Mitäs te naiset ajattelette tästä?
Seurustelimme pari vuotta, menimme naimisiin ja nyt avioliittoa takana 5 vuotta. Vaimo ei tunnu samalta ihmiseltä ketä kosin. Suhde ja seksielämä oli kunnossa. Ne eivät ole olleet kunnossa enää aikoihin. Ennen naimisiin menoa naiseni oli halukas. Jopa päällekäyvä. Papin aamenen jälkeen homma muuttui. Kerta kuukaudessa on hänelle paljon. Olemme tästä puhuneet monet kerrat. Olen kysynyt mistä tälläinen muutos. Kuulemma hän ei oikeasti ole sellainen mutta ajatteli että halusin sitä. En mennyt seksin takia hänen kanssaan naimisiin mutta tunnen silti oloni huijatuksi. Tässä suhteessa jatkan koska en haluaisi nähdä lastani vain joka toinen viikko.
Kommentit (10)
mitä papin aamen tarkoittaa. Olisi kannattanut! Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
En vain ymmärrä miksi hänen on pitänyt esittää jotain muuta kuin hän on. Enkä haluaisi elää ilman seksiä.
mitä papin aamen tarkoittaa. Olisi kannattanut! Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Varsinkin jos parisuhteen asioita lähdetään kysymään kavereilta eikä omalta puolisolta... Ap:n olisi ensinnäkin ihan itsekin ymmärtää että näin voi käydä parin vuoden seurustelun jälkeen kun alkuihastus muuttuu arjeksi. Ja sitten pitänyt ymmärtää keskustella haluista, seksielämästä, siitä mikä saa tuntemaan itsen arvostetuksi etc ennen kuin meni naimisiin. (Ja joo, tuossa vaiheessa sitä ei tajuta, joten sanotaan että ymmärtäisit edes istua nyt keskustelemaan etkä kyselemään taas täysin ulkopuolisten ei-ammattilaisten mielipiteitä.)
Oman parisuhteen asiat puhutaan sen oman puolison kanssa jos halutaan jotain todellista kehitystä!
Varsinkin jos parisuhteen asioita lähdetään kysymään kavereilta eikä omalta puolisolta... Ap:n olisi ensinnäkin ihan itsekin ymmärtää että näin voi käydä parin vuoden seurustelun jälkeen kun alkuihastus muuttuu arjeksi. Ja sitten pitänyt ymmärtää keskustella haluista, seksielämästä, siitä mikä saa tuntemaan itsen arvostetuksi etc ennen kuin meni naimisiin. (Ja joo, tuossa vaiheessa sitä ei tajuta, joten sanotaan että ymmärtäisit edes istua nyt keskustelemaan etkä kyselemään taas täysin ulkopuolisten ei-ammattilaisten mielipiteitä.) Oman parisuhteen asiat puhutaan sen oman puolison kanssa jos halutaan jotain todellista kehitystä!
Luepa ap:n teksti uudelleen ja mieti omaa vastaustasi sen jälkeen. Kirjoitti mm. että ovat monesti asiasta jo keskustelleet.
Mä en ymmärrä miks pitää kommentoida jos ei viitsitä ap tekstiä lukea kunnolla.
Sulle ap en osaa juuri neuvoa antaa. Tosin olen vähän samassa tilanteessa sun kanssa.
Tosin meillä aviovuosia takana jo 15v. Eli olen jäänyt ja hyväksynyt tilanteen.
Vaimo
Vaimon kanssa keskusteltiin seksistä ennen avioliittoakin. Meidän piti olla samaa mieltä asioista. Sormus sormessa sitten oltiinkin eri mieltä. Sitä vaan pitää epäreiluna. Eikä kiinnosta ehdotella kun tulee vaan torjutuksi.
Mies ei halua seksiä, kerta kuussa riittää, ja minä haluaisin muutaman kerran viikossa.
Mutta minkäs teet. Ollaan kuitenkin oltu kymmenen vuotta yhdessä ja parisuhteeseen kuuluu toki muutakin. On kiva hoitaa yhdessä lapsiamme ja viettää vapaa-aikaa, ja tietenkin jutella. Seksiä voi harrastaa yksinkin.
Jospa ap tulisit meille, puutteessa eletään tääläkin :D
luuletko oikeasti että naimisiinmeno on kaiken syy? luultavasti näin olisi käynyt vaikka olisitte edelleen avoliitossa. jos ette olisi avioliitossa, niin jättäisitkö menemättä naimisiin vaimosi kanssa tämän asian takia? eikö teillä ole mitään muuta yhteistä?
Pieni lapsikin verottaa aika paljon, ei vain jaksa.
Luulen että vaimoni halusi naimisiin ja teki asiat omasta mielestään oikein siihen asti. Kun tavoite oli saavutettu ei tarvinnut enää vaivautua. Yritin keskustella suoraan. Eteenpäinkin päästiin. Saimme lapsen. Tuli lisää ongelmia. Lapsikin taisi olla tavoite joka piti vaan saavuttaa.
Minä sain poikani en siis voi katua mennyttä. Tulevaisuudesta en tiedä.
että siinä puhuu tyypillinen mies: elämä, avioliitto, kaikki = seksi