Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10kk vauva söi lihapullia ja muusia

Vierailija
21.08.2011 |

muusissa käytettiin vähän kermaa ja lihapullissa oli kaiken maailman mausteita. Onko ihan hirveetä? On syönyt myös pastapolognesea ja kaikkee muuta "oikeeta ruokaa" mitä me vanhemmatkin syödään. Oireita ei oo tullu.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa kodissa syödään muusia sunnuntaina kello 13?

No vaikka tällaisessa kuten meidän, jossa syödään lämmin lounas puolen päivän aikoihin. Just tunti sitten syötiin.

elopainonne?

Arkena lounas on usein klo 11.30. Niin työelämässä kuin päiväkodissakin/kotona/koulussa. Miksi viikonloppuisin onkin sitten yhtäkkiä ihmeellistä syödä se klo 13? Onko se näiden laiskaperseiden mielestä liian aikaisin. On just vasta vedetty ne "aamuiset" munkkikaffit, vai?

Meillä ainakin noudatetaan pienten lasten takia päivärytmiä ja rutiineja, jotka ovat suurinpiirtein samat ruokailun suhteen kuin niin arkena kuin viikonloppuisin.

Päivällinen syödään sitten klo 17.00 ja iltapala klo 20.00. HUI.

Vierailija
62/69 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Kyllä normaali ihminen syö 5 ateriaa päivässä. Se on myös hammaslääkäreiden suositus.

Taitaa olla tuo suositus MAX 5 ateriaa. Hampilääkärit jos saisi valita määrä olisi nolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on ihan normaalia syödä se ruoka klo:11 tai 12 tai 13 jne. Oleellisinta on mun mielestä se aika joka syömisten välillä pidetään. Riippuu vähän miten perheessä aamulla herätään ja syödään aamupala että mihin aikaan se lounas sitten on.. Katsokaas kun ihmisillä on erilaisia rytmejä jonka mukaan elellään. Ei kaikki herää samalla kellon lyömällä :D

Vierailija
64/69 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on natsivauva, joka repii koko muun perheen pystyyn klo 7. Ei auta, vaikka miehen kanssa vollotetaan sille, että nyt on pyhäpäivä, av:lla on luvattu että saa nukku puolillepäivin :(

Sit me onnettomat lounastetaan jo yhdeltä ja natsikin saa muusia.

Lastensuojelu ei auta, jospa aikuistensuojelu??

Vierailija
65/69 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meidän 9kk ikäinen vauva tajuaisi nukkua sunnutaina pitkään. Ei olla vissiin vanhempina osattu opettaa, että sunnuntaina PITÄÄ nukkua pitkään.

Noh, natseja tässä ollaan.

Meillä 9kk ikäinen nukkuu JOKA päivä 9-10 asti.. :)

Vierailija
66/69 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei syödä lounasta IKINÄ!!! Meillä syödään aamupala viikonloppuisin n. klo 9-9.30 aikaan, ruoka n. klo 14.30-15.30 aikaan ja iltapala 20-22 aikaan.. Arkena ei syödä aamupalaa kotona, lapsi syö hoitajalla aamupalan, lounaan ja välipalan, kotona syödään sit päivällinen, me vanhemmat syödään töissä jonkunlainen aamiaisen/välipalan yhdistelmä ja sitten päivällien kotona. Voi KAMALAA.. :D

Mut ap:n aiheeseen, jos ei turhaa suolaa ole niin hyvin voisin itekin antaa ton ikäselle samaa ruokaa kuin muille..

Vierailija
67/69 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään vatsavaivoja ollut.

Vierailija
68/69 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viittis vouhkata kellekään niiden ruoka-ajoista tai vauvan ruuan sisällöstä jos se nyt ei ole ihan hirveetä shaissee.

Mulla on vauva 10kk, ja mä oon puolestani menny ihan neuvolan nykyisten suositusten mukaan. TÄnäään aloitettiin vasta hapanmaitotuotteet rahkalla eka kertaa, eikä oo vielä syöny hirveesti meidän tavallista ruokaa. Kyllä me keretään, mikä kiire tässä pitäis olla. Saa laps tutustua makuihin rauahssa. Mutta näin meillä. Mun ystävilläkin on erilaisia tapoja.

Vierailija
69/69 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suola se tuossa suurin ongelma on. Pahimmillaan saat lapselle aikaiseksi munuiaisvaurion. Pienen elimet ei ole vielä niin kehittyneitä, että ne imis kunnolla kaiken tuon suolan ja mausteet. Voithan tarjota tuota samaa ruokaa hänelle, tekemällä suolattoman version...

Kuulostaa tosi vakuuttavalta ja uskottavalta! :D *reps* "pienen elimet", "imee suolan ja mausteet" :D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi