Olemme ihan tavallinen perhe
minä en ole missään töissä, en ole ikinä ollutkaan kun rahaa tulee muutenkin. Kulutan päiväni ostoskeskuksissa pyörimällä teinien kanssa. Olemme eronneet mieheni kanssa. Lapset ovat jo nuoria aikuisia eikä nekään viitsi missään töissä käydä. Nuorin poikani, opettajien, psykologien ja poliisin väärinymmärtämä mutta oikeasti fiksu, alkoi seurustella poroporvariperheen tyttären kanssa.
Ongelma on tämän perheen ja varsinkin äidin negatiivinen suhtautuminen seurusteluun. Mitä se nyt haittaa että poikani on tutustuttanut tämän pikkuprinsessan alkoholin käyttöön, tupakkaan ja itsensä viiltelyyn.
Kyllä 14v tyttö jo itse osaa päättää asioistaan,
Kommentit (7)
luova kirjoittaja. Ei ainakaan osaa matkia wt-mamman kirjoitustyyliä - yhdyssanatkin kirjoittaa yhteen LOL
ja olen kyllä käynyt lukion. Sitten tulinkin raskaaksi ja taas uudelleen raskaaksi ja sit vielä kerran. En mä sitten enää mitään ammattia jaksanut ajatella
ap.
kohta 10 vuotta..rahaa tulee silti pari tonnia kuussa käteen..miksi mennä töihin,kun näinkin pärjää.mieskin tienaa reilun tonnin kuussa tekemättä mitään..hyvänä esimerkkinä ollaan lapsille,että kyllä yhteiskunta eläteistään huolen pitää..
sitten kun olet täysi-ikäinen ja sulla on sen verran elämänkokemusta, että saat aikaan kunnollisen ja herkullisen provon.
Joskus ei kannata edes yrittää, jos ei vaan osaa.
kohta 10 vuotta..rahaa tulee silti pari tonnia kuussa käteen..miksi mennä töihin,kun näinkin pärjää.mieskin tienaa reilun tonnin kuussa tekemättä mitään..hyvänä esimerkkinä ollaan lapsille,että kyllä yhteiskunta eläteistään huolen pitää..
Ihmettelen niitä jotka niska limassa ravaa duunissa ja sieltä päiväkotiin ja sitten ruikutavat palstalla kun on niin raskasta. Ei töissä ole pakko käydä, ilmankin pärjää ihan hyvin. Tuista kertyy nettona helposti 1500 e kk ja asunto on ilmainen ja pk-paikat lapsille ilmaisia. Ei mitään järkeä tehdä töitä, kun parempaakin tekemistä on ja saa harrastaa omia juttujaan. Elämä on ihanaa!
Mekin ollaan ihan tavallinen perhe, niin kuin tekin, paitsi että meiän mukelot keskeytti peruskoulun jo 8. luokalla, kun ei siitä mitään tullut, kun kaikki opet oli niin kusipäisiä nipottajia. Mulle se oli ihan ok, kun kyllä mäkin ilman turhanpäiväisiä koulutuksia oon elämässä pärjänny (tonni tulee käteen tuista joka kuukausi) ja kaljassa pysyny. No mut sossut otti muksut huostaan ja nyt ne käy vaan viikonloppusin. Lapset kärsii laitoksissa ja taas on kunta voittanu. Näin hyvinvointi suomessa.