Laihiksen myötä " löytämäsi" uudet makunautinnot?
Kerätäänpäs tänne niitä ihania ja mieltä (sekä vyötäröä) ilahduttavia makuja, joita olemme löytäneet laihduttamisen myötä. Jospa vaikka niistä olisi iloa jollekin toisellekin, joka ei ole vielä huomannut kokeilla :)
.................................
Minulla asia nro 1 on PORKKANAT. En ole koskaan huomannut niiden olevan näin makeita ja maistuvia - niihin tulee suorastaan HIMO! Ekaa kertaa eläessäni minulla on tehnyt useaankin kertaan mieli porkkanaa suklaan sijasta!
Toinen makuelämys on PAPRIKA - ja nimenomaan leivän päällä ja siis kypsentämättömänä. Sen kanssa parasta leivänpäällystä on ohuen ohuet Snellmanin currykalkkunafilee tai Snellmannin kevyt viipaloitu maksamakkara :)
Kolmantena tulee kasvikset yleensäkin. Olen tehnyt paljon keittoja, joihin laitan runsaasti erilaisia kasviksia (purjo, lanttu, puna- ja keltajuuri, palsternakka, porkkana, selleri...) ja oikeasti ne ovat HYVIÄ.
Neljäntenä Nutrilett -patukat :) En olisi koskaan uskonut, että " sorrun" niihin, mutta ne ovat erinomaisia lounaankorvikkeita, kun olen lähdössä uimaan, salille tai jumppaan. Saan niistä energiaa mukavasti ajomatkalla liikuntapaikkaan eikä vatsa silti ole täysi ja haittaa liikkumista.
Viidentenä PROTEIINIJUOMAT. Monitoimikoneessa sekaisin pieni banaani, puoli purkkia rahkaa, loraus vaniljajugurttia ja rasvatonta maitoa. Aivan ihana juoma urheilusuorituksen jälkeen!
TT