11-vuotias soittotunneille. Millainen kitara?
Kommentit (5)
ainakin aloittelijan välttää (soinnuissa pitää painaa tavallista kovempaa, sammuttaa innon aika nopeasti). Muuten asiantunteva myyjä soitinliikkeessä osaa kyllä neuvoa.
ainakin aloittelijan välttää (soinnuissa pitää painaa tavallista kovempaa, sammuttaa innon aika nopeasti). Muuten asiantunteva myyjä soitinliikkeessä osaa kyllä neuvoa.
kitaroissa on eroja,mutta mulla on vieläkin samanlaisia akustisia,kun joskus aloittelin.
Sähkökitaralla on helppo harjotella.
opettaja sitten neuvoo minkälaisen hommaatte.
Meillä kaikki lapset opiskelee musiikkiopistossa, ja aina on kaikki soittimet kuulunut hommata opettajan ohjeistuksen mukaan.
ja 3/4-kokoinen, ellei sit oo tosi isokokoinen lapsi, jolloin aikuisten kokokin voi olla sopiva. Soitinliikkeessä osaavat kyllä neuvoa ja katsoa sen sopivan koon. Mutta aloittelijalle ehdottomasti tuo nylon-kielinen.
voi olla, että pienemmällä kitaralla helpompi soittaa, jossa korkeimmat kielet ovat muovia. Mulla oli semmonen kitara, kun alotin. Itseasiassa mulla on se vieläkin, koska soitin 2 vuotta ja lopetin. Hyvin sillä aikuinenkin soittelee omiksi tarpeikseen.