Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako exän kans sekstailla jos...

Vierailija
19.08.2011 |

..se seurustelee?

Erottiin vuosi sitten minun toiveesta (yhteiset lapset on).

En haikaile sitä takasin, mutta seksi hänen kanssaan on kivaa ja puutteessa eläminen ei houkuta. Sen nykyinen ei tiedä, enkä ole kertomassa ja käytetään aina kondomia. Toisinaan omatunto kolkuttaa, toisinaan ei, kun mitä sen nykyinen ei tiedä niin se ei satuta.

Se on taas kohta tulossa hakemaan lapsia viikonlopuksi ja todennäköisesti jää saunomaan...

Ärsyttävä tilanne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIeskin on sanonut että meidän seksielämä on aina ollut ihan parasta, eikä mulla riitä energiaa etsiä mitään seksikumppania muualtakaan.

Mitä sillä on väliä sen nykyisenkään kannalta, olenhan miehen kanssa ollut jo monta vuotta ennen kun se oli edes kuvioissa, joten sama kai se on jos olemme vieläkin.

Vierailija
2/8 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIeskin on sanonut että meidän seksielämä on aina ollut ihan parasta, eikä mulla riitä energiaa etsiä mitään seksikumppania muualtakaan.

Mitä sillä on väliä sen nykyisenkään kannalta, olenhan miehen kanssa ollut jo monta vuotta ennen kun se oli edes kuvioissa, joten sama kai se on jos olemme vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat olla aivoton horo, niin anna mennä vaan. Et sä täältä lupaa tarvii.

Vierailija
4/8 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen samaa mieltä

ap

Vierailija
5/8 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIeskin on sanonut että meidän seksielämä on aina ollut ihan parasta, eikä mulla riitä energiaa etsiä mitään seksikumppania muualtakaan. Mitä sillä on väliä sen nykyisenkään kannalta, olenhan miehen kanssa ollut jo monta vuotta ennen kun se oli edes kuvioissa, joten sama kai se on jos olemme vieläkin.

Vierailija
6/8 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustut (typeryytesi huomioonottaen kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti) ihanaan mieheen, jonka kanssa alatte seurustella. Sitten myöhemmin saatkin tietää, että mies käy aina välillä panemassa exäänsä, kenties jopa useampiakin? Tuntisitko olosi petetyksi? Vastaa nyt ihan käsi sydämellä ja rehellisesti. :-D

Vierailija
7/8 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustut (typeryytesi huomioonottaen kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti) ihanaan mieheen, jonka kanssa alatte seurustella. Sitten myöhemmin saatkin tietää, että mies käy aina välillä panemassa exäänsä, kenties jopa useampiakin? Tuntisitko olosi petetyksi? Vastaa nyt ihan käsi sydämellä ja rehellisesti. :-D

käsi sydämellä, tuntuis ihan helvetin pahalta.

tosin mun mielestä ihana mies on sellainen, joka ei paneskele muualla. exän kans oltiin kuitenki 16 vuotta... eli sekstattiin 16 vuotta lähes päivittäin lukuunottamatta synnytyksen jälkeisiä viikkoja. Vaikea irrottautua.

ap

Vierailija
8/8 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsi sydämellä, tuntuis ihan helvetin pahalta.

tosin mun mielestä ihana mies on sellainen, joka ei paneskele muualla. exän kans oltiin kuitenki 16 vuotta... eli sekstattiin 16 vuotta lähes päivittäin lukuunottamatta synnytyksen jälkeisiä viikkoja. Vaikea irrottautua.

ap

Ehkäpä exäsi nyxä pitää kuitenkin exääsi ihanana miehenä, kun ei tiedä hänen panevan sinua joka himputin tapaamisella. Joo voi olla vaikea irtautua mutta itsellesi ja exällesi hallaa teet tuolla. Aikuinen ihminen ei toimi noin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän