Mun mies on täydellinen
Olemme uusperhe, minulla on kaksi lasta. Mä en tee mitään töitä. Mies elättää meitä. Mun lapsille ostaa ihan kaikki mitä he haluavat ja tarvitsevat. Ei ikinä ole sanonut että, minkä takia hänen pitää maksaa minun lapsista. Oma isä ei ostaa mitään, eikä tee mitään heidän varten, mutta oma kulta pitää heitä omina lapsina:)
Kommentit (5)
Minulla on täydellinen mies. On työtön, ja minä maksan kaiken. Mutta aikaansa ja rakkauttaan antaa niin minulle, kuin lapsillenikin. Uusperhe siis minullakin.
Voi sinua. Raha ei ole rakkautta.
Okei.
Mä kun luulin, että mun mies, lasteni isä on täydellinen. Tai no luulen ja tiedän kyllä edelleen.
Mä en tee mitään töitä. Mies elättää meitä. Mun lapsille ostaa ihan kaikki mitä he haluavat ja tarvitsevat. Ei ikinä ole sanonut että, minkä takia hänen pitää maksaa minun lapsista. Oma isä ei ostaa mitään, eikä tee mitään heidän varten, mutta oma kulta pitää heitä omina lapsina:)
Mistään muusta et puhu kuin rahasta. Mies elättää, mun lapsille ostaa, ei ole sanonut minkä takia pitää maksaa, oma isä ei osta...
Mun lapsen isäpuoli tekee paljon asioita hänen kanssaan ja katsoo perään. Maksaa toki osan myös. Silti hän ei ole täydellinen vaan ihana.
missä miehet eivät tee mitään muiden lasten eteen
apee