Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pesukoneen rikkoutuminen

Vierailija
22.08.2011 |

Pesukoneen rummussa kiinni olevat muoviset olakkeet ovat alkaneet irtoilemaan. Olakkeiden irtoamisen on todennäköisesti aiheuttaneet rintaliiveissä olevat metalliset raudat lingotuksen aikana. Löysin koneen alaosassa olevasta nukkasihdistä tällaisia raudan paloja sekä olakkeista lohjenneita muovin paloja. Rintaliivejä ei siis voi lingottaa koneessa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rintaliivit aina pesupussissa, siinähän se kangas suojaa rumpuakin. Miten vanha sun kone, aika oudolta kuulostaa että ois pesukoneen rikkonu, onhan monissa vaatteissa huomattavasti kovempia osia, esim. vetoketjut, nepparit jne.

P.S. Hauska kieli sulla! Mä kyllä linkoan rintsikatkin, en lingota niitä.. ;)

Vierailija
2/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaaret irrotessaan rikkoo pesukoneen.... tai jos pesee, pitää pestä pesupussissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesin ja linkosin aina rintsikat siinä ilman pesupussia, eikä koskaan ole pesuvalkit irronneet! Kuulostaa siltä, että koneessa on joku muu vialla.

Vierailija
4/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta vanha. Takuu olis vielä voimassa. 17 € maksaa uudet olakkeet kpl. Ei taida mennä takuuseen.

Vierailija
5/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että kuulemma harvassa koneessa ne kestävät sellaisia linkoustehoja, joita niissä on. Eli meillä oli kone, jossa oli max. linkous 1600 ja kone oli 6 kilolle. Kone alkoi metelöimään pikkuhiljaa vain entistä kovemmin ja sitten en enää uskaltanut pestä sillä. Kuvailin melua miehelle sellaiseksi, että pelkään, että rumpu irtoaa siitä ;)

No sitten tuli korjaaja ja sanoi, että rummun kiinnikkeet ovat osa repeytyneet irti ja oli vain ajan kysymys, koska se olisi irronnut kovassa linkouksessa kokonaan. Rintaliivit eivät tuollaista voi aiheuttaa. Korjaaja sanoi, että näillä materiaaleilla ei rummun kiinnitys kestä noin kovaa linkoustehoa yhdistettynä siihen, että pyykkiä saa olla tuon 6 kg. Ja minä en edes koskaan ole pessyt täysiä koneellisia.....

Että takuusta vaan haet ja sanot, että olet pessyt rintsikat pesupussissa. Näin minäkin kerroin ja näin teinkin.

Vierailija
6/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kone ei pidä mitenkään erityisemmin pahaa ääntä. Mutta nuo muoviset olakkeet vain irtoavat, vaikka ne vaihtaisi uusiin. Olen muutaman uuden olakkeen hakenut koneeseen ja vaihtanut uusiin. Vaihtotyö on helppo

. Olakkeet irtoavat muutaman pesun jälkeen, vaikka mitään rintaliivejä ei siellä pesekään. Oiskohan tuo rumpu jotenkin epätasapainossa. Täytyy ottaa yhteyttä huoltoon. Kone on huonolaatuinen upo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi