Neppajymykerhon juontaja - miten voi olla niin kökkö ja epäluonteva?
Häntä katsoessa joutuu aina jännittämään, meneekö juonto varmasti putkeen. Ja eihän se oikein mene.
Kommentit (14)
Kuten Pikku2:nkin suurimmalta osaltaan. Olen niin pettynyt, kun suuri osa lastenohjelmista on ihan pelkkää kuraa. Eli niitä halvalla tehtyjä ohjelmia, jossa joku aikuinen on muutaman räkänokan kanssa sähläämässä jotain tooodella mielenkiintoista.
se juontaja on kyllä niin rasittava ja jäykkis.
Kuten Pikku2:nkin suurimmalta osaltaan. Olen niin pettynyt, kun suuri osa lastenohjelmista on ihan pelkkää kuraa. Eli niitä halvalla tehtyjä ohjelmia, jossa joku aikuinen on muutaman räkänokan kanssa sähläämässä jotain tooodella mielenkiintoista.
Tänäänkin tuli esim. "Saari", "Rölli" ja "Pasin ja Kielon valtakunta". Nyt tulee "Animalia", minusta nämä kaikki ovat ihan hyviä ja katselen niitä juuri 9v:n ja 7v:n kanssa, niin että kelpaavat myös vanhemmillekin lapsille.
Täällä oli joku ketju siitä miten ihana juontaja Jyrki on. Kaikki mammat oli ihan että "panisin" :)
Siinä on värejä ja kivat äänet, joita pienemmät lapset jaksavat kuunnella ja katsella. Mutta tuommoiset ohjelmat, jossa joku mies seisoo soramontulla kivilohkare kädessä ja selittää jotain kivimurskaamisesta ovat ihan oikeasti surkeita ohjelmia. Halvalla tuotettua sontaa. Tai joku mies askartelee jotain kolmen pikkupojan kanssa. Joo, ehkä semmoinen poika, joka on tehnyt itsekin jotain vastaavaa, mutta aika marginaaliryhmälle nuo on aina suunnattu.
Tänäänkin tuli esim. "Saari", "Rölli" ja "Pasin ja Kielon valtakunta". Nyt tulee "Animalia", minusta nämä kaikki ovat ihan hyviä ja katselen niitä juuri 9v:n ja 7v:n kanssa, niin että kelpaavat myös vanhemmillekin lapsille.
siis Tinja on mielestäni ihanan persoonallinen juontaja. Ei mitään teeskentelyä ja tekopirteyttä, kuten esim. monilla aikuisten ohjelmien juontajilla (pahimpana esimerkkinä Vappu Pimiä). Tällainen ihanan luonnollinen olemus sopii lasten ohjelmiin.
Pikku Kakkonen on tosi laadukkaasti tuotettua lastenohjelmaa. Harmittaisi muutoin maksaa tv-lupa maksua, mutta pikku kakkonen on hyvä syy.
No sen verran huonoakin, että viime aikoina olen kiinnittänyt huomiota pikkukakkosen äänenvoimakkuustasoihin. Ohjelmissa voimakkuus on täysillä, mutta juontajan ääni ei meinaa kuulua...
Tiedätkö, että tuollaiset ohjelmat missä selitetään kivenmurskaamisista ym isoista koneista on meidän poikien mielestä ihan huippuja. Paras ohjelma koko pikkukakkosessa. Pojat sekä tyttö tykkää katsoa, kun Jyrki rakentelee ja askartelee niiden poikien kanssa. Minäkin ajattelin niistä jostain satuseikkailujutuista (siis ne lavasteissa tehdyt), että onpa huono ohjelma. Meidän muksut kuitenkin tykkää niistä. Katti Matikaisen aikaan taas käy aina kato sohvalla. Lapset tykkää katsoa lapsia. Ihan hyvä, että ohjelman tekijät tietää tämän. On ne minunkin mielestä vähän kökköjä, mutta en taida myöskään kuulua kohderyhmään:)
Lapsille niitä ohjelmia kai kuitenkin tehdään
verratkaapa vaikkapa kolmosen tai juniorin tarjontaan.
Meidän poikien suosikkeja ovat Rölli, Pasin ja Kielon valtakunta, Katti Matikainen, Ponzo
ja juontajista itse pidän Veerasta
Mikäs tämän nykyisen nuoren naisen nimi onkaan? Todella simpsakka ja herättää aina seuratessa hyvän aamustondiksen...mielelläni häntä pitäisin hyvänä...jeaah...
Tinja ja Jyrki on ihan huippuja :-) Meidän perhe tykkää ainakin.
Uusi tummahiuksinen nainen ei ole vielä sykähdyttänyt.
Muutenkin musta se askartelujuttu on ihan mahtava, kun sitä ei oteta sillälailla turhantärkeesti. Näkee, että on lasten keksimiä askarteluja, eikä aikuisetkaan tee niitä "liian hyvin".
Se tinja on mun mielestään vain tyyliltään sellainen, ei kankea jännityksen tai vastaavan vuoksi.
Ja muuhun pikkukakkosen tasoon olen erinomaisen tyytyväinen. Se kauhakuormaajaohjelma on myös mun mielestä tosi kiva, mun pieni traktoreista innostunut tyttöni on siitä aina ihan innoissaan.
Ainut mikä ei niin sytytä on musamaanantai (muutettiinko se nimi pois musatoosasta, ehkä hyvä niin) ja se juontaja. Mutta makuasia tietenkin, ja musiikkipedagogisesti varmasti ihan hyvä sekin.
Roskia ja runoja, vai mikä sen nimi nyt oli. Molemmat tykkää ihan hirveästi (en tajua ollenkaan, mutta mikäs siinä;-))
t. se 9- ja 7-vuotiaiden äiti
Mutta nykyään minusta hän on omalla tavallaan ihan luonteva, siihenkin tyyliin piti vain tottua:-)