Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisinä lapsenne ovat alkaneet juomaan kahvia?

Vierailija
03.11.2005 |

Siis meillä on alle 2 v lapsi ja hän tykkää aivan valtavasti kahvista. Isänsä on joskus antanut lusikalla omasta kupistaan. Nam, vaan kuuluu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kahvi on terveellistä edes 15-vuotiaalle..

Vierailija
2/9 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiinia ei suositella alle 12- vuotiaalle nautittavaksi missään muodossa (lääkkeet, kahvi...)

Oma lapseni ei saa kahvia ennen kuin on vähintään tuon 12 vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle antaisin sitä ekan kerran joskus 10 vuotiaana, mutta ihan vaan maistiaisiksi. Juomaan sopii alkaa sitten, kun itse osaa sitä keittää.

Vierailija
4/9 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa iän pitäisi olla lähempänä täysi-ikää.

Vierailija
5/9 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkin kyky kutoa verkkoa katoaa lähes täydellisesti, kun se saa kofeiinia. Vertailun vuoksi: kun hämähäkille oli annettu LSD:tä, niin sen verkoista tuli paljon taitavammin tehtyjä ja koristeellisempia kuin normaalioloissa.

ps. tällä en nyt kuitenkaan tarkoita sitä, että antaisitte mielummin sitä toista myrkkyä lapsillenne...

Vierailija
6/9 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks isompaa (pojat 6v ja 2v) eivät koskaan ole kahvista tykänneet, joskus maistaa ovat halunneet. Tyttö (1v) sitten taas kerran oli kahvikupin löytänyt ja lusikalla maistoi niin nyt haluis kun näkee mun juovan. Tavallista kahvia ei hänkään varmaan haluis mutta mun kaakaonmakusta capuccinoo hinkuaa ja välillä annan lusikallisen maistaa. Itse aloin tuota capuccinoo juomaan vasta hetki sitten ja sitä ennen en voinut kahvia sietää. Raskausaikana jostain syystä (juuri tytön kohdalla) mua kahvi himotti että en sitten tiedä johtuuko siitä että tyttö siitä tykkää! :D

Mun veli on kuulemma jo ala-asteella aamupalaksi ottanut suurin piirtein vaan kupin kahvia!!

Vierailija
7/9 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse join tuossa iässä jo kahvia, teetä join jo ennen kouluikää.

Vierailija
8/9 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan tytölle joskus pari lusikallista kahvia jos tulee sitä pyytämään,tyttö on 1.7v. ei aina tule ankä aina anna vaikka pyytäisi.

Vierailija
9/9 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on pahempi litku kuin tee.. ja ihan eri kuin suklaa.

Kuinkas moni saa vatsavaivoja kahvista? Ja kolestreroliarvot kohoaa? Jä päänsärky iskee ilman kahvia? Ja yliannos kahvia saa tosi hermostuneeksi...