Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uhmaikäinen meluaa aina kun yritän puhua puhelimessa

Vierailija
19.08.2011 |

Tulee välillä itsekin puhelimeen tai leikkii hetken, mutta sitten taas hetken päästä tee jotain tyhmää. Olen koittanut hoitaa pakolliset puhelut päikkäreiden aikaan ja lapsen aikana lyhyesti, mutta ei tule mitään. Mikä auttaa? Lapsi 2,5v

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari ystävää joiden kanssa aina soitellessa tapahtuu tämä sama homma: ystävä ei kuule mitään kun lapset tulevat tahallaan huutamaan siihen ja häsäämään ja selkeästi häiritsemään äitiä. Että voi ottaa päähän.

Ja taas on sitten niitä ystäviä joiden lapset eivät tosiaankaan tee tätä.

Mielestäni lapselle voi opettaa että on kohteliasta olla hiljaa kun joku on puhelimessa. Jo pienestä pitäen.

Ja kun lapsi on vanhempi, mielestäni sitä ei pidä hyväksyä ollenkaan. Eihän äiti tai isäkään mene muksun viereen huutamaan jos tämä soittaa vaikka isovanhemmille.

Meillä omat lapseni ovat sen oppineet että sillon kuuluu olla hiljaa kun joku on puhelimessa.

Vierailija
2/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hirveä härdelli päälle kun näkee että mä olen puhelimessa. Ystävät ymmärtää mutta kun soitan joitakin virallisia puheluita niin silloin näytän vihaista naamaa ja yritän samalla olla ystävällinen puhelimeen.

Joka kerta puhelun jälkeen tiukka puhuttelu, ei vaan ole tuottanut tulosta: (.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi hakee huomiota, juuri silloin kun puhut. Itse olen harjoitellut ns. valepuheluita eli mieheni soittaa., laitan puhelimen oikeesti kiinni, mutta jatkan puhelua ns.virallisesti. Vastaan ja istun alas leikkimään samalla, .meillä tottui aika pian.

Vierailija
4/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekaluokkalainenkin tulee vielä hösöttämään jotain, kun puhun puhelimessa. Ja on todellakin ihan muutaman kerran keskusteltu asiasta. Että rauhallista puhelua odotellen...

Vierailija
5/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänelle annetaan valta tehdä niin. ei ainakaan meillä meluta jos puhun, koska ollaan keskusteltu siitä ja useamman kiellon jälkeen se loppu.poika nyt 3v.

mutta nykymeno on sitä, että lapset ottaa vallan ja aikuiset alistuu ja sietää lapsen uhmakasta käytöstä eikä edes omaa auktoriteettiä kasvatuksessa. lapsi tekee sen, mikä hänelle sallitaan.

en itsekkään tykkää esim. mennä kaverille kylään, missä sen lapsi keskeyttää kokoajan meidän puheet ja jos aikuiset juttelee. lapsetkin on opetettava tavoille, eikä ne voi oppia, jos ajattelee että se on vasta lapsi. ihan samallatavalla lapsellekkin on opetettava kunnioitusta.

kun meille tulee ystävä kylään, niin lapsi kyllä tietää ettei aikuisia saa keskeyttää, ellei ole joku tärkeä asia, mutta huomion himossa ei keskeytetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän