Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita negatiivisia ja veemäisiä eukkoja?

Vierailija
20.08.2011 |

Vai uskaltaako kukaan tunnustaa?

Mikä susta on tehnyt negatiivisen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

expuoliso on sitä, sitäkin enämpi. mulkku, kusipää, lasteni tahdon rikkoja, rahanahne,virkamies jne.

mutta sen ymmärtää kun tietää mistä taustoista tulee: suomenruotsalainen,ja pohjanmaalainen itsetuntoaan perusteettomasti pullisteleva suomalainen perusakka.

hänen perhetaustat ovat kuin lestoilla, viinasta kauhea meteli aina ja jatkuvasti vaikka ovat absolutisteja, käänteisesti siis pahasti alkoholi ongelmaisia. lapseni kasvavat noissa luonnottomissa ympyröissä enkä voi vaikuttaa heidän elämäänsä koska jouduin vasten tahtoani "etävanhemmaksi" koska jouduin eron myötä asunnottomuuteen koska olen opiskellut paljon ja joutunut ottamaan opintolainaa jonka maksamisvaikeuksien takia meni luottotiedot. puolivuotta ja olen nähnyt lapsiani vain lyhyesti muutaman kerran. lapsieni äidillä on hänen etujaan ajava "perhe neuvoja" ja heidän päätöksellään en ole saanut edes yhtenä yönä telttailla lapsieni kanssa vaikka olisivat kyllä toivoneet.

oikeusavustajalle pääsen vasta 30.8 , asia on pakko viedä käräjille, vaikka en haluaisi sitä lapsilleni. ilmeisesti tuo lapsieni paha äiti haluaa käräjille mennä koska omalla toiminnallaan rikkoo perustavanlaatuista lakia ihmisen arvoa vastaan yleensä. lapseni saavat heidän ympyröissään väheksyvää kohtelua koska he ovat peräisin minun verestäni, hänen jolla heidän mukaan ei saisi olla mitään ihmisarvoa koska olen poliittisilta näkemyksiltäni toisenlainen, ja varaton koska ei ole työtä jota suomen systeemissä arvostettaisiin tai perintöjä että olisi valmista pääomaa.

Vierailija
2/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kyllä suureksi osaksi positiivinen ja iloinen. Mutta jos joku mun vittumaisuuteni ansaitsee niin sen myöskin saa ja sitä sitten kans tulee, oikeen urakalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilisin kysymyksen ennemmin niin että onko täällä muita KUIN negatiivisia ja veemäisiä eukkoja.

Vierailija
4/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

expuoliso on sitä, sitäkin enämpi. mulkku, kusipää, lasteni tahdon rikkoja, rahanahne,virkamies jne.

mutta sen ymmärtää kun tietää mistä taustoista tulee: suomenruotsalainen,ja pohjanmaalainen itsetuntoaan perusteettomasti pullisteleva suomalainen perusakka.

hänen perhetaustat ovat kuin lestoilla, viinasta kauhea meteli aina ja jatkuvasti vaikka ovat absolutisteja, käänteisesti siis pahasti alkoholi ongelmaisia. lapseni kasvavat noissa luonnottomissa ympyröissä enkä voi vaikuttaa heidän elämäänsä koska jouduin vasten tahtoani "etävanhemmaksi" koska jouduin eron myötä asunnottomuuteen koska olen opiskellut paljon ja joutunut ottamaan opintolainaa jonka maksamisvaikeuksien takia meni luottotiedot. puolivuotta ja olen nähnyt lapsiani vain lyhyesti muutaman kerran. lapsieni äidillä on hänen etujaan ajava "perhe neuvoja" ja heidän päätöksellään en ole saanut edes yhtenä yönä telttailla lapsieni kanssa vaikka olisivat kyllä toivoneet.

oikeusavustajalle pääsen vasta 30.8 , asia on pakko viedä käräjille, vaikka en haluaisi sitä lapsilleni. ilmeisesti tuo lapsieni paha äiti haluaa käräjille mennä koska omalla toiminnallaan rikkoo perustavanlaatuista lakia ihmisen arvoa vastaan yleensä. lapseni saavat heidän ympyröissään väheksyvää kohtelua koska he ovat peräisin minun verestäni, hänen jolla heidän mukaan ei saisi olla mitään ihmisarvoa koska olen poliittisilta näkemyksiltäni toisenlainen, ja varaton koska ei ole työtä jota suomen systeemissä arvostettaisiin tai perintöjä että olisi valmista pääomaa.

tai oikein kirjoitusta.

Mutta asiaan en ole negatiivinen mutta olen vittumainen vai mikä sen akan piti olla, huonomuistinen ainakin olen.

Vierailija
5/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on krapula. Oikeasti olen tosi kiltti, liiAN KILTTI. Siksi joskus pitää ryypätä aivot pihalle.

Vierailija
6/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puoliksi osui kohdalleen. Positiivisuutta on että uskon aina ihmisistä ensin hyvää. Ja aika pitkään vielä! Ja muutenkin olen optimisti ja usein iloinen.

Veemäisyyttä on että en jaksa tai osaa paljon miettiä miten tehdä muiden olo mukavaksi ja tulee sanottua suoraan nekin ajatukset joita toinen ei ehkä haluaisi kuulla. Ja olen sinnikäs ja kova riitelemään jos asia on mielestäni selvittämättä.

Vierailija
7/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi sinisilmäinen, autan aina kun vaan pystyn/osaan, kaikkien kanssa toimeen tuleva,uskon ihmisistä pääasiassa hyvää,menee kauan kun nään oikeasti jotain pahaa ihmisessä(ellei ole jo heti sellainen).. Mutta auta luoja kun joku erehtyy vitutukseni piikin nostamaan, sillon tuo negatiivinen ja veemäinen akka on kaukana siitä, se on jotain 1000x pahempaa! :) Kokeilkoon ken uskaltaa on mun mottoni!

Vierailija
8/8 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun laisia kuin negatiivisia ja vittumaisia naisia... Nää viestit on jostain ihan ihme planeetalta vastauksista nyt puhumattakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän