Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mun nyt lähteä viemään lasta eksäni nykyiselle?

Vierailija
19.08.2011 |

Mulla on kauhea vitutus päällä, enkä oikein tiedä edes miksi!

Meillä ei ole tapaamissopimusta, vaan sovimme (miehen työn takia) jokaisen kerran ja kellonajat erikseen. Nyt sitten mies on aika myöhään töissä, mutta ajaa tästä ohi kotimatkallaan (asuu n. 40 km:n päässä). Lisäksi hänellä on sellainen auto, että ei voi ihan täysin varmasti tietää saako siihen turvaistuimen kiinni. Miehen mielestä saa (ja eihän se toisaalta mun ongelma ole, olisi hankkinut sellaisen auton johon lapset saa kun kerta niitä on!!).

Mies pettää nykyistään ja kohtelee häntä huonosti ja tilittää mulle parisuhdeongelmiaan. Tuntuisi todella vaikealta viedä lapsi tälle naiselle ja patsastella siellä ja esittää kivaa.

Naista vastaan mulla ei ole mitään, mutta haluan "asioida" lapsen isän kanssa lapsen asioista. Lisäksi tuntuisi, että jotenkin osallistuisin tän naisen hyväksikäyttöön jos veisin lapsen hänelle.

Ja oikeastaan se tuntuisi myös tosi epäreilulta lasta kohtaan, että kiintyisi (tai onhan se jo kiintynyt) sellaiseen ihmiseen, joka todennäköisesti siitä häviää.

Jos mies olisi tosissaan naisen kanssa ja kunnioittaisi häntä, niin en epäröisi yhtään, veisin ilomielin.

En tiiä, tosi sekavaa. Kai mun pitäis ajatella vaan, että helpointa olisi jos minä veisin lapsen. Tympeetä, niin tympeetä!!!

Tympii koko mies ja sen keskenkasvuset kuviot!!

Siis pointtina oikeastaan oli, että onko mun pakko asioida sen nyksän kanssa jos en halua?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pahoillani jos mun kanssa ei voisi asioida. Itseläni on onneksi hyvät välit miehen exään, voidaan soitella ja sopia asioista ilman miestä välissä, jos tarve vaatii.

Vierailija
2/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisin tilanteen nyksälle, hänellä on oikeus kuulla totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei sitä naisesta ole mitään pahaa sanottavaa. Mutta mun on vaan vaikea mennä sinne kirkkain silmin kun tiiän asioita joita se ei tiiä.

Ois ihan mukavaa jos ei tartteis nähä kumpaakaan enää koskaan, lapsen isää eikä sen naisia! Sen verran mukavuudenhalunen olen.

Hyi yäk, se mies on rikkonut jo kaksi perhettä hetken mielijohteistaan eikä ole oppinut mitään. Ja nyt sitten tätäkin naista (jonka takia jätti minut ja lapsen, 2 kk) pettää minkä ehtii.

ap

Vierailija
4/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua millään tavalla sekaantua heidän väleihinsä. Ja mies hoitakoon itse keittämänsä sopan.

ap

Vierailija
5/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei sitä naisesta ole mitään pahaa sanottavaa. Mutta mun on vaan vaikea mennä sinne kirkkain silmin kun tiiän asioita joita se ei tiiä.

Ois ihan mukavaa jos ei tartteis nähä kumpaakaan enää koskaan, lapsen isää eikä sen naisia! Sen verran mukavuudenhalunen olen.

Hyi yäk, se mies on rikkonut jo kaksi perhettä hetken mielijohteistaan eikä ole oppinut mitään. Ja nyt sitten tätäkin naista (jonka takia jätti minut ja lapsen, 2 kk) pettää minkä ehtii.

ap

ja isällä lastaan ja jos se isä on illalla kotiutumassa, niin kyllä sun velvollisuus on viedä lapsi sovittuun tapaamiseen. Isän suhteen vaikeudet eivät kuulu sulle tai lapselle.

Vierailija
6/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikämmehän on ... tattadaa.... 36 (eikä 15 v.)!!!

Voi elämä miten tää tympiikään!!!! >:[

ap

Vierailija
7/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei se sitä tarkoita etteikö lapsi näkisi isäänsä vaikken häntä sinne veisikään! Se vaan olisi helpompi vaihtoehto isän kannalta...

ap

Vierailija
8/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei se sitä tarkoita etteikö lapsi näkisi isäänsä vaikken häntä sinne veisikään! Se vaan olisi helpompi vaihtoehto isän kannalta...

ap

Voi herranpieksut näitä ihmisiä

Vierailija
9/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kuuntelet?? Vieläkö otat kantaakin? Vaikeita tilanteita ihmisillä -ei voi muuta sanoa kuin voi lapsiparkoja mitä ne joutuu pitään normaaleina:(

Vierailija
12/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun kannalta olis tosi kiva alkaa ryttyilemään

ap

kääntää toisen posken ja aina ymmärtää. On nimittäin erinäisiä kertoja ollut, että olen apua pyytänyt ja mulle on suorastaan vittuiltu. Ja jo se, että lapsen isä määrää viikonloput mitkä hänelle käy ja kellonajat, niin oikeuttaa mut mun kieroituneessa mielessä edes vähän itsekkääksi.

Vierailija
13/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kuuntelet?? Vieläkö otat kantaakin? Vaikeita tilanteita ihmisillä -ei voi muuta sanoa kuin voi lapsiparkoja mitä ne joutuu pitään normaaleina:(

En vaan ole osannut tai uskaltanut sanoa ennen, että en halua kuulla!

ap

Vierailija
14/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa puolesta. Vaivan näkö toisen puolesta kasvattaa isukkeja -etkö tiennyt? Ne kun osaa olla niin sivusta seuraajia kun eivät viiiitsi mitään esim. tuo istuinjuttukin. Eikö isukki kullan ensisijainen tehtävä olisi ollut hankkia turvalliset istuimet lapsille?? Olisiko vai eikö??

Vierailija
15/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

kääntää toisen posken ja aina ymmärtää. On nimittäin erinäisiä kertoja ollut, että olen apua pyytänyt ja mulle on suorastaan vittuiltu. Ja jo se, että lapsen isä määrää viikonloput mitkä hänelle käy ja kellonajat, niin oikeuttaa mut mun kieroituneessa mielessä edes vähän itsekkääksi.

lisääntymään, sitten erotana ja loppuelämä vellotaan katkeruudessa ja tehdään kaikki kiusa mikä pystytään. Olisi hieno jos edes sinä pystyisit kasvamaan aikuiseksi.

Vierailija
16/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa puolesta. Vaivan näkö toisen puolesta kasvattaa isukkeja -etkö tiennyt? Ne kun osaa olla niin sivusta seuraajia kun eivät viiiitsi mitään esim. tuo istuinjuttukin. Eikö isukki kullan ensisijainen tehtävä olisi ollut hankkia turvalliset istuimet lapsille?? Olisiko vai eikö??

Vierailija
17/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan lapsen kautta?

Lapsihan näkee jopa enemmän (ainakin puoli tuntia) isäänsä jo isä sen tästä hakee kuin siinä tapauksessa että minä veisin?

ap

Vierailija
18/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kostamista se on jos vaatii aikuismaista käyttäytymistä?? Eikö isukilta saa vaatia huolehtivaa isyyttä? Vastaa nyt!

Itse en tekisi mitään isukin mieliksi. Sopisin ajat niinkuin minulle sopii ja isukki saisi tyytyä siihen. En myöskään suostuisi puhumaan exien nyxien kanssa kun ne on kohta taas exien exiä ja jonkun muun nyxiä!

Lasten asiat sovitaan isukin kanssa ja vasta sitten kun nyxä on exän vaimo ottaisin huomioon hänet. Vaatisin myöskin et isukki joutuisi oleen lastensa kanssa ettei se hömppä nyxä niitä hoitelis.

lapset EI ole leluja kuten isukki näyttää ajattelevan. Sopii ei sovi sopii....

Vierailija
19/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

lisääntymään, sitten erotana ja loppuelämä vellotaan katkeruudessa ja tehdään kaikki kiusa mikä pystytään. Olisi hieno jos edes sinä pystyisit kasvamaan aikuiseksi.

Oletko siis todellakin sitä mieltä että AP:n pitää tehdä AIVAN KAIKKI eksänsä puolesta? Ukko ei viitsi edes omaa lastaan kuskata, mutta tavata pitäisi aina just silloin kun herralle sopii. Mun mielestä isälle kuuluu tapaamisoikeus tasan niin kauan kun se toimii isän tavoin. Ukko joka passauttaa itseään eikä ota mitään vastuuta lapsesta ei ole mikään isä. Ja sitten AP:n pitäisi vielä valehdellakin eksänsä puolesta? Sullapa on kieroutunut kuva perhe-elämästä.

Vierailija
20/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kostamista se on jos vaatii aikuismaista käyttäytymistä?? Eikö isukilta saa vaatia huolehtivaa isyyttä? Vastaa nyt!

Itse en tekisi mitään isukin mieliksi. Sopisin ajat niinkuin minulle sopii ja isukki saisi tyytyä siihen. En myöskään suostuisi puhumaan exien nyxien kanssa kun ne on kohta taas exien exiä ja jonkun muun nyxiä!

Lasten asiat sovitaan isukin kanssa ja vasta sitten kun nyxä on exän vaimo ottaisin huomioon hänet. Vaatisin myöskin et isukki joutuisi oleen lastensa kanssa ettei se hömppä nyxä niitä hoitelis.

lapset EI ole leluja kuten isukki näyttää ajattelevan. Sopii ei sovi sopii....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan