Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mun nyt lähteä viemään lasta eksäni nykyiselle?

Vierailija
19.08.2011 |

Mulla on kauhea vitutus päällä, enkä oikein tiedä edes miksi!

Meillä ei ole tapaamissopimusta, vaan sovimme (miehen työn takia) jokaisen kerran ja kellonajat erikseen. Nyt sitten mies on aika myöhään töissä, mutta ajaa tästä ohi kotimatkallaan (asuu n. 40 km:n päässä). Lisäksi hänellä on sellainen auto, että ei voi ihan täysin varmasti tietää saako siihen turvaistuimen kiinni. Miehen mielestä saa (ja eihän se toisaalta mun ongelma ole, olisi hankkinut sellaisen auton johon lapset saa kun kerta niitä on!!).

Mies pettää nykyistään ja kohtelee häntä huonosti ja tilittää mulle parisuhdeongelmiaan. Tuntuisi todella vaikealta viedä lapsi tälle naiselle ja patsastella siellä ja esittää kivaa.

Naista vastaan mulla ei ole mitään, mutta haluan "asioida" lapsen isän kanssa lapsen asioista. Lisäksi tuntuisi, että jotenkin osallistuisin tän naisen hyväksikäyttöön jos veisin lapsen hänelle.

Ja oikeastaan se tuntuisi myös tosi epäreilulta lasta kohtaan, että kiintyisi (tai onhan se jo kiintynyt) sellaiseen ihmiseen, joka todennäköisesti siitä häviää.

Jos mies olisi tosissaan naisen kanssa ja kunnioittaisi häntä, niin en epäröisi yhtään, veisin ilomielin.

En tiiä, tosi sekavaa. Kai mun pitäis ajatella vaan, että helpointa olisi jos minä veisin lapsen. Tympeetä, niin tympeetä!!!

Tympii koko mies ja sen keskenkasvuset kuviot!!

Siis pointtina oikeastaan oli, että onko mun pakko asioida sen nyksän kanssa jos en halua?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun kannalta olis tosi kiva alkaa ryttyilemään

siis ei se sitä tarkoita etteikö lapsi näkisi isäänsä vaikken häntä sinne veisikään! Se vaan olisi helpompi vaihtoehto isän kannalta...

ap

Voi herranpieksut näitä ihmisiä

kääntää toisen posken ja aina ymmärtää. On nimittäin erinäisiä kertoja ollut, että olen apua pyytänyt ja mulle on suorastaan vittuiltu. Ja jo se, että lapsen isä määrää viikonloput mitkä hänelle käy ja kellonajat, niin oikeuttaa mut mun kieroituneessa mielessä edes vähän itsekkääksi.

lisääntymään, sitten erotana ja loppuelämä vellotaan katkeruudessa ja tehdään kaikki kiusa mikä pystytään. Olisi hieno jos edes sinä pystyisit kasvamaan aikuiseksi.

Oletko siis todellakin sitä mieltä että AP:n pitää tehdä AIVAN KAIKKI eksänsä puolesta? Ukko ei viitsi edes omaa lastaan kuskata, mutta tavata pitäisi aina just silloin kun herralle sopii. Mun mielestä isälle kuuluu tapaamisoikeus tasan niin kauan kun se toimii isän tavoin. Ukko joka passauttaa itseään eikä ota mitään vastuuta lapsesta ei ole mikään isä. Ja sitten AP:n pitäisi vielä valehdellakin eksänsä puolesta? Sullapa on kieroutunut kuva perhe-elämästä.

Ja ihanko oikeasti ap:llä on oikeus puuttua exänsä suhteeseen? ei helvetti mitä porukkaa

Vierailija
22/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyksä ei ole mikään hömppä tms, ainakaan mun mielestä ja siksi mua tympii vaan entistä enemmän kun sitä suorastaan kusetetaan. Mulla on paha mieli sen puolesta! Se ei olisi siinä luultavasti sekuntiakaan, jos tietäisi miehensä tekemiset. Luultavasti minäkään en tiedä niistä kuin murto-osan. Se on oikeastaan suurin syy miksi en halua viedä lasta hänelle, jotenkin musta tuntuisi että olisin osallisena hänen hyväksikäyttämisessään.

Sinänsä harmi, hän tulee tosi hyvin lasten kanssa toimeen, on mukava jne. En nyt tosin olisi hänen sydänystävänsä kuitenkaan vaikkei meillä olisikaan näitä yhdistäviä tekijöitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisääntymään, sitten erotana ja loppuelämä vellotaan katkeruudessa ja tehdään kaikki kiusa mikä pystytään. Olisi hieno jos edes sinä pystyisit kasvamaan aikuiseksi.

ap selkeästi sanoi että hänellä ei ole ongelmia nyksän kanssa, mutta on joutunut outoon välikäteen kun tietää exänsä menemisistä. Kannustaisitko sinä hyvillä mielin lastasi kiintymään ihmiseen joka hyvin suurella todennäköisyydellä ei tule lapsen elämään tulevaisuudessa kuulumaan? Tietääkseni ap ei ole kieltänyt tapaamisia tms tympii vaan kun exä ei koskaan opi vaan sössii perhekuvionsa taas.

Onko se kostonhimoista toivoa lapselleen vakaita oloja myös etäperheessä?

Jos minä olisin ap, pitäisin nokkani erossa tästä. Vaikka nykyistä tekisi ehkä mieli varoittaa (toiset pitää kostamisena, toiset solidaarisuutena) niin sinun välejäsi lapsen isän kanssa se vaikeuttaisi, joten ei ole lapsen etu.

Vierailija
24/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun kannalta olis tosi kiva alkaa ryttyilemään

siis ei se sitä tarkoita etteikö lapsi näkisi isäänsä vaikken häntä sinne veisikään! Se vaan olisi helpompi vaihtoehto isän kannalta...

ap

Voi herranpieksut näitä ihmisiä

kääntää toisen posken ja aina ymmärtää. On nimittäin erinäisiä kertoja ollut, että olen apua pyytänyt ja mulle on suorastaan vittuiltu. Ja jo se, että lapsen isä määrää viikonloput mitkä hänelle käy ja kellonajat, niin oikeuttaa mut mun kieroituneessa mielessä edes vähän itsekkääksi.

Oletko siis todellakin sitä mieltä että AP:n pitää tehdä AIVAN KAIKKI eksänsä puolesta? Ukko ei viitsi edes omaa lastaan kuskata, mutta tavata pitäisi aina just silloin kun herralle sopii. Mun mielestä isälle kuuluu tapaamisoikeus tasan niin kauan kun se toimii isän tavoin. Ukko joka passauttaa itseään eikä ota mitään vastuuta lapsesta ei ole mikään isä. Ja sitten AP:n pitäisi vielä valehdellakin eksänsä puolesta? Sullapa on kieroutunut kuva perhe-elämästä.

Ja ihanko oikeasti ap:llä on oikeus puuttua exänsä suhteeseen? ei helvetti mitä porukkaa

Missäs tässä noin on sanottu? Opettelehan lukemaan. Miksi AP:n pitäisi olla eksälleen joku orja? Enkä minäkään haluaisi joutua aktiivisesti valehtelemaan jollekin viattomalle sivuhenkilölle. Tod näk tuo nyksä lähtee lätkimään ennemmin tai myöhemmin, miksi AP:n pitäisi tuputtaa lastaan hänelle? Hänenä pysyisin erossa koko hässäkästä - niin tehdäkseen AP:n pitäisi vaatia että ukko vaivautuisi edes hakemaan oman lapsensa.

Vierailija
25/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vie. Voishan se olla korrektia ja voisihan se poikia joskus jotain hyvää, mutta just nyt mulle tuli niin kauhea kiire että ei pysty.

Sitäpaitsi, aluksi sovittiin, että mies hakee lapsensa, tänään vasta alkoi kyselemään että josko voisin viedä. Ja tosiaan ajaa ohi tästä kuitenkin kotimatkallaan!

Vierailija
26/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi ap:tä viemään muksun heille nyksälle. Ap ei tätä halunnut tehdä ja repi pelihousunsa. isä tulee hakemaan muksun illalla autolla, johon ei saa turvaistuinta kiinni.

Olisit sanonut exällesi puhelimessa, että ei onnistu, ota kyytiin tullessasi. Toisaalta, ehkä mä kuskaisin ennemmin itse, jotta ei tarvitsisi huolehtia turvattomasta kyydistä.

Vierailija
27/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi ap:tä viemään muksun heille nyksälle. Ap ei tätä halunnut tehdä ja repi pelihousunsa. isä tulee hakemaan muksun illalla autolla, johon ei saa turvaistuinta kiinni.

Olisit sanonut exällesi puhelimessa, että ei onnistu, ota kyytiin tullessasi. Toisaalta, ehkä mä kuskaisin ennemmin itse, jotta ei tarvitsisi huolehtia turvattomasta kyydistä.

Ei mulla oikeestaan ole mitään syytä olla äkänen, mutta silti olen.

Asia on jo sovittu, mies hakee ja on sitä mieltä, että istuimen saa kiinni autoon.

ap

Vierailija
28/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

velvollisuus hakea ja tuoda lapsi. Mutta onhan kiva kuitenkin että Nyxä hoitaisi lasta tarvittaessa. Meillä isän ja lapsen tapaamiset loppuivat siihen että isä oli esim yöt töissä, jolloin nyxä kieltäytyi "hoitamasta" lasta yöllä. Lapsi ei siis voinut esim perjantaina mennä isälleen (jos vaikka lähdin itse mökille), koska olisi pitänyt tulla yöksi kotiin kun isä menee töihin. Meni liian hankalaksi yleensäkin tapaamisten järjestäminen, lopulta nyxä ei edes suostunut siihen että lapsi tulee heidän kotiinsa, joten tapaamiset järjestetään mummolassa. Siellä voi onneksi lapsi olla mummon hoidossa yön kun isä menee töihin. Ehkä tämä on heille paras järjestely. Myös mies on vkonloput poissa...

Vierailija
29/30 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein, kun eksällä veny töissä niin myöhään. Ei siinä mitään muuta kuin että mua vaan tympii ja vituttaa entistä enemmän koko eksä ja sen kuviot ja elämä ja se mitä se on tehnyt niin monelle ihmiselle. Oikein mahaan sattuu sen nykyisen puolesta, tiedän miltä tuntuu olla petetty ja jätetty ja sen shokkipaniikin ja ahdistuksen jne jne. Ja musta tuntuu että olen jotenkin osallinen siinä pettämisessä kun tiedän niistä :(((

Mutta nyt taisi katketa välit eksään kokonaan, siis kaverilliset välit. Lapsen asioista suostun kysyttäessä puhumaan, mistään muusta en. Tai katsotaan sitten uudestaan jos eksä osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen. Kuvottaa tuollaiset ihmiset!! Tulee mieleen koko se paha olo mitä se mullekin sai aikaan.

ap

Vierailija
30/30 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en exäsi nyxän tavoin suostuisi ottamaan toisten lasta vastuulleni, kun isä on töissä. Isä pn velvollinen huolehtimaan ja vastaamaan lapsestaan, ei isän uusi puoliso.

Järjestäköön mies työvuoronsa niin, että voi olla lapsen kanssa. Tai hankkikoon paikan vuoropäiväkodista tai järjestäköön hoitajan. Kuten teillä.

Jos isä on yövuorossa, niin nukkuu päivällä. Ja kuka silloin saa viettää vieraan lapsen kanssa yön ja päivän? Nyxä, jolle lapsen hoidon ei periaatteessa pitäisi kuulua pätkän vertaa.

velvollisuus hakea ja tuoda lapsi. Mutta onhan kiva kuitenkin että Nyxä hoitaisi lasta tarvittaessa. Meillä isän ja lapsen tapaamiset loppuivat siihen että isä oli esim yöt töissä, jolloin nyxä kieltäytyi "hoitamasta" lasta yöllä. Lapsi ei siis voinut esim perjantaina mennä isälleen (jos vaikka lähdin itse mökille), koska olisi pitänyt tulla yöksi kotiin kun isä menee töihin. Meni liian hankalaksi yleensäkin tapaamisten järjestäminen, lopulta nyxä ei edes suostunut siihen että lapsi tulee heidän kotiinsa, joten tapaamiset järjestetään mummolassa. Siellä voi onneksi lapsi olla mummon hoidossa yön kun isä menee töihin. Ehkä tämä on heille paras järjestely. Myös mies on vkonloput poissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi