Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksisuhtesta suhteeksi - onkohan mahdollista?

Vierailija
22.08.2011 |

Tapasin miehen netissä, kirjoiteltiin useita viestejä päivässä, ja päätettiin tavata. Mies oli ihan varma löytäneensä elämänsä rakkauden, tai sellaista puolihuumoriahan se oli, ja ihan hauskaa sellaista, lähdin mukaan juttuun.

Tavattiin, käytiin kahvilla, ja mua jännitti ihan sikana, ja mieskin ihmetteli miks olin niin ihmeellinen, no koska mulla oli pasmat ihan sekaisin ja jännitin ihan sikana.

Suhde jatkui netissä ja puhelimitse kiihkeästi tapaamisen jälkeen, ja ruvettin harrastaan puhelin- ja nettiseksiä, muutama tunti päivässä/illassa. Ja molemmat ihan kiimassa, kuin teinit, lähetellään kuvia yms. Joo tiedän että on ällöttävää, mut ollaan molemmat tässä mukana ihan yhtälailla, ja kiima on jotain ihan järkkyä. Nyt ollaan sovittu panotreffit, ja odotetaan molemmat sitä ihan sikana, ja koko ajan ollaan puhelimitse ja netin kautta tässä seksisuhteessa. Ihan kiva kokemus, en ole ennen kokenut, mutta se mies vaan saa olemuksellaan ja puheillaan mut ihan järkkykiimaseks, ja niin taidan mäkin saada sen..

Se otti tavatessa fyysistä kontaktia halaamalla, ja pussasi, ite olin siinäkin vähän jäykkis, tarvin aina yleensä muutaman kerran uuden ihmisen seurassa että pystyn relaan.

No miestä sit se mun jäykkyys tapaamistilanteessa alkoi vaivaan, ja se tuli tosi varautuneeks, kun alkoi kuvitteleen, että pelaan jotain peliä tai on muita samanaikaisesti, kun en ollutkaan heti niin kiinnostuneen oloinen, vaikka kyllä olin mutta jännitin vaan jostain syystä. Ollaan kuitenkin puhuttu tästä asiasta, ja se on ihan ok, mutta mies on edelleen varautunut, tai ehkä pelkää sitoutua, mutta sanoo olevansa ihan hirveässä kiimassa ja tekevänsä mitä vaan saadakseen harrastaa seksiä kanssani. No niin olen minkäin, ei sillä, halut meillä kohtaa täysin.

Sovittiin, että nyt edetään niin, että tapaillaan ja harrastetaan sitä seksiä jota molemmat haluaa, ja kovasti haluaakin, ja katotaan sitten että tuleeko mitään ja tulevaisuudesta sovitaan ja luvataan sitten myöhemmin. Että tällä hetkellä ei ole kummallakaan muita, vaan sitoudutaan toisiimme tapailun ja seksin harrastamisen merkeissä, ja myöhemmin kun nähdään miltä toinen tuntuu ja miten homma sujuu kaikin puolin, että alanko mä miehen mielestä vaikuttaa siltä, että oon siitä kiinnostunut vai ei, koska tiedän kyllä että ekalla tapaamisella musta sai sen käsityksen että en oo, ja sitten katotaan että jatketaanko tästä oikeana suhteena. Olemme asiasta samaa mieltä, molemmilla lapsia, joita ei haluta sekoittaa asiaan, vaan nyt haluamme panna ja harrastaa seksiä ja nauttia toisistamme tässä kiimassa.

Mutta voiko tällaisesta ikinä kehittyä oikeaa suhdetta? Ensin pannaan salassa, sitten ruvetaan seurustelamaan, otetaan lapset mukaan jne? En oo koskaan ollut tällaisessa tilanteessa, tollaset seksin harrastamiset on kuuluneet lähinnä jo alkaneisiin parisuhteisiin, mutta nyt oon täysillä mukana tässä jutussa, kunhan vaan saan panna tota ihanaa miestä, ja saada siltä ihanaa seksiä, jota se haluaa niin paljon itsekin antaa!

Auttakaa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nettiseikkailusta mitään kokemusta vaan ihan face-to-face olen tavannut kumppanit ja ystävyydestä seksisuhteeseen on lyhyt matka, seksisuhteesta pelkkään ystävyyteen ei ole mahdollista siirtyä.

Vierailija
2/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan seksisuhteesta parisuhteeseen. Se on eri asia, kun ystävyys.. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, ootko valmistautunu tilanteeseen jos se seksi ei olekaan niiin ihmeellistä ja maata kaatavaa kun ootte etukäteen kuvitellu?

Ei kannattas etukäteen ladata tollasia odotuksia, voi tulla alas korkeelta ja kovaa

Vierailija
4/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin edes miettii haluaako edes jatkaa sitä seksisuhdetta. Odotukset ja paineet kasvavat noissa netti/puhleinseksisuhteissa aivan mielettömiksi, eikä se sitten usein niin hääppöistä olekaan se aito paneminen. Vai mitä uskoisit ap? Tietenkin parasta ;)

Mutta jos ihan oikea seksikin natsaa, niin sitten ajan kanssa siitä näkee, voiko muuta tullakaan kuin seksiä. Ei siihen mitään ennustajaa ole.

Vierailija
5/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän kyllä että käytän paljon sitä sanaa, mutta se on ainoa sana jolla kuvailla tätä olotilaa :)) Järkyttävää, että minä, maailman rauhallisin, kiltein ja estoisin ihminen olen tässä tilassa ja harrastanut puhelin- ja nettiseksiä puolituntemattoman miehen kanssa.. :)) ap

Vierailija
6/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi näin, että puhtaasti mahtavasta ja intohimoisesta seksisuhteesta tuli parisuhde. Pikkuhiljaa nimittäin rakastuttiin ja huomattiin, että ei voida elää ilman toisiamme.

Nyt yhdessä kolmisen vuotta, naimisissa ja esikoinen näkee päivänvalon kuukauden päästä.

Kannattaa varautua siihen, että ne himot kyllä jää välillä arjen jalkoihin :) Me yritetään pitää kipinää yllä eri keinoin ja välillä kyllä kipinät taas sinkoilee. Alun mielettömään kiimaan harvemmin on paluuta, mutta meillä seksi on suhteessa edelleen mahtavaa!

Vierailija
7/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies oli kyllä amerikkalainen ja vanhempi.

Vierailija
8/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista, että liveseksi ei ole hääppöistä kuitenkaan, mutta musta tuntuu että sen miehen ei tarvi kuin katsoa mua niin laukean jo siitä ;) Se olis halunnut jo huomenna nää ekat panotreffit, mutta jouduin ite siirtään niitä perjantaiksi, tulee pidettyä vähän jännitystä yllä.. Onkohan tää nykyään yleistäkin, että tulee tällaisia seksisuhteita netin kautta? Mulle ihan uus asia, mutta hyvältä tuntuu ainakin tällä hetkellä, ja ihan uus kokemus. ;) Aikuisia tässä kuitenkin ollaan, ja suurin piirtein saman ikäisiä molemmat, joten mitään pahaa tässä ei ole. ap

Vierailija
9/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tän tarinan halusin kuulla ;) Onnea teille!! ap

Vierailija
10/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi seksistä (mahtavaa!), rakastuin samantien, mutta mies ei. Mutta ei voinut vaan olla ilman minua! SAnoi, ettei kenenkään kanssa enää tunnu samalta...Tulin raskaaksi (mahtavaa!) kolme kuukautta tapaamisesta, nyt lapsia kolme, yhteiseloa takana 15 v. ja edelleen kipinä tallella! Kannattaa kokeilla siis - mutta todellakin vasta liveseksi kertoo totuuden.