Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille kävi perinteiset: vaimolla päänsärkyä ja pillu jäi saamatta!

Vierailija
20.08.2011 |

Tero

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaita saavan lapsen kanssa olen valvonut useamman yön ja perkele kohta nukun pystyyn. Saunan jälkeen syön ja painun pehkuihin.

Ei nyt niin väsynyt voi olla etteikö seksiä jaksaisi. Tätä ei voi ymmärtää. Itsekin on joskus todella väsynyt, mutta jos vaimolla haluttaa, innostuu itsekkin...

Mies

Vierailija
2/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaita saavan lapsen kanssa olen valvonut useamman yön ja perkele kohta nukun pystyyn. Saunan jälkeen syön ja painun pehkuihin.

Ei nyt niin väsynyt voi olla etteikö seksiä jaksaisi. Tätä ei voi ymmärtää. Itsekin on joskus todella väsynyt, mutta jos vaimolla haluttaa, innostuu itsekkin...

Mies

No varmasti jaksaisi periaatteessa. Mutta onko se nyt sitten sille väsyneelle niin nautintoa. Varsinkin joku tuollainen tilanne, missä on monta yötä valvonut itkuisen vauvan kanssa (ja sen lisäksi hoitanut muutkin hommat). Ja mies todennäköisesti nukkunut tyytyväisenä läpi yön.

Kyllä se vain totuus on, että joskus on niin väsynyt ettei jaksa mitään, edes vain sitä toista miellyttääkseen. Eikä innostu edes siitä, että toinen on innostunut. Minä ainakin kuolemanväsyneenä olen niin kiukkuinenkin jo, että varmasti latistaisi toisenkin halut, jos seksihommiin alkaisi. Ja ainakin itselläni on niin, että ei se into siitä oikein lähde, jos tietää että toinen on vain pakosta mukana.

Mutta meillä nyt onneksi ei ole koskaan puolin tai toisin ollut pakkoa suostua, jos ei sillä hetkellä satu kiinnostamaan tai väsyttää. Kun kuitenkin aina tulee se esimerkiksi seuraava päivä, jolloin sitten yleensä onkin jo paljon pirteämpi. Ja mukavammaltahan se tuntuu sitten, kun molemmat ovat messissä.

Mutta jokainen tavallaan...kai se noinkin sitten voi toimia, että vähän pakotuksella ja painostuksella se toinen sitten ihan vain toista miellyttääkseen alkaa hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tosiaan kumma miten usein pihtariäijillä on halukkaat naiset, ja halukkailla miehillä väsyneet akat.

Itse olen nainen ja kuulun noihin ensimmäisiin. Jos mies edes YHDEN kerran ehdottaisi seksiä, niin vaikka olisi millainen päänsärky, suostuisin! Mutta kun ei ehdota niin pakko pitää sitten rakastajaa. 3-4 krt viikossa nähtävä että saa tarpeeksi niin onhan siinä sumplimista kaiken muun ohella ja vielä ettei jää kiinni. Mieluummin hoitaisin tämän homman reilusti kotona ja oman miehen kanssa mutta minkäs tekee!

Eli kai tämä on jonkinlainen viesti "päänsärkyisille" ämmille: antakaa kun kerta kotona on joku joka teitä haluaa!

Vierailija
4/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseen voi kuitenkin työntyä, vaikka nainen ei niin halukas olisikaan. Säälipillu jne.

Mites munan pystytät kun seksiä haluat nainen? Mulla masentunut mies kotona, joka nukkuu aina. Ei halua hoidattaa itseään.

Iskuriin kohta viestin laitan.

Vierailija
5/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan ihanaa, muttta idiootti menin ihastumaan ja pilasin upean asian..nyt taas ilman kikulia..

Vierailija
6/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseen voi kuitenkin työntyä, vaikka nainen ei niin halukas olisikaan. Säälipillu jne.

Mites munan pystytät kun seksiä haluat nainen? Mulla masentunut mies kotona, joka nukkuu aina. Ei halua hoidattaa itseään.

Ei kai muuta kuin sanottava masentuneelle, että ero tuli ja ole hyvä ja lähde. Siis jos tosiaan ei halua hoitaa masennustaan niin silloin valinta on sinun: jaksatko rinnalla ja sopeudut vallitsevaan, vai toteatko että tuo elämä ei ole sua varten. Realismia.

Vierailija
7/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et sinä sitä pillua saa itsellesi vaikka kuinka haluaisitkin.

Vierailija
8/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele uusia kikkoja..

Vierailija
9/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva päivä-viikko-kuukausi etc täälläkin.

Tosin olen nainen.

Mä voi antaa teille kotiin vaihtariksi mun mieheni, koska hän tykkää taputella suukotella ohimennen, mutta munaa ei kaiva esiin..

Vierailija
10/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvällä seksillä se päänsärky paranee :)

Vierailija
12/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä erittyy niitä jotain endorfiineja tms. jotka lievittää kipuja.

Jos olisit ehdottanut rentouttavaa niskahierontaa niin eiköhän sitä pimpsaa tänään olisi tippunut...

Vierailija
13/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamaa edellistä: en tiedä seksiä parempaa lääkettä päänsärkyyn. Kovassa migreenissä ei ehkä oikein voi kuin lahnailla, mutta jos seksiä silti saa, voi se viedä päänsäryn kokonaan!

Vierailija
14/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain päänsäryn seksistä. Oli pakko lopettaa sit.

Vierailija
15/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niillä miehillä, joita seksi kiinnostaa on vaimo, jota ei niin kovasti kiinnosta. Ja taas naisilla, joita kiinnostais, on ukko jota eo kiinnosta? Prrkkl, täällä mm. yks., joka saanut munaa viimeksi joskus viime vuonna, vaikka ukko on.

Vierailija
16/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolla iski väsy, myöskin jäi saamatta. Yritti muka pusutella, tuumasin, että unohda pusut, jos ei pillua tipu.

No olipas shokki, että ei vaimoa oikein seksielämä innosta. Jos ehtona on tuo ettei hellyyttä saa ilman seksiä. Ja jos väsyttää, niin sitten väsyttää, ei sekään kaikille ole mikään tekosyy. Tällä kertaa pusuttelua, jos ei väsyneenä muuta jaksa olisi melkoisella todennäköisyydellä sitten johtanut touhuihin, kun taas virtaa piisaa. Mutta eihän sitä järkeä koskaan tarvitse näköjään käyttää...

Niinhän se johtikin, touhuihin, sitten kun akalla oli virtaa. Halut ne on hänelläkin, vaikka sitten kuinka vituttas...

Vierailija
17/28 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aina!

Vierailija
18/28 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa ja kaksoispappa! Tytär tulee keskiviikkona pappaa katsomaan! Pojan tyttö kävi viikko sitten! Ei kumpikaan vielä pääse mahallaan eteen tai taakse! Hampaita alahaalla molemmilla 2 kpl. Ikää välillä 4,5- 5 kk.

Vierailija
19/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolla iski väsy, myöskin jäi saamatta. Yritti muka pusutella, tuumasin, että unohda pusut, jos ei pillua tipu.

Vierailija
20/28 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä toivoa, onhan lauantai-ilta vielä edessä. Jos ei natsaa, niin viikon päästä uusi yritys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi