Tyttäreni seurustelee roskasakkiperheen pojan kanssa
Äiti ei ole ikinä tehnyt mitään, millälie elää. Pukeutumisesta vois päätellä harjoittavan maailman vanhinta ammattia. Isä huijari.
Eikä jälkikasvustakaan ole kovin hyvää sanottavaa; pikkurikollisia vanhemmat lapset. Tää vävyehdokas on muuten vaan epänormaali ja käytöshäiriöinen.
Mä niin toivon että tyttäreni itse tajuaa ettei tuosta mitään hyvää seuraa
Kommentit (23)
pojan perheen kanssa vai tämän pojan kanssa? Jos vaan pojan kanssa niin mitäpä sitten? Minäkin olen ihan yhdyskuntakelpoinen vaikka molemmat vanhemmta juoppoja, työnsä aina silti hoitaneet ja sisko pimee päästään ja veli narkkari.
Ei mun perheeni minua mitenkään määrittele. Ja mitä tämä tarkoittaa? "epänormaali ja käytöshäiriöinen" Eli ei siis juuri sellainen kun sinä haluaisit? No, mutta, eihän sinun tarvitsekaan!
oli 16-17 vuotiaana seurustelusuhde tuollaiseen poikaan. Se loppui ja oli aika opettavainen kokemus. Nyt en voisi enää ajatellakaan seurustelevani sellaisen ihmisen kanssa. Älä vaan ala kieltämään, se vaan houkuttaa pojan seuraan enemmän. Kyllä se aikanaan loppuu.
ja suvaitsevainen että sinusta olis ihan ok että tyttäresi seurustelisi tuollaisen pojan kanssa.
Mä en ole.