Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävin vieraissa, pitäisikö se nyt suoda myös miehelleni?

Vierailija
20.08.2011 |

tiedän, olen tyhmä idiootti...

Olen 39 tavallinen 2 lapsen äiti. Naimisissa 17 vuotta, yhdessä jo 23 vuotta.

Nuorena on siis aloitettu.

Ajauduin sitten "ystäväksi" työkaverin kanssa ja sänkyyn päädyttiin. Heti sen jälkeen otin lopputilin eikä yhteyttä ole pidetty.

Mieheni aavisti jotain ja seksiä en myöntänyt, mutta myönsin että ihastuin toiseen.

No ehkä hän on tehnyt oman johtopäätöksensä.

Mieheni ei luultavammin ole ikinä sekstannut kenenkään muun kuin mun kanssa.

Kuten arvata saattaa, haluisi varmaankin.

Mitäs mieltä olette, tapahtuneesta on jo 3 vuotta ja yhdessä ollaan, onneksi.

Mies on puhunut kolmannesta pyörästä, naisesta tietäen että kyllä mussa vähän taitaa bi-henkeä olla.

On puhunut myös että olis kiva naida esim laivan hytissä omin parein, toisen parin nähden ja nähdä samalla heidän touhunsa.

Tavallaan olisi kiva hänellekin kokemusta suoda kun itsekkin töpeksin....mutta käykö tuollaisessa leikissä kuitenkin huonosti.

Voi helvetti, pystyipä mieheni joskus vielä rakastamaan minua niinkuin ennen.

Tuskin pystyy ja tuskin olen sitä ansainnut.

Harkitkaa tarkemmin kuin minä ennenkuin petätte..

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda oma lipsahdus, alä puhu siitä miehellesi. Se ei tuota kun surua itsellesi ja miehellesi, tiedän kokemuksesta. Järjestä miehellesi jokin kiva yllätys,pyydä kaunis ystävättäresi mukaan leikkimään ja anna itsellesi anteeksi. Näin pidän miehesi onnellisen tietämättömänä.

kokenut M50

Vierailija
2/31 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pidät miehesi onnellisen tietämättömänä.

M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda oma lipsahdus, alä puhu siitä miehellesi. Se ei tuota kun surua itsellesi ja miehellesi, tiedän kokemuksesta. Järjestä miehellesi jokin kiva yllätys,pyydä kaunis ystävättäresi mukaan leikkimään ja anna itsellesi anteeksi. Näin pidät miehesi onnellisen tietämättömänä. kokenut M50

Jos olet siis bi(-henkinen), järkkäät miehellesi ihanan 2n+1m yllärin tms. :)

Vierailija
4/31 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota vakiorakastaja. Tee miehestäsi aisankannattaja, kun se kerran tuntuu pitävän paikastaan.

Vierailija
5/31 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun akka kävis vieraissa sais kerätä kamppeesa ja lähtee helevetin kyytiä meneen,sinä kärsit koko ikäs jos et kerro ukolles.

Vierailija
6/31 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas agressiivisen ja tylyn kuulonen tyyppi, jos olet tuollainen myös vaimollesikin niin toivon että hän löytäisi paremman miehen

M50

Vierailija
7/31 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiko maailma nyt sitten siihen sun hairahdukseen? Heh.. Miksi ihmeessä sen takia irtisanouduit? Onko miehesi nyt onneton? Onko lapsenne nyt heitteillä? Eikö aurinko nousekaan enää idästä?

Ei. Kaikki on ihan ok. Olisit saattanut vaihtoehtoisesti kireämpänä ja puutteesta kärsivänä vaikkapa joutua liikenneonnettomuuteen ja sitä miehesi surisi vuosia.

Ei miehesi erikseen lupaa tarvitse, mutta sanoisin että sellainen rennompi suhtautuminen miehen vapaa-ajan viettoon voisi olla paikallaan. Ehkä susta ei siihen kimppaan ole koskaan, ehkä vois kerran vaikka kokeillakin. Ei sekään maailmaa kaada kun ei ota sitä liian vakavasti. Monet vaihtelee paria ja elämäntapasinkut nussii satoja eri kumppaneita. Elämä on.

Anna miehesi olla ihminen ja kyllä hän osaa itse sitten päättää että virkistyykö vieraissa.

Ihanaa kuulla että teillä on pitkä ja onnellinen historia. Ei se aika voi romuttua kolmessa minuutissa. Rakasta ennakkoluulottomasti ja ehdottomasti.

Vierailija
8/31 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saadaan sitten ihan turhat morkkiksen aiheet ja turhia ihmissuhteiata pilalle. Jos haluatte kokeilla kimppaa niin etsikää mieluummin täysin vieras nainen. Ja minusta tuo miehen ehdotus seksistä toisen parin kanssa samassa tilassa on hyvä ajatus, ehkäpä jopa parinvaihto.

Vierailija
9/31 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörä on oikeasti pyllypanoa, miehesi ei vain kehtaa pyytää sitä sinulta. Kun se kolmas mies olisi allasi, miehesi olisi helppo "toisena" miehenä tulla takaapäin.

Vierailija
10/31 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, olen tyhmä idiootti... Olen 39 tavallinen 2 lapsen äiti. Naimisissa 17 vuotta, yhdessä jo 23 vuotta. Nuorena on siis aloitettu. Ajauduin sitten "ystäväksi" työkaverin kanssa ja sänkyyn päädyttiin. Heti sen jälkeen otin lopputilin eikä yhteyttä ole pidetty. Mieheni aavisti jotain ja seksiä en myöntänyt, mutta myönsin että ihastuin toiseen. No ehkä hän on tehnyt oman johtopäätöksensä. Mieheni ei luultavammin ole ikinä sekstannut kenenkään muun kuin mun kanssa. Kuten arvata saattaa, haluisi varmaankin. Mitäs mieltä olette, tapahtuneesta on jo 3 vuotta ja yhdessä ollaan, onneksi. Mies on puhunut kolmannesta pyörästä, naisesta tietäen että kyllä mussa vähän taitaa bi-henkeä olla. On puhunut myös että olis kiva naida esim laivan hytissä omin parein, toisen parin nähden ja nähdä samalla heidän touhunsa. Tavallaan olisi kiva hänellekin kokemusta suoda kun itsekkin töpeksin....mutta käykö tuollaisessa leikissä kuitenkin huonosti. Voi helvetti, pystyipä mieheni joskus vielä rakastamaan minua niinkuin ennen. Tuskin pystyy ja tuskin olen sitä ansainnut. Harkitkaa tarkemmin kuin minä ennenkuin petätte..

Parisuhteessa sinun arvosi on nolla ja miehenäsi käskisin sinun painua helvettiin.

Et pysty pahemmin enää loukkaamaan miestäsi kuin pettämällä,se on pahempaa kuin tappaminen.

Miten luulet että kukaan voi luottaa kehenkään jos kaikki tekee noin ?

En yhtään ihmettele jos mustasukkaiset miehet hakkaavat vaimojansa.

Vierailija
11/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä tylyä porukkaa.

Jos mies ei puhu hairahduksestasi mustasukkaisesti ja toistuvasti, se tuskin vaivaa häntä. Työpaikkaa vaihtamalla osoitit miehelle selvästi, että hän on sinulle ykkönen eikä hänen asemansa ei ole uhattuna. Älä nyt vain mene tunnustamaan likaisia yksityiskohtia, sillä niitä ei kukaan kestä kuulla. Ei hän halua niitä tietää - ei vaikka joskus suutuksissaan niin sanoisi.

Miehen fantasiat eivät välttämättä liity tuohon unohdettuun historiaan, vaan luultavammin ikäriisiin tai parisuhteen kestoon. Oletko ajatellut, että hän saattoi rohkaistua puhumaan fantasioistaan, koska näki sinussa aiempaa seksuaalisemman ja seikkailunhalusen puolen?

Kuulostaa siltä, ettet harkitse miehen ehdottamia seksiseikkailuja vain omasta halusta vaan jonkinlaisena katumusharjoituksena. Parisuhde tuksin paranee tekemällä vastentahtoisia asioita. Parempi ryhtyä vain sellaiseen, mikä saa sinut tuntemaan itsesi haluttavaksi, sillä sen mieskin haluaa nähdä.

Vierailija
12/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Parisuhteessa sinun arvosi on nolla ja miehenäsi käskisin sinun painua helvettiin.

Et pysty pahemmin enää loukkaamaan miestäsi kuin pettämällä,se on pahempaa kuin tappaminen.

Miten luulet että kukaan voi luottaa kehenkään jos kaikki tekee noin ?

En yhtään ihmettele jos mustasukkaiset miehet hakkaavat vaimojansa.

Miten voi jollakulla olla itsetunto noin olematon!

Luuletko, että olet niin huono, että jos vaimosi kerran hairahtuu, niin pelisi on menetetty? Vai mistä tuollainen johtuu.

Pahempaa kuin tappaminen? Voi tavatonta. Kuka tuossa kuolee? Mitä korvaamatonta tapahtui. Jos AP pitää suunsa kiinni, niin ainoa joka tuossa kärsi, oli AP:n oma sielunelämä.

Jos MUN vaimo kävisi vieraissa, niin tiedän, että se tulisi takaisin luokseni tietäen entistä paremmin, miten hyvä mies sillä on. Minä kestän kilpailun kenen kanssa hyvänsä. Ei tuo sen kummempaa ole. Ostaa se kaupasta joskus toisenmerkkistä näkkileipääkin. Vaikka hyvin tietää mikä on parasta.

Ihmisessä on näkkileipään verattuna vielä sellainen hieno ominaisuus, että ihminen pystyy kehittymään ja kasvamaan paremmaksi. Niinpä ihmiseen ei välttämättä tarvitse kyllästyä. Kuten voi tapahtua sen näkkileivän suhteen.

Niskasta kiinni nyt itseäsi mies. Olet parempi kuin näkkileipä. Arvosta itseäsi sen mukaan.

Vierailija
13/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos MUN vaimo kävisi vieraissa, niin tiedän, että se tulisi takaisin luokseni tietäen entistä paremmin, miten hyvä mies sillä on. Minä kestän kilpailun kenen kanssa hyvänsä. Ei tuo sen kummempaa ole. Ostaa se kaupasta joskus toisenmerkkistä näkkileipääkin. Vaikka hyvin tietää mikä on parasta. Ihmisessä on näkkileipään verattuna vielä sellainen hieno ominaisuus, että ihminen pystyy kehittymään ja kasvamaan paremmaksi. Niinpä ihmiseen ei välttämättä tarvitse kyllästyä. Kuten voi tapahtua sen näkkileivän suhteen. Niskasta kiinni nyt itseäsi mies. Olet parempi kuin näkkileipä. Arvosta itseäsi sen mukaan.

Epäilemättä olet myös sen arvoinen. Pisteet! :)

Vierailija
14/31 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 13:n uho voisi haihtua jos muija oikeasti panettaisi itseään jossain; luultavasti 13 saisi hirveän hepulin pudotessaan maanpinnalle. Se siitä kilpailun kestämisestä. Varsinkin jos muija oikeasti olisi rakastunut ja toinen mies parempi rakastaja jolla isompi kalu, talo ja auto, voivoi.

Yhtä helppoa on sanoa että "pistäisin muijan heti pellolle". Riittäisikö sisu tositilanteessa kun alta lähtisi talo ja muija veisi mukulat mennessään?

Vierailija
15/31 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ap:n miehellä ei ole erityistä syytä pettää vaimoaan. Ap itse pohtikoon, jaksaako kantaa salaisuutta vai tunnustaako tekonsa ja kärsii seuraukset. Väittäisin, että valitsee kummin tahansa, käyttämättä jääneen valinnan raskautta ei voi verrata tehtyyn valintaan.

Ymmärrän kyllä koston idean. Se perustuu ajatukseen, että aiheuttamalla toisella saman tuskan, jonka itse on kokenut, tilanne on tasapuolinen ja paha teko on hyvitetty. Miksi kuitenkin kosto näyttää pikemminkin johtavan uusien kostojen kierteeseen kuin sovintoon?

Tasapuolisuus on kaunis ajatus. Kiusallisen yleistä on, että aikuiset eivät ole kasvaneet ohi lapsellisesta tasapuolisuuden ajamisesta jopa negatiivisin keinoin: kostamalla, riitelemällä ja valittamalla. Jos kuitenkin pitää aitoa sovintoa pääasiana, joutuu joskus luopumaan pinnallisesta tasapuolisuudesta. Aidolla sovinnolla en tarkoita menneiden painamista villasella. Pikemminkin kyse on siitä, että menneet pahat hyvitetään jollakin rakentavalla tavalla ja pyydetään ja annetaan anteeksi.

Ehdotan myös, että kimppakivat ja sen sellaiset otatte suunnitelmiinne vasta kun voitte hyvillä mielin kumpikin sanoa, että tämä hässäkkä on ohi.

Lopuksi: pettäminen parisuhteen jossakin vaiheessa on suhteellisen tavallista. Eri lähteet väittävät sitä esiintyvän 20 - 80 prosentissa suhteista, riippuen tutkimuksen tekotavasta ja pettämisen määritelmästä. Moralisointi ei minusta ole oikea keino vähentää pettämistä tai käsitellä sen seurauksia. Arvelisin, että avoimuus tässäkin asiassa olisi rakentavampaa. Saman hölmöyden aikaisemmin tehneiden pitäisi olla mahdollista kertoa tapahtumien kulusta. Erityisen kiinnostavia olisivat niiden kokemukset, jotka eivät ole menneet yli siitä mistä aita on matalin, vaan jatkaneet liittoaan tai ainakin vakavasti yrittäneet selvittää, mikä meni vikaan ja missä oloissa liitolla olisi tulevaisuutta.

Vierailija
16/31 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin provoarvio, eipä tuosta ota selvää.

Jos tämää sitten on tositekstiä, niin hurjalta tuntuu.

Eli onko kyseessä siitä, että tilit tasataan? Keino vaan tuntuu hurjalta. Jos olette olleet 20 v yksiavioisessa parisuhteessa ja suhde ilman pettämistä on ollut perusterve ja tyydyttävä, niin kestääkö teidän molempien pää tuollaista parifantasiakokeilua?

Meinaan, että joku prosentti pareista on sellaisia, että ei ongelmaa ja mieltymykset sellaisia, että onnistuu, mutta suurempi prosentti taas on sellaisia, ettei onnistu eikä sitä edes koskaan edes yritetä, korkeintaan rumia puhutaan turvallisesti neljän seinän sisällä.

Mutta meitä on niin moneen junaan että itse jään asemalle ihmettelemään.

Vierailija
17/31 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tässä on varmaan kysymys.

Sanoisin näin, että jos tapaus on ollut ja mennyt ja loppuun käsitelty niin ei nakkata tunnustaa. Olet itse mokasi tehnyt ja kertomalla laitetaan vain puoliso kärsimään ja tehdään epäluuloiseksi. Sen jälkeen hän saattaa kuvitella jokaisesta kotoa poissa olosta ihan mitä vaan, mielikuvitus alkaa suurennella pienimpiäkin asioita.

Oma on moka, siispä itse täytyy myös kärsiä eikä laittaa muita kätsimään.

Vierailija
18/31 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista.

katsotaan mitä elämä tuo tullessaan...

Sen verran voin kommentoida että multa mies saa kakkostakin, ei se sen toivossa kolmatta halua.

Mutta ymmärrätte varmaankin jos on 41v ja ollut vain mun kanssa niin toki vieras houkuttaa...

Vierailija
19/31 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiseen mukaan miehen mieliksi (tulee vaan paha mieli jos ei ole sinun juttusi). Teille on tainnut käydä nyt niin, että mies ei enää rakasta sinua ja haikailee jo muualle. Ei kuitenkaan välttämättä saa aikaiseksi erota, koska se on vaivalloista ja monille kulissit ovat tärkeitä. Minusta sinun kannattaisi ehdottaa asumuseroa ja sitten molemmat saisivat tehdä puolen vuoden ajan mitä lystäävät (sinä myös). Miehesi saisi pervoilla sydämensä kyllyydestä ja sitten hoidattaa mahdolliset tautinsa ennen kuin (ja jos vielä mieli tekee) palaatte takaisin yhteen. Tylsää teidän lasten kannalta tietysti.

Oma mies on ehdotellut vastaavaa ja meillä ei edes mitään pettämisiä taustalla. Ihan vaan ei jaksa pelkkää meikäläisen toosaa. Me olemme harkitsemassa juuri tätä oman seikkailukauden mahdollisuutta. Sanoin kyllä miehelleni, että tässä on sellainen puoli, että minä menen suhteissa tunteella ja jos rakastun eroaikana johonkin toiseen niin hän saa jäädä ja minä otan lapset. Ihan ystävällisessä hengessä ollaan aiheesta juteltu ja sovittu ja hän ottaa riskin eli tuskin enää on kovin kummoisesti minuun kiintynytkään. No, silloin pitää antaa toisen mennä ja jatkaa omaa elämäänsä.

Vierailija
20/31 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, olen tyhmä idiootti... Olen 39 tavallinen 2 lapsen äiti. Naimisissa 17 vuotta, yhdessä jo 23 vuotta. Nuorena on siis aloitettu. Ajauduin sitten "ystäväksi" työkaverin kanssa ja sänkyyn päädyttiin. Heti sen jälkeen otin lopputilin eikä yhteyttä ole pidetty. Mieheni aavisti jotain ja seksiä en myöntänyt, mutta myönsin että ihastuin toiseen. No ehkä hän on tehnyt oman johtopäätöksensä. Mieheni ei luultavammin ole ikinä sekstannut kenenkään muun kuin mun kanssa. Kuten arvata saattaa, haluisi varmaankin. Mitäs mieltä olette, tapahtuneesta on jo 3 vuotta ja yhdessä ollaan, onneksi. Mies on puhunut kolmannesta pyörästä, naisesta tietäen että kyllä mussa vähän taitaa bi-henkeä olla. On puhunut myös että olis kiva naida esim laivan hytissä omin parein, toisen parin nähden ja nähdä samalla heidän touhunsa. Tavallaan olisi kiva hänellekin kokemusta suoda kun itsekkin töpeksin....mutta käykö tuollaisessa leikissä kuitenkin huonosti. Voi helvetti, pystyipä mieheni joskus vielä rakastamaan minua niinkuin ennen. Tuskin pystyy ja tuskin olen sitä ansainnut. Harkitkaa tarkemmin kuin minä ennenkuin petätte..

no niin kyllä näkyy miten itsekäs olet ensin petät miestäsi miehenkans sitten haluat vielä naisenki kans et vissiin saanu miehestä tarpeeki kiksejä kun vielä pitää kokeilla naista selvästi huomaa kirjotusessasi että sinä sitä teidän sudetta viet 3 pyörään jossa nainen . anna lupa miehellesi olla vieraissa 2 kesken naisen kans vaikka viikon lopun . tai erokkaa anna vapaus miehellesi ei ansaitse sinua eroatte kumminki se on varmaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi