Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11-vuotias soittotunneille. Millainen kitara?

Vierailija
19.08.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla, että pienemmällä kitaralla helpompi soittaa, jossa korkeimmat kielet ovat muovia. Mulla oli semmonen kitara, kun alotin. Itseasiassa mulla on se vieläkin, koska soitin 2 vuotta ja lopetin. Hyvin sillä aikuinenkin soittelee omiksi tarpeikseen.

Vierailija
2/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin aloittelijan välttää (soinnuissa pitää painaa tavallista kovempaa, sammuttaa innon aika nopeasti). Muuten asiantunteva myyjä soitinliikkeessä osaa kyllä neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin aloittelijan välttää (soinnuissa pitää painaa tavallista kovempaa, sammuttaa innon aika nopeasti). Muuten asiantunteva myyjä soitinliikkeessä osaa kyllä neuvoa.

kitaroissa on eroja,mutta mulla on vieläkin samanlaisia akustisia,kun joskus aloittelin.

Sähkökitaralla on helppo harjotella.

Vierailija
4/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja sitten neuvoo minkälaisen hommaatte.

Meillä kaikki lapset opiskelee musiikkiopistossa, ja aina on kaikki soittimet kuulunut hommata opettajan ohjeistuksen mukaan.

Vierailija
5/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 3/4-kokoinen, ellei sit oo tosi isokokoinen lapsi, jolloin aikuisten kokokin voi olla sopiva. Soitinliikkeessä osaavat kyllä neuvoa ja katsoa sen sopivan koon. Mutta aloittelijalle ehdottomasti tuo nylon-kielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi