Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kestä tätä

Vierailija
20.08.2011 |

vauvakuumetta! Ikää vasta 29v, mutta omat lapset jo isoja. 7 ja 9 vuotiaita. Nyt kaikki kaverit/tutut/naapurit ym.. saa vauvoja. Tuntuu, että kaikki on raskaana. Viimevuonna peräti 19 ystävää/kaveria/tuttua sai vauvan ja nyt tänävuonna saldo on jo 8 ja nyt juuri tällähetkellä 2 on synnyttämässä. Lisää vauvoja on tulossa vielä ainakin 3.

Mäkin haluan! Mutta mies ei.. Miten ihmeessä saisin miehen puhuttua ympäri? Miehellä ei omia lapsia eikä kovin innostunut ole ollut jos olen asian ottanut puheeksi. Alettiin seurustelemaan kuopuksen raskausaikana, joten tietää kyllä mitä vauva-aika on ja pitää lapsia täysin ominaan. Puhuu myös aina meidän lapsista.

Mutta kun haluaisin edes sen yhden vielä.. Olin jo aiemmin sopeutunut ajatukseen, että lapset oli nyt tässä (ja ihanaa, kun miehen äiti on ihan 100% mummi lapsille) mutta ilmeisesti tää aivan järkyttävä vauvabuumi on tehnyt tehtävänsä ja vauvakuume on aivan mahdoton.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi myös kivempi yrittää sitä lasta nyt, kuin sitten 40-vuotiaana kun mies herää, että haluaakin omia lapsia ja nämä on jo pois kotoa muuttaneet..

Vierailija
2/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat on ihania pienissä annoksissa. Ei oo kivaa jos on koliikkia tai muuta tavallista vaivaa. Nukkua saa vain pätkissä. Oletko jo tämän uhohtanut? Hirmusta vahtimista kolmivuotiaaksi asti. Sitten vasta saa hellittää. Mä en ainakaan jaksaisi enää yhtään pikkuvauvaa (omana lapsena täysin). Isovanhemmilla ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoja tapauksia. Syöneet ja nukkuneet, eli nukkua on saatu ja elämä meni muutenkin mukavasti. Mies myös osallistui kuopuksen kohdalla ihan 100% vauvan hoitoon, eli itsekkin olin iloinen ja reipas. Ainut mikä tietysti oli se jatkuva vahtiminen siitä asti, kun konttaamaan opittiin.

Ap

Vierailija
4/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sinä ehkäisy ja pyydä miehen huolehtimaan. Kauankohan jaksaa panostaa...?

Mulla kans isot lapset, ja nyt alkaa kaveripiiri lisääntyä oikein urakalla. Mulla ei ole MINKÄÄNLAISTA vauvakuumetta, hui olkoon, ei kiitos... Mut mies, se ehdottelee välillä ihan sairaita. Hullu se on.

Vierailija
5/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahinko kun kierukka oli asennettu väärin ja tulin raskaaksi. Tein abortin, koska mies ei lasta halunnut. En rupea salaa raskautumaan, minusta se on törkeää toista kohtaan. Jokaisella on oikeus valita haluaako isäksi/äidiksi.

Ap

Vierailija
6/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahinko kun kierukka oli asennettu väärin ja tulin raskaaksi. Tein abortin, koska mies ei lasta halunnut. En rupea salaa raskautumaan, minusta se on törkeää toista kohtaan. Jokaisella on oikeus valita haluaako isäksi/äidiksi. Ap

sun mieshän valitsee. Käyttääkö kortsua vai ei, eihän siinä mitään salaista ole. Jos sun mielestä jokaisella on oikeus valita, haluaako äidiksi/isäksi, niin miksi se oikeus teidän taloudessanne koskee vain sun miestä? Eikö sulla ole ihan yhtäläinen oikeus haluta?

Vierailija
7/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluankin, mutta mun mielestä ketään ei saa vanhemmaksi pakottaa. Varsinkin kun mies on lapsille täydellinen isä, niin en halua lapsilta häntä riistää vain siksi, että haluan vielä yhden lapsen. Mutta toivon, että saisin miehen houkuteltua/ylipuhuttua/ajattelemaan sitä yhteistä lasta vielä..

Ap

Vierailija
8/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluankin, mutta mun mielestä ketään ei saa vanhemmaksi pakottaa. Varsinkin kun mies on lapsille täydellinen isä, niin en halua lapsilta häntä riistää vain siksi, että haluan vielä yhden lapsen. Mutta toivon, että saisin miehen houkuteltua/ylipuhuttua/ajattelemaan sitä yhteistä lasta vielä.. Ap

miestäsi hämää tuo "yhteinen" lapsi. Jos hän kokee nykyiset lapset täysi omakseen, voi olla että häntä kaivelee kun sinä korostat yhteinen lapsi -käsitettä?

Vierailija
9/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisestä lapsesta sanaakaan vaan muutamaan otteeseen sanonut, että haluaisin vielä kolmannen lapsen. On kyllä sanonut, että nämä kaksi riittää mainiosti, eli kokee heidät täysin omiksi lapsikseen.

Ap