Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko alakouluikäisellä lapsellasi ystäviä, joista et pidä?

Vierailija
22.08.2011 |

Miksi? Annatko lapsesi huomata, ettet pidä ystävästä? Rajoitatko heidän yhdessä oloaan?

Meillä se tilanne, että lapseni 7v ystävä on täysin rajaton ja kasvattamaton. Omat lapseni taantuvat hänen seurassaan. Tätä kaveria täytyy vahtia vielä kuin pikkuvauvaa joka sekuntti tai saa meidänkin kotona uskomatonta tuhoa aikaan. Mikään puheäänellä sanominen ei tehoa.

Mitä tässä tilateessa pitäisi tehdä? Varsinkin esikoiseni pitää hänestä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysessä oli sellainen äidin kullannuppupoika, jonka äiti piti mulle saarnoja siitä, miten lasta pitää kasvattaa, kävi oikein kotona katsomassa, että "Millaisista oloista se teidän lapsi oikein tulee" ja väitti minun löyövän lastani kun tämä oli erityislapsi ja vasta opetteli niitä käyttäytymissääntöjä, joita jotkut muut jo osasivat (ei tosin hänen lapsensa, mutta sitä hän ei itse nähnyt). Kaikki pahanteko, mitä nämä yhdessä tekivät, oli aina meidän lapsen syy. Kyllästyin siihen sitten ja kielsin omaani enää leikkimästä tämän kanssa. SIinä oltiin kyllä jokseenkin yksimielisiä.

Nyt se äitinsä kullannuppu jatkaa pahantekoa, kivittää lähikoulun ikkunoita keväisin ja on myös murtautunut läheisen rakenteilla olevan omakotitaloalueen työmaakoppeihin. Meidän lapsi on edelleen neurologisesti erityinen, joskus jankkaava ja melkein aina besserwisseri, mutta pysyy kuitenkin lain tällä puolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme