikaa viikkoja kun hormonia erittyy niin paljon.
T:2
myi vaan tuota perus CB:N testiä. Muutenkin ärsyttävä, kun siihen kuitenkin tulee viiva, vaikkei plussaa, aina ollut sen kanss minulla tulkintaongelmia...
Maksaa noin 15€.
Parilla ystävällä ollut epäselvä tilanne onko raskaana vai eikö ja tuolla on sitten tullut selkeä ja luotettava tulos. Siis onko raskaana vai ei.
Viikot ei sitten kyllä välttämättä pidä paikkaansa.
Minulla näyttää liikaa viikkoja kun hormonia erittyy niin paljon.T:2
Sitten tuli vuotoakin yksi päivä. Vuoto loppui ja edelleen oli kummallinen olo. Tein testin kun menkkojen alkamispäivästä oli 4 päivää, ja plussa tuli.
Eli jotenkin ne hormonit vain voi heitellä, enkä testeihin enää aikaisessa vaiheessa luota. Käytin vielä jotain superhyper herkkiä testejä.
Meillä saa kaikista apteekeista.
Lähiapteekissa varmasti osaavat sanoa.
Tai sitten käsket jonkun isommassa kaupungissa asuvan kaverin hakea ja lähettää.
Tosin jos olet raskaana niin parin päivän päästä se näkyy testillä kuin testillä. =)
Mutta tiedän tuo malttamattomuuden. =)
Itse odotan nyt kolmatta rv21+2 ja sähläsin aikalailla noiden testien kanssa. Koska tulin raskaaksi vasta viikko sen jälkeen kun menkkojen piti alkaa niin ehdin "muutaman" testin tehdä.
Mulla piti alkaa 11pv sitten menkat, mutta edelleen testi näyttää miinusta. Huomenna arvelin testata taas. Jos ei tule plussaa, pitänee mennä lääkäriin.. Raskaus olisi toivottu. Inhottavaa vaan tämä epävarmuus. En tosin ole tehnyt testejä aamuvirtsasta, mutta huomenna aijon tehdä.
Huomenaamulla teen testin. Oudolta kyllä tuntuu, että jos on jo pari viikkoa myöhässä niin miksi en olis raskaana?! Puol vuotta sitten lopetin pillerit, sen jälkeen menkat alkanu eri päivinä mut ''myöhästyny'' on maks.4pv.
Niin kyllä testikin näyttäisi jo plussaa.
Veikkaan että syy on jokin muu.