Tykkäisittekö tästä tapetista tytön huoneeseen? sis linkin
Oon jotenkin ihastunut tähän tapettiin. Huonekalut on valkoisia. Verhoja mietin, valkoiset kai. Tykkäisittekö?
Kommentit (33)
Vinkkinä että tota tapettia vain yhdelle isommalle ehjälle seinälle tehosteeksi ja muuten valkoista. En laittais mitään muuta väriä. Tumma lattia kyllä häiritsee kokonaisuutta. Itse tykkäisin valkolakatusta lattiasta tuon kanssa muttä ei kai lattiaa voi alkaa vaihtamaan tapetin takia.
mutta ainakin tuosta kuvasta kävi ikävästi silmään.
aivan järkky, siis ihan karsee.
kuka edes harkitsee tollasta hirvitystä??
keltaisesta pääsiäismunakankaasta! Tee hänelle iso taulu siitä!
Tossahan on ideaa:))
ihmiset tykkää eri asioista eikä sun makusi ole ainoa oikea?
liian imelä. Minni hiiri mullekin tulee mieleen ihanan reipas!
ekä tosiaan se oma maku ole ainoa oikea. Minusta tuo on kiva voisin itsekin harkita...toiset sit tykkää vaan joko hempeän vaaleanpunaisesta tai maalarinvalkoisesta.
Ja en tykkää mistään pliisusta. Siis inhoan sellaisia taloja joissa kaikki on vaaleaa ja sitten ehkä ostettu jokun räväkämpi sohvatyynyt piristykseksi.
Eli mä tykkään tuosta tapetista.
Ja mun mielesta siihen voi yhdistaa muutakin kuin vain valkoista. Esim. mustaa ja valkoista yhdessa. Tai sellaista kivan sinista. Miksei harmaatakin...
Rohkeasti vain laittamaan! Varit tuo iloa elamaan :)
Lattialle voisi laittaa ison valkoisen maton, niin silloin se tummanruskea lattiakaan ei tuntuisi liian tummalta tuon tapetin kanssa.
pienestä neliöstä näytöllä :D
Ehdottaisin samaa kuin joku muukin, eli tuota pilkkukuosia vaikka päiväpeittoon tai verhoihin. Kokonainen seinä olisi hirveän levoton.
oikein migreeni-tapetti.
On todella ihana tapetti, itsekin sitä harkitsen yhden huoneen kahdelle seinälle. Kovin monen mielestä punainen on jotenkin levottomuutta herättävä. Itselläni väri herättää lämpimiä ajatuksia ja on raikas. Itseäni liika valkoisuus, saati sinisyys/vihreys makuuhuoneessa ahdistaa. Luota omaan makuusi vain, hyvä siitä tulee :).
En usko että kukaan jaksaa tuollaista kovin kauan katsella. Tai sitten jaksaa, makuja monenlaisia.