Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinun 15 minuuttisesi kuuluisuudessa? :)

Vierailija
22.08.2011 |

Oletko ollut lööpeissä, televisiossa tai vaikka paikallislehden etusivulla? Onko sinua haastateltu aikakauslehteen tai onko sinusta ollut juttu vauvalehdessä? Kerro oma 15 minuuttisesi ihan minkälaisessa kuuluisuudessa tahansa, ehkä joku haluaa kysyä sinulta jotain jatkosta vaikka :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään hienoa, töitään saa esille.

Vierailija
2/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena voitin myös koulujen välisen piirustuskilpailun ja mua haastateltiin paikallislehteen. Uutisissa olen ollut, mutta ei mua haastateltu, ainoastaan kuvattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa, televisiossa, sanoma- ja aikakauslehdissä, kutsuttuna puhujana. Aiheena oli kirjoittamani kirja. Valitettavasti elämässäni tapahtui juuri silloin niin paljon muutakin, että tuo tuntui lähes vain häiriötekijältä. En pystynyt vaikuttamaan siihen, milloin 15 minuuttiani tarkalleen oli - käsikirjoitus oli valmistunut jo pari vuotta aiemmin.

Vierailija
4/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen kieltäytynyt paikallislehtien haastatteluista ym. Näitä pyyntöjä tulee kuukausittain asemastani johtuen.

Vierailija
5/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kirjasi kertoo?

Mie olen se äiti, joka synnytti kaksoset sikaflunssassa.

Vierailija
6/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on myös voinut nähdä Sportmagasinetissa ja 45-minuuttia -ohjelmassa. Olen kuuluttanut usein eräässä tapahtumassa yli tuhannen ihmisen läsnäollessa. Olen tunnetun muusikon pikkuserkku. ;)

Vierailija
7/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuva on ollu kolme kertaa paikallislehdessä. Yhdellä kerralla mukana oli pieni haastattelu ja yhellä kerralla kuva oli yhessä mainoksessa.

On kuva sit joskus ollu jossain ammattilehdessäkin.

Sit mun laulua on joskus kuulunu livenä radiosta.

Vierailija
8/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikakausilehdessä ja tunnin mittaisessa haastatteluohjelmassa TV:ssä. Muut jutut jotain pieniä sanomalehtijuttuja.

Vierailija
9/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin "Mieheni on narsissi"-ketjun joka päätyi ainakin Aamulehteen, Radio Novaan ja facebook-päivityksiin. Onneksi ei sentään mun kasvoilla :)!

Vierailija
10/10 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin äänestämässä kirkollisvaaleissa ja toimittaja halus mut, vaikka en itse halunnut. Olin ainoa alle 80 v , joten suostuin lopulta.

Lisäksi multa on kysytty mielipiteitä kadulla, ainakin kysyjä on vaikuttanut toimittajalta. En kyllä usko että yht 15 min tulisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme