Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taipeet ja nivuset jomottaa välillä,voiko olla syöpää :(

Vierailija
21.08.2011 |

Ei ole koko ajan kipeät,mutta välillä tuntuu ihme jomotus joka kestää sekunnin ja menee sitten pois.Imusolmukkeet eivät ole turvonneet,en edes tunne niitä.

Mulla on otettu verikokeita vasta muista syistä,olisikohan niissä näkynyt esim.perusverenkuvassa,jos jotain vialla ja antaisi aihetta lisätutkimuksiin?Lisäksi otettu kilpparit,jotain lihasentsyymiarvoja,reumakoe,kivenäisaineita mitattu,joku lysotsyymi jne jne.

Voikohan tässä lakata miettimästä asiaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kauemminkin kuin sekunnin. Nivuset varsinkin. Luulisin etta ei ole syopaa, koska olisin varmaan jo kuollut jos olisi ollut.

Vierailija
2/11 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä liity kiertoon,ja toisaalta miten ne voi vaikuttaa polvitaipeissa?

Itse asiassa vain toisen puolen nivunen jomottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime yönä heräsin aivan hikimärkänä,nyt alkaa j pelottaa mikä kyseessä.näin kamalia painajaisia,en tiedä johtuuko siitä mutta tulipa sitten yön pimeinä tunteina mieleen imusolmukesyövät ja muut.auttakaas.

Vierailija
4/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etä syöpää on...en huomannut koska sulla noita kokeita on tehty, mutta eiköhän esim. crp-taso nouse, jos vaikka tulehdus....Yöhikoilu - hormonihäikkää? Aineenvaihduntaongelmia? JOs asia vaivaa niin uudestaan lääkäriin. Mutta maalaisjärjellä ajattelisin,että imusolmukkeet kyllä turpoavat, jos niissä häikkää.

Vierailija
5/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oireile usein kipuna toispuoleisesti vaikkapa nivusissa tai ristiselässä, vaikka itse näppylöitä ei edes ilmaantuisi. Monille puhkeaa kuukautisten aikaan.

Vierailija
6/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imusolmukesyövässä ilmenee kivuttomia patteja esim. kaulalla, nivusissa....Tautiin voi kuulua yöhikoiluakin, mutta en noilla perusteilla diagnoosia laatisi....

Vierailija
7/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vain välillä jotain jomotusta.Hierojan mielestä issias jumissa ja säteilee nivuseen.Hieronnan jälkeen jomotus pysyikin muutamia päiviä pois.

Mutta siis,soittaako lääkäriaikaa vai ei..Pitäisikö minulla olla turvonneita imusolmukkeita jos lymfoomaa????

Vierailija
8/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nimittäin on arvo hieman viiterajan yläpuolella eli 13.Lausunto oli viime kuussa että ei aihetta lisätutkimuksiin.

Vierailija
9/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole syöpää.

Vierailija
10/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäreillä on varmaan mukavaa kun tämmöinen "niveliä kolotti sekunnin ajan eilen, onkohan se lymfooma??"-mamma saapuu vastaanotolle. Suurin osa ohjataan suoraan psykologin juttusille.

Vierailija
11/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun muksulla oli aina nivuset kipeänä, kun oli infektiota tulossa tai menossa.

ei kai nyt sentään syöpää, eihän se tolleen oireile?!? älä nyt sellaista hätäile. höpsö