Tyttäreni seurustelee roskasakkiperheen pojan kanssa
Äiti ei ole ikinä tehnyt mitään, millälie elää. Pukeutumisesta vois päätellä harjoittavan maailman vanhinta ammattia. Isä huijari.
Eikä jälkikasvustakaan ole kovin hyvää sanottavaa; pikkurikollisia vanhemmat lapset. Tää vävyehdokas on muuten vaan epänormaali ja käytöshäiriöinen.
Mä niin toivon että tyttäreni itse tajuaa ettei tuosta mitään hyvää seuraa
Kommentit (23)
kieltäminen ja kotiin lukitseminen ei auta.
Onneksi tytär ei ole perinyt yhtä tuomitsevaa asennetta.
Olisi voinut olla minun kirjoittama viesti. Tyttäreni on myös retkahtanut tällaisen perheen hyvin epämääräiseen vesaan. Mutta tyttären sanojen mukaan rakkaus alkaa jo hiipua ja se perhe ärsyttää häntä niin kovasti, että ehkä vielä on toivoa.
Onneksi tytär ei ole perinyt yhtä tuomitsevaa asennetta.
Olisi voinut olla minun kirjoittama viesti. Tyttäreni on myös retkahtanut tällaisen perheen hyvin epämääräiseen vesaan. Mutta tyttären sanojen mukaan rakkaus alkaa jo hiipua ja se perhe ärsyttää häntä niin kovasti, että ehkä vielä on toivoa.
ap
Jos alat puhua pahaa pojasta ja perheestään, teini voi vain enemmän lukittautua heihin. Toivottavasti silmänsä aukeaa itse eikä ajaudu mihinkään todella pahaan - huumeisiin tai rikoksiin :( jossain vaiheessa on puututtava alaikäisen toimiin kuitenkin jos meno yltyy ihan mahdottomaksi.
mutta omaasi näyttää kuuluvan, kun niin hyvin tiedät tuon ihmistyypin. Tai ainakin omalta osaltasi edustat kyseistä väestönosaa. Huumoria? No, ei tuotakaan taitoa sinulle olla annettu...
Sä olet sitten itse varmaan joku pummimagneetti=)
Jos alat puhua pahaa pojasta ja perheestään, teini voi vain enemmän lukittautua heihin. Toivottavasti silmänsä aukeaa itse eikä ajaudu mihinkään todella pahaan - huumeisiin tai rikoksiin :( jossain vaiheessa on puututtava alaikäisen toimiin kuitenkin jos meno yltyy ihan mahdottomaksi.
Ihan pelkkää hyvääkään en tosin pysty perheestä puhumaan. Olen ihan ääneen ihmetellyt millä äiti elää ja sitä miten aikuisella ihmisellä voi olla sähkö poikki pitkiä aikoja maksamattomien sähkölaskujen takia.
Tässä minun tyttäreni tapauksessa pojan koko suku on sossun varassa elelijöitä, ja kun joku kaukainen sukulaistäti on lähihoitaja, hänestä puhutaan kuin hän olisi kansainvälisen konsernin johtoportaassa. Palkkakin tonnin kuussa! Siitä tytär kyllä ärtyi, että miten jotkut voivat olla tuollaisia. Hän itse aloittelee juuri yliopisto-opintoja. Poika on ammattikoulussa.
yhtä täydellistä tytärtä kuin itse on.
yhtä täydellistä tytärtä kuin itse on.
mutta yhteiskuntakelpoinen kuitenkin.
ap.
Ikävää, että ap ei ole onnistunut kasvattamaan yhtä täydellistä tytärtä kuin itse on.
Hei c'mon nyt!! KUKA haluaa tällaisen vävyn, käsi sydämelle!? Ei kukaan. Helppo se on nyt täällä lytätä äitiä, joka sanoo ääneen sen, mitä ei normaalisti saa sanoa, mutta jokainen ajattelee.
lauseesi lähihoitjasta alensi sut samaan kastiin. Sellainen, jolla on varaa arvostella toisten koulutusta tai työtä yms ilman että tuntee kyseistä ihmistä tai hänen taustojaa, ei ole yhtään parempi ihminen.
Tapa-sosiaalipummit ja työnlaistajat, sekä rikolliset itsekin "tuomitsen", mutten työtä tekevää rahvasta tai muita ihmisiä, jotak yrittävät edes tienata leipänsä eteen.
Ole onnellinen, että tämä poika on sentään koulussa.
Oli pojan perhe mitä tahansa niin ei kai se häntä ihmisenä määrittele? Ei hän ole vanhempansa.
Kun sanot että vävyehdokas on muuten vaan epänormaali ja käytöshäiriöinen niin kuinka paljon mielikuvaasi vaikuttavat omat ennakkoasenteesi ja tiedossa olevan perhetaustat?
lauseesi lähihoitjasta alensi sut samaan kastiin. Sellainen, jolla on varaa arvostella toisten koulutusta tai työtä yms ilman että tuntee kyseistä ihmistä tai hänen taustojaa, ei ole yhtään parempi ihminen. Tapa-sosiaalipummit ja työnlaistajat, sekä rikolliset itsekin "tuomitsen", mutten työtä tekevää rahvasta tai muita ihmisiä, jotak yrittävät edes tienata leipänsä eteen. Ole onnellinen, että tämä poika on sentään koulussa.
Tiedän ja olen pahoillani. Tästä lähihoitajasta on kuitenkin tehty suvun menestynein uranainen. Mutta on hyvin ilkeää ja alhaista sanoa näin, sekä minulta että tyttäreltäni. Ihan hyvä oikaisu sinulta kyllä.
Oli pojan perhe mitä tahansa niin ei kai se häntä ihmisenä määrittele? Ei hän ole vanhempansa. Kun sanot että vävyehdokas on muuten vaan epänormaali ja käytöshäiriöinen niin kuinka paljon mielikuvaasi vaikuttavat omat ennakkoasenteesi ja tiedossa olevan perhetaustat?
monesti periytyy. Ei toki aina.
Mulla ei ollut perheeestä etukäteen mitään tietoja joten perhetausta ei aiheuttanut ennakkoasenteita. Kaikki nämä tiedot olen pojalta kuullut, hän lähes rehvastelee näillä asioilla. Eli olen tulkinnut että haluaakin herättää pahennusta.
että tytär seurusteli epämääräisen pojan kanssa, isänsä on kyllä ihan kunnollinen.
Pojalla näpistyksiä, kännäilyä ja tupakointia eikä koulu kiinnostanut tippaakaan.
Onneksi heille tuli ero.
Meillä on ap:n kuvaus vanhemmista ja sisaruksista. Tuokin vain ap:n kertomaa. Vävykokelaasta tiedämme, että hän on ap:n diagnoosin mukaan "muuten vaan epänormaali ja käytöshäiriöinen". Ihmisen perhe ei ole sama asia kuin hän itse.
Ikävää, että ap ei ole onnistunut kasvattamaan yhtä täydellistä tytärtä kuin itse on.
Hei c'mon nyt!! KUKA haluaa tällaisen vävyn, käsi sydämelle!? Ei kukaan. Helppo se on nyt täällä lytätä äitiä, joka sanoo ääneen sen, mitä ei normaalisti saa sanoa, mutta jokainen ajattelee.
kieltäminen ja kotiin lukitseminen ei auta.