Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
APUA!!! Pesukone rikki ja lapselta löytyi kihomatoja!!!
22.08.2011 |
Mitä tässä voi tehdä? Pitäisi pyykätä kaikkea mahdollista ja koneen korjaaja tulee vasta yli viikon päästä. Eihän noita matopyykkejä voi mennä muuallekaan pesemään. Mitä ihmettä tässä voi tehdä??
Kommentit (2)
Kai teidän on nyt vaan totuttava niihin matoihin. Onko teillä muita lemmikkejä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei muuta kun uutta putkeen, vievät vanhan pois samalla. (Se korjaus maksaa helposti matkakuluineen helposti sellaset 150-200e, uuden saa melkein samalla hinnalla...)