Go-Fat-Go!
Kuinka moni osallistui tänään alkaneeseen haasteeseen?
Itse aloitin ruokavalion noudattamisen viime viikolla ja tänään kävin ensimmäisen lenkin ja on ihan järkyttävän hyvä olo!
Kuinka moni palstamamma osallistui siis mukaan?
Kommentit (11)
Tosin niillä aiemmilla ruokaohjeilla ja oman salitreeniohjelman mukaisella liikunnalla + hölkkää.
Minä olen valmistautunut haasteeseen pikkuhiljaa aloittelemalla kuntoilua ja vähentämällä herkkuja..
Tänään sitten aloitin haasteen ohjeiden mukaisesti.
Hyvä olo on!
Kotitreenin lisäksi teenkotizumbaa ja lenkkeilen vaunujen kanssa.
Pitää mennä miesten ruokavalion mukaan, sillä imetän.
Tavoitteena olisi kiinteytyä ja saada vyötärö takaisin..
Ja onko ne ruokaohjeet samat kuin siinä aiemmassa dietissä?
Mutta perus jutut on pysyneet samana. =)
Minä olen valmistautunut haasteeseen pikkuhiljaa aloittelemalla kuntoilua ja vähentämällä herkkuja..
Tänään sitten aloitin haasteen ohjeiden mukaisesti.
Hyvä olo on!Kotitreenin lisäksi teenkotizumbaa ja lenkkeilen vaunujen kanssa.
Pitää mennä miesten ruokavalion mukaan, sillä imetän.
Tavoitteena olisi kiinteytyä ja saada vyötärö takaisin..
Mulla on lähinnä ollut ongelma tuo syöminen. Yleensä kun on tullut syötyä ehkä kaksi kertaa päivässä, ja aamupala varsinkin on ollut poissa. Pyöräiltyä/käveltyä tulee paljon, kun mulla ei ole ajokorttia. =)
Itelläni on 20kg ylipainoa, ja tarkoitus olisi ainakin 10 kg tiputtaa. Jos tippuu enemmän niin olen enemmän kuin tyytyväinen.=D
Haen myös kickstarttia parempaan ja terveellisempään elämäntapaan ja rytmiin.
ap
kans liityin mukaan, tavoitteena -7 kg - ei taida ihan kolmessa viikossa onnistua mutta ehkä jatkan sit vähän pidempään. Eka päivä (tai puolet siitä) menny hyvin, kiva juttu että tässä saa nyt syödä leipää - real on tosi hyvää paahdettuna!
Tavoitteen yhteensä vielä -10kg. 6kg tippunut jo keväällä. Jos tämän jakson aikana tippuu vaikka 4kg niin olen tyytyväinen.
Googlesta sitten löysin. Sehän on Jutta Gustafsbergin markkinointiyritys.
http://elamantapavalmentaja.blogspot.com/2011/01/go-fat-go-haaste-markk…
Mä viime keväänä osallistuin ja laihduin 4 viikossa 12 kg, ja sen jälkeen vielä 6 lisää. Noudatin pelkkää ruokavalio osuutta, en liikuntaa, ja ruokavaliossakin lipsuin mm. alkoholin osalta. Nyt kesällä on tullut 5 kg lisää, ja pitäisi skarpata, vielä on pudotettavaa ainakin kymmenkunta kiloa.. Jotenkin vaan oksettaa ajatuskin tuosta ruokavaliosta... sillon kun sillä olin, ruoka oli hyvää ja helppoa, mutta puolessa vuodessa kyllästyin niin totaalisesti, että nyt oksettaa ajatuskin.. Kuitenkin jotain pitäisi tehdä, ja tiedän että toi toimii mulla...
Sehän oli koko jutun pointti, ja nyt ei löydy :(
Ja onko ne ruokaohjeet samat kuin siinä aiemmassa dietissä?