Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos lapsellasi olisi luokkakaveri

Vierailija
22.08.2011 |

joka tulisi joka päivä koulun jälkeen suoraan teille lapsesi kanssa kun itse olet töissä?

Luokkakaveri asuu kauempana koulusta eikä käy kotona syömässä ja odottaa että saisi jotain ruokaakin teillä. Olisiko tämä sinusta ok?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin kun on erikseen sovittu tuosta.

Meillä on lapsilla sääntö että koulusta tullaan suoraan kotiin, syödään väälipala ja tehdään läksyt ja vasta sen jälkeen saa olla kavereiden kanssa. Joskus on erikseen sovittu että joku luokkakaveri saa tulla suoraan koulusta ja silloin syövät meillä tietysti sen välipalan ja tekevät läksytkin yhdessä ennen muita puuhia.

Vierailija
2/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kotona, eikä meille tule koulukavereita suoraan koulusta tai lapsemme menekavereidensa luo suoraan koulusta, kuin erikseen sovittuna.

Tämä siksi, että muuten läksyjen lukeminen jää puolitiehen, kun on kiire leikkeihin j meillä alle kouluikäiset ovat päiväunilla vielä koululaisten kotiutuessa. Välipalan jokainen syököön kotonaan. Päivällistä meillä kyllä saa, jos täällä siihen aikaan sattuu olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset tekevät läksynsä vasta illalla rentouduttuaan ja virkistyttyään liikuntaleikeissä.

RUokaakin saa, mutta se ei ole kovin kummoista, leipää ja juustoa lähinnä.

Vierailija
4/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa! Siinä se menee se viideskin, omin neljän lisäksi.

Vierailija
5/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi oman joukon jatkona, lapsia on muutenkin monta.

Vierailija
6/6 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mua ainakin ärsyttää eräs tyttäreni kaveri, joka tulee usein koulun jälkeen ja muulloinkin meille ja aina ruoka-aikana ensimmäisenä odottamassa ruokaa....ei se, että ruoka ei riittäisi vaan mun mielestä vaan ei kuulu kylässä syödä, ellei erikseen tarjota. Se nyt vaan kuuluu hyviin käytöstapoihin. Nyt ollaan tehty selväksi säännöt, että tytär tulee koulusta YKSIN kotiin, tekee läksyt, syö välipalan ja sitten voi kavereita tulla.

Ja kyllä minä joskus tarjoan välipalaa ja ruokaakin lasten kavereille, mutta en tykkää että siitä tulee tapa.