Tykkäisittekö tästä tapetista tytön huoneeseen? sis linkin
Oon jotenkin ihastunut tähän tapettiin. Huonekalut on valkoisia. Verhoja mietin, valkoiset kai. Tykkäisittekö?
Kommentit (33)
Ja myös lattian pitäis olla vaalea tai mielummin valkoinen. :) Verhot vois olla punaiset jos ikkunaseinän maali on valkoinen.
mutta eikö punainen ole aika levottomuutta herättävä väri makuuhuoneeseen?
olisi mennyt 90-luvulla jos alaosa olisi valkoista paneelia, sellainen taitaapi olla aika vanhanaikaista.
lapset tykkää väreistä...tuo on tosi kiva mulle tulee Minni hiiri mieleen :D tumman lattian kanssa ei kyllä jotenkin sovi.
Mä näen sieluni silmin että yksi isompi seinä on tuota tapettia ja muut seinät valkoista. Tuota seinää vasten on kaunis valkoinen prinsessasänky missä kenties valkoinen verhokatos. Lattian tosiaan tulis olla myös valkoinen. Verhot vois olla samaa kuosia mut voi olla mahdottomuus löytää.
Onko ihan mahdoton yhdistelmä? Lisäksi oon ajatellu ett tulis kahdelle seinälle, noilla molemmilla seinillä on ikkunat. Muut kaksi seinää valkoiset.
Tykkään kyllä, mutta miten olisi, jos vaikka yrittäisit löytää tuollaista kangasta ja tekisit siitä esim. päiväpeiton? Voi olla tapettina sellainen, että siihen kyllästyy helposti. Joissain sisustusohjelmissa on kivoista tapeteista tehty muutama sisustustaulu, sekin voisi toimia. Tai sitten päällystät huoneessa olevan (?) lipaston vetolaatikot tuolla tapetilla. Tai jonkun muun huonekalun.
ja tumma lattia ei vaan sovi. Ihana tapetti kyllä muuten!
Tosiaan vaan yhdelle seinällle ja valkoista muuten
Tapetti on sopiva ehkä vuoden ja sitten vaan uusiksi. Mieluummin joku maali ja sisustuksella saat muunneltua ja maalaat helposti uudelleen. Lapsen mieli muuttuu todella nopeasti ja harmittaa aina uudelleen tapetoida.
Lapsiparka tulee hulluksi muuten. Ja punainen ON voimakkataita tunteita ja levottomuutta herättävä väri, sinisen ja vihreän eri sävyt rauhoittavat.
Koko huone ei mun mielestä voi olla punavalkoinen kuin Tanskan lippu, täytyy olla myös värejä, jotka "leikkaavat" punavalkoisuutta, täydentävät ja korostavat sitä. Verhoissa, päiväpeitossa, kirjahyllyssä (tumma vahamaali, petsin tuntu?), matossa, jossakin.
Mun lapsi haluaisi seinälleen kaapista löytämänsä kuitukangasrullan..
Kanariankeltaisella pohjalla ilosia pääsiäismunia:))
Olen koittanut takoa kaaliin, ettei sitä materiaalia voi tapetoida..
Ja jos aikoo tapetoida vain osan seinistä niin tyylikkäimmältä näyttää jos tapetoidaan vain yksi "ehjä" seinä.
pienestä neliöstä näytöllä :D
Ehdottaisin samaa kuin joku muukin, eli tuota pilkkukuosia vaikka päiväpeittoon tai verhoihin. Kokonainen seinä olisi hirveän levoton.
vain valkoinen...kiva on kyllä ja tosi tyttömäinen olematta silti pliisu.
keltaisesta pääsiäismunakankaasta! Tee hänelle iso taulu siitä!
=)